Asielhonden kiezen een speeltje
- Lothian
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Asielhonden kiezen een speeltje
Gewoon een filmpje om blij van te worden
Klik! Als ik probeer te embedden zeurt de site dat de video eigendom is van iemand anders.
Wat zouden jullie honden uitkiezen? Dalí een klein speeltje met de hardst mogelijke piep, Lucca een bal of de grootste knuffel en Taro iets harigs en langwerpigs waar we samen aan kunnen trekken.
Klik! Als ik probeer te embedden zeurt de site dat de video eigendom is van iemand anders.
Wat zouden jullie honden uitkiezen? Dalí een klein speeltje met de hardst mogelijke piep, Lucca een bal of de grootste knuffel en Taro iets harigs en langwerpigs waar we samen aan kunnen trekken.
- HillieS
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Re: Asielhonden kiezen een speeltje
Geweldig
Mooi hoe de meeste honden echt zoeken en ineens HET speeltje vinden! En er vervolgens bijna allemaal trots en blij mee rond paraderen
Yara zou een zachte knuffel kiezen en Jamie een flosstouw en er net zo blij mee rondlopen. Haha
Mooi hoe de meeste honden echt zoeken en ineens HET speeltje vinden! En er vervolgens bijna allemaal trots en blij mee rond paraderen
Yara zou een zachte knuffel kiezen en Jamie een flosstouw en er net zo blij mee rondlopen. Haha
- Johnny Jones
- Honden: 6
- Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen
Heel erg leuk filmpje, het is ook al 14 miljoen keer gezien!
Er zaten leuke honden bij.. hopelijk hebben ze door dit filmpje allemaal een baasje gevonden.
Er zaten leuke honden bij.. hopelijk hebben ze door dit filmpje allemaal een baasje gevonden.
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Zo leuk om te zien!
Mila zou een bal kiezen, Amoz een zachte knuffel met piep of ander geluid en Amy en Arlo een heel harig knuffelbeest.
Mila zou een bal kiezen, Amoz een zachte knuffel met piep of ander geluid en Amy en Arlo een heel harig knuffelbeest.
Geen idee, doe mij Gizmo, Charly en Missy maar
Leuk filmpje !
Dakar zou iets uitkiezen knuffel of dergelijk en dan bekijken wat Zorro uitkiest en dan dat speeltje afpakken lucky zou kijken of er iets eetbaars tussen zit en Ramble zou iets uitkiezen om mee te sjorren
Dakar zou iets uitkiezen knuffel of dergelijk en dan bekijken wat Zorro uitkiest en dan dat speeltje afpakken lucky zou kijken of er iets eetbaars tussen zit en Ramble zou iets uitkiezen om mee te sjorren
Leuk om te zien! Mijn honden zouden helemaal geen speeltje kiezen maar geaaid willen worden door de medewerkers.
- _Tiny_
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Aah wat leuk zeg Mijn honden zouden van gekkigheid niet weten wat te kiezen als er zoveel ligt. Jente zou gewoon alle piepspeeltjes verzamelen want dat zijn haar baby's. Billie houdt van grote knuffels met lange poten zodat het lekker slingert als ze ermee stoeit. Oscar alles wat stuk kan, want uitpluizen is het leukst. Isa alles wat Oscar heeft, want een heksje is ze
- Alfilillo
- Posts in topic: 2
- Welke: Podenco en kruising
Hahaha, ja, Lily zou ook iets eetbaars zoeken en Alfil zou tussen de benen van de medewerkers gaan staan.
Wat een super leuk filmpje
Ik kom Gizmo en Nero wel ophalen.
Puck gaat uiteraard voor een tennisbal of flostouw.
Daisy pakt niets, die wil alleen maar geaaid worden.
Semmy wordt overprikkeld door de geuren en piest waarschijnlijk over de speeltjes heen
Nikki wil alles, van piepspeel tot die leuke wubba octo.
Ik kom Gizmo en Nero wel ophalen.
Puck gaat uiteraard voor een tennisbal of flostouw.
Daisy pakt niets, die wil alleen maar geaaid worden.
Semmy wordt overprikkeld door de geuren en piest waarschijnlijk over de speeltjes heen
Nikki wil alles, van piepspeel tot die leuke wubba octo.
- Mo-yi
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
jaaa leuk he! Ik wilde dit filmpje laatst ook hier delen maar het lukte me niet, kreeg alleen de link via fb en kon m zo niet doorgeven
Sjaak wil interactie. Zus de grootste knuffel en Jaap verzamelt alles met een piep. Hij speelt dan door ze een voor een met zn neus in te drukken.
Ik had laatst wat sloopbestendige ballen voor de buurhond meegenomen. Die was zo blij dat hij probeerde ze alle drie tegelijk in zn bek te doen
Ik had laatst wat sloopbestendige ballen voor de buurhond meegenomen. Die was zo blij dat hij probeerde ze alle drie tegelijk in zn bek te doen
- Mo-yi
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Dagmar schreef: ↑28 dec 2021, 11:24 Sjaak wil interactie. Zus de grootste knuffel en Jaap verzamelt alles met een piep. Hij speelt dan door ze een voor een met zn neus in te drukken.
Mo-yi wil vooral iets wat lekker schud, en een piep erbij graag
Manu zou gaan liggen
Meeko gaat voor de knuffels, oh nee, de bal! Oh nee, toch een sjorspeeltje, nee toch de bal
Meeko gaat voor de knuffels, oh nee, de bal! Oh nee, toch een sjorspeeltje, nee toch de bal
- Inge O
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Heerlijk filmpje .
Hier pakt Crunch een groot fluffy beest, Relax ook, Mafje pakt niks want speeltjes zijn stom, Plezantje pakt een tennisbal of een piepspeeltje en Karma krijgt vast en zeker keuzestress, dus die vraagt of ze dat wat Mafje niet nam ook mag.
Hier pakt Crunch een groot fluffy beest, Relax ook, Mafje pakt niks want speeltjes zijn stom, Plezantje pakt een tennisbal of een piepspeeltje en Karma krijgt vast en zeker keuzestress, dus die vraagt of ze dat wat Mafje niet nam ook mag.
Ik zat erop te wachten dat die Malamute (of Husky?) dat zou doen maar toen vond hij net een bal.
- kayleigh*
- Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala
Heel leuk filmpje!
Minou zou of gaan voor een bal of een knuffel met piep.
Minou zou of gaan voor een bal of een knuffel met piep.
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
RIP Minou 24-02-2016 - 16-07-2024
James zou niets kiezen.
Hij is wel dol op nieuwe manden.
Hij is wel dol op nieuwe manden.
- Vicky
- Welke: BC Markiesje Wocker
Ja, echt een filmpje waar je vrolijk van wordt. Zitten hele leuke honden bij. Mable zou een tennisbal kiezen en nog 5 speeltjes, ze allemaal tussen haar poten leggen en heel gelukzalig kijken.
Bo en de honden
- Loraine
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Mahdu zou voor een knuffel met piep en liefst ook kraak gaan.
Dívka gaat of voor eenzelfde knuffel of voor een balletje.
Rubber/latex piepspeeltjes, touwkluiven etc zijn stom volgens allebei.
Dívka gaat of voor eenzelfde knuffel of voor een balletje.
Rubber/latex piepspeeltjes, touwkluiven etc zijn stom volgens allebei.