Je hebt helemaal gelijk ik was gisteren voornamelijk bezig verliefd kijken naar hem
Vrijdag middag was het dan zover! We waren daar rond 14.30 en hadden Dakar ook weer meegenomen zodat Ramble niet alleen in de auto zou zitten. Pups hadden nog even buiten gespeeld en zo hadden we Ramble meegenomen. De terug reis verliep wat onrustig maar dat is ook niet gek gezien we hem ‘weggerukt’ hadden van mams en broers en zussen. Bij thuiskomst op de arm mee naar binnen en voorgesteld aan lucky en Zorro. Die waren beiden nieuwsgierig en heel rustig naar hem. Ik had een bench voor hem ingericht met lekkere knuffels en kleedjes en die zag hij gelijk als veilige haven.
De nacht hebben we met zijn allen beneden doorgebracht en op een piepje af en toe na lekker geslapen met zijn allen. Gisteren even met z’n allen stukje gewandeld op de heide waar hij al vol zelfvertrouwen meewandelde. Gedurende dag wat voorzichtig gespeeld met Dakar (met een flos) en geleerd van opa lucky dat er niet met hem gesold wordt . S’avonds kwamen vrienden van ons gourmetten en dat kleine kereltje het grootst gedeelte van de avond lekker liggen ronken in de bench (die gewoon nog steeds los staat), afgelopen nacht boven geslapen waar ook een lekker bench staat en meneer heeft geslapen tot 04.00 vriend is op een gegeven moment met hem naar beneden gegaan een grote plas buiten en is lekker met hem op de bank gekropen waar hij nog tot 7 uur heeft geslapen. Het is een ongelofelijk lief pupje al vrij veel zelfvertrouwen en kan zich ook heerlijk zelf vermaken. Het plassen en poepen buiten gaat eigenlijk ook super (als ik op tijd ben ondanks het koude weer.