Groepskunstje
Groepskunstje
Zo leuk! Het is nog niet perfect maar ik kon niet meer wachten met laten zien
Laatst gewijzigd door Sirene op 11 dec 2021, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mo-yi
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Re: Groepskunstje
Knap hoor, ze zijn enthousiast, huppa poot in je oog, moet je maar opletten 
2011-2025
- Fenneke
- Posts in topic: 2
- Welke: Witte herder en nu een hún
Geweldig

Groetjes Fenneke en Baloe

In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster

Amos en Buster
Leuk hè, ze doet zo blij mee
En straks is het aangetrouwde familie van die van jou
Dankjewel! Klets heeft een hele mooie bouw, ze is supermooi in balans. Als haar oren straks ook nog willen gaan staan ben ik helemaal blij
Met jouw zwabbers kun je ook superleuke dingen verzinnen trouwens! Ik zie ze al polonaise gaan achter elkaar
Ja, aan wennen dat ze geslagen worden door elkaar en een poot in hun oog krijgen is het lastigst. Het is onderdeel van het trucje zeg maarMo-yi schreef: 11 dec 2021, 16:07 Knap hoor, ze zijn enthousiast, huppa poot in je oog, moet je maar opletten![]()
Vrolijk hè, ik had al voorpret toen ik het verzon
Dankjewel!
- Fenneke
- Welke: Witte herder en nu een hún
Ooohhh. dat geloof ik direct . Ik zie je grijnzen 
Groetjes Fenneke en Baloe

Amos en Buster

Amos en Buster
Dank je. Oh!, jij kan een leuke doen met jouw honden
Jeetje wat onwijs knap!
- pioenroos
- Honden: 3
- Welke: schapendoeskelpie deeltijd schapendoes en teckel
Floor vindt dit soort truukjes ook zo leuk
-
Manuma
Zo gaaf! Ik raak echt geïnspireerd door jou. Heel leuk dat je dit en andere ideeën deelt 
Dankjewel hoor. Het vergt vooral wat geduld
We zien het straks wel op het forum
Dank!
Haha! Echt? Sta ik daar serieus te trainen
- Eefsel
- Welke: Golden retriever
- Contacteer:
Geweldig! Echt super knap
Evelien en Maggie

Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020

Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
- Zamunda
- Posts in topic: 4
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Wat onwijs gaaf en knap. Die Ren en Spring hebben toch ook maar engelengeduld hoor! En Kletsie zo lekker enthousiast eromheen huppelenSirene schreef: 11 dec 2021, 15:25 Zo leuk! Het is nog niet perfect maar ik kon niet meer wachten met laten zien![]()
https://youtu.be/ay8LUBIk1Lw
Als je de url-tags weghaalt uit je OP dan staat het filmpje gewoon zichtbaar ipv als link
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Oh, bedankt voor de tip!Zamunda schreef: 11 dec 2021, 19:29Wat onwijs gaaf en knap. Die Ren en Spring hebben toch ook maar engelengeduld hoor! En Kletsie zo lekker enthousiast eromheen huppelenSirene schreef: 11 dec 2021, 15:25 Zo leuk! Het is nog niet perfect maar ik kon niet meer wachten met laten zien![]()
https://youtu.be/ay8LUBIk1Lw.
Als je de url-tags weghaalt uit je OP dan staat het filmpje gewoon zichtbaar ipv als link
Het kostte ook heel veel snoepjes hoor voor Ren en Spring. En ze waren onwijs moe na het oefenen
Klets had echt lol
- Zamunda
- Posts in topic: 4
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Nou dat snap ik! Je mat ze helemaal afSirene schreef: 11 dec 2021, 19:32Oh, bedankt voor de tip!
Het kostte ook heel veel snoepjes hoor voor Ren en Spring. En ze waren onwijs moe na het oefenenhet is best zwaar natuurlijk.
Klets had echt lol![]()
OS met dank aan Hakunamatata

- Inge O
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
'Nog niet perfect' zegt ze, je kan er verdorie een betaalde circusact mee beginnen
!
Oh dat! In het begin werden ze echt boos op elkaar. Gingen ze expres terug slaan leek het. Nu kijken ze alleen boos af en toe. Ren die klemt Spring soms zo hard dat Spring helemaal een raar gezicht krijgtSandra&co schreef: 11 dec 2021, 19:15
Ja, dat gemaai met die poten naar d'n ander z'n gezicht doet het hem. "OPLETTEN JA!"
Zou de Murf nog steeds op mijn stem reageren? Zonder geluid luisteren is sowieso beter. Ik gebruikte het commando voor Klets meteen als signaal dat ze allemaal door moesten gaan maar dat klinkt echt wel heel irritant. Daar ga ik nog iets anders op verzinnen.Zamunda schreef: 11 dec 2021, 19:38Nou dat snap ik! Je mat ze helemaal afSirene schreef: 11 dec 2021, 19:32Oh, bedankt voor de tip!
Het kostte ook heel veel snoepjes hoor voor Ren en Spring. En ze waren onwijs moe na het oefenenhet is best zwaar natuurlijk.
Klets had echt lol![]()
. Echt zo leuk om te zien, heb hem nu twee keer gezien zonder geluid (want de smurf slaapt net, morgen eens kijken of hij op je stem reageert als ik het geluid erbij aanzet, geen straf om hem nog een keer te kijken!).
Dankjewel!
BijnaInge O schreef: 11 dec 2021, 19:41 'Nog niet perfect' zegt ze, je kan er verdorie een betaalde circusact mee beginnen!
Dankjewel
Dank!