Gezellig dat je alles weer gelezen hebt! Ik ben inderdaad met hem begonnen met die krukjes omdat ie zo lomp was, hij kletterde overal vanaf, tegenaan en liep zichzelf steeds ondersteboven met een rotvaart. Dat maakte hem niks uit maar ik houd hem graag heel dus ik heb Sirene haar tips ter harte genomen en hij vindt het zelf ook heel leuk om te doen dus dat is een winwin situatie.mijke schreef: ↑08 dec 2021, 09:41 Zo hier ook weer eens bijgelezen. Wat klinkt die nieuwe cursus ontzettend fijn zeg! Ik begrijp helemaal dat je je daar beter bij voelt. En Barrie ook natuurlijk.
En die krukjes! Dat vraagt dus om lessen balans & coördinatie, tenminste dat is een ding toch?
Ik vind zijn zwarte snuitje echt om op te vreten
Vergis ik me trouwens, of lijkt Barrie iets ranker dan Smurf? Iets meer de peruanenbouw en kop, en Smurf meer de gedrongen kelpie.
Ik denk dat Barrie vooral iets meer pootlengte heeft en ook wel echt een veel dunnere vacht, hij heeft amper tot geen onderwol. Dat maakt al een behoorlijk verschil in uiterlijk, ik was echt verbaasd toen ik Meeko zijn vacht zag en voelde, denk dat Murphy ook zo'n dikke vacht heeft.
Barrie z'n hoofd vind ik ook wel anders inderdaad, maar hij had in het nest al een dikke ronde kop, die is er niet echt kleiner op geworden maar wel heel mooi vind ik
Vanmorgen gingen we weer met Klets wandelen, Barrie moest even begeleid worden in zijn spel want Klets vind hem wel een lompe b(r)oer, zij is een heel stuk kleiner. Maar hij begreep het heel snel en luisterde er goed naar dat ie niet met haar mocht beuken en worstelen, zo knap!
Prikkeren moeten we nog even op oefenen
Vanavond heb ik een kersthalsband voor hem gemaakt. Op de groei alvast, hoef ik volgend jaar niet nog een keer aan de bak