Anaalklieren?

Plaats reactie
Meta
Posts in topic: 1
Honden: 3

Re: Anaalklieren?

Bericht door Meta »

Hoe is het vannacht gegaan ?
Afbeelding
------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar im
Célie
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

En is ze al wakker?
ranetje

Bericht door ranetje »

Hopelijk ben je nu bij de DA.
Dit is geen actie voor de "huisapotheek"
Afbeelding
Mizzsylver
Honden: 2
Welke: Duitse herder
Contacteer:

Bericht door Mizzsylver »

Ik zou hiermee even naar de dierenarts gaan, beterschap voor Lut!
Afbeelding
malinois
Posts in topic: 2
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:

Bericht door malinois »

Zinodo schreef:Jij woont toch in Geleen? Waarom ga je niet naar België naar de dierenarts? Of mag dat nu weer niet vanwege corona? Scheelt anders best wat geld.

Jammer dat die anaalklier toch ontstoken blijkt. Hopelijk werkt de antibiotica snel en goed.
Beterschap!
Dierenarts mag altijd. Ik ben vorig jaar gewoon naar mn dierenarts geweest in België toen de grens dicht was. Mail van hem was genoeg voor de politie.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:

Bericht door malinois »

Mijn da zit dan wel in Belgie maar niet daar in de buurt. Overigens krijg ik netjes de rekening op A4 op mijn mail (mijn voorkeur, uitgeprint mag natuurlijk ook). Met mijn van voor en achter leeglopende hond een paar weken geleden naar de lokale da geweest omdat ik niet een doodzieke hond 30 min in de auto wilde vervoeren naar Belgie, voor een antibraakinjectie €100,-
Tja... ik vind t veel geld.....
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Kells
Welke: Ierse Setters

Bericht door Kells »

Fred ging onlangs op zaterdag naar de dierenarts met Kells. Hij was 95 euro kwijt voor een kort consult en drie dagen diarreeremmers. :80:
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Omega
Honden: 1
Welke: Nu een echte toller

Bericht door Omega »

Wolfsblut schreef: 04 jan 2022, 20:30
Zinodo schreef: 04 jan 2022, 20:00 Jij woont toch in Geleen? Waarom ga je niet naar België naar de dierenarts? Of mag dat nu weer niet vanwege corona? Scheelt anders best wat geld.

Jammer dat die anaalklier toch ontstoken blijkt. Hopelijk werkt de antibiotica snel en goed.
Beterschap!
België is voor mij niet ver en er zijn genoeg DA's. Maar welke is goed? Als leek kun je dat niet beoordelen. Ik althans niet. En wat anderen zeggen is vaak persoonlijk en vrij subjectief. Ik ga er van uit dat ze allemaal een minimale basiskennis hebben en vertrouw dan ook op de vakbekwaamheid.
Waar ik me me aan stoor is dat er geen transparantie is over de prijzen en dan krijg je van die woekerprijzen waar je als klant niet vrolijk van wordt. € 89,95 voor 5 minuten onderzoekskosten en een antibioticakuur voor 10 dagen was voor mij dan ook de druppel nadat ik de vorige keer al enkele honderden Euro's teveel betaald heb bij de baarmoederverwijdering van Lut. En als rekening krijg je alleen maar het betaalbewijsje van de pinautomaat. Geld verdienen heb ik geen problemen mee en is noodzakelijk maar wel de kerk in het midden laten. Woekeren houd ik niet van, dus toch maar op zoek naar een andere D.A. in de regio.
Wij waren laatst voor hetzelfde zo'n 55 euro kwijt, op zaterdagmorgen en 7 dagen antibiotica.
Een lokale dierenarts, niet aangesloten bij een of andere fancy keten oid.
En ze heeft lekkere snoepjes voor de honden, de eerste dierenarts waar ze snoep aannemen, niet dat dat belangrijk is, maar het helpt.
Afbeelding
Lothian
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Bericht door Lothian »

Ik win. Dik 500 euro in net iets meer dan een maand om er achter te komen dat mijn hond een simpel schildklierprobleem heeft. Oef, ik had dit beter niet na kunnen zoeken :LOL:
Afbeelding
Lothian
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Bericht door Lothian »

Maar bovenal. Fijn dat je gegaan bent en hopelijk knapt ze snel op :ok:
Afbeelding
Kells
Welke: Ierse Setters

Bericht door Kells »

Lothian schreef: 04 jan 2022, 21:50 Maar bovenal. Fijn dat je gegaan bent en hopelijk knapt ze snel op :ok:
Dat is toch wel het belangrijkste. :ok:
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Plaats reactie