Het is vijf uur, dus…

Subforum voor alle fototopics!
Diana
Posts in topic: 2
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Re: Het is vijf uur, dus…

Bericht door Diana »

Haha, heerlijk, van die honden die precies weten wat ze willen 🥰

Mijn honden zijn helemaal niet van de vaste tijden, waarschijnlijk omdat ik daar ook totaal niet aan doe. Maar Mila heeft het ooit met de oppas wel voor elkaar gekregen dat die niet te laat naar bed ging. Als het te laat werd, ging Mila zitten blaffen op het bed en ging pas rustig liggen als de oppas in bed ging liggen.
Afbeelding
Zamunda
Posts in topic: 5
Honden: 3
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Diana schreef: 18 sep 2021, 08:09 Haha, heerlijk, van die honden die precies weten wat ze willen 🥰

Mijn honden zijn helemaal niet van de vaste tijden, waarschijnlijk omdat ik daar ook totaal niet aan doe. Maar Mila heeft het ooit met de oppas wel voor elkaar gekregen dat die niet te laat naar bed ging. Als het te laat werd, ging Mila zitten blaffen op het bed en ging pas rustig liggen als de oppas in bed ging liggen.
Hahaha :lol: . Dat was ik nog vergeten, op tijd naar bed is hier ook wel een dingetje :P .

Het is meestal Raaf die wil dat we ophoepelen en rust in de tent wil :D . Dan staat hij op en gaat hij midden in de huiskamer ons aan staan kijken en wil hij dat we naar buiten gaan voor poep/plas en naar bed. Maar dat is best k#t want vooral Mannes rent op hem af als Raaf daar gaat staan, klojo. En Raaf is dus al niet bepaald tolerant en al helemaal niet als hij juist rust wil :x . Raaf loopt dan wel keurig weg van Mannes maar die klojo rent dan weer vrolijk achter Raaf aan. Dus daar moeten we dan altijd wat mee, stom gedoe.
Als we echt nog geen zin hebben vragen we of Raaf de bench in wil en sluiten we hem op (en dan is het ook goed), anders zetten we ons maar in gang voor de laatste ronde en naar bed :lol: .

Als Lais heel erg moe is wil ze ook naar bed en dan gaat ze bij de slaapkamerdeur drentelen.
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Sekreetje
Posts in topic: 1

Bericht door Sekreetje »

Heerlijk, dat zelfvoldane hoofd ook! :lol:
Afbeelding
Frootje
Posts in topic: 12
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Het is weer vijf uur. 🤣

Afbeelding
(Ja dat is een hengelpootje. Het is een halve kat die. :mrgreen: )

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Frootje op 18 sep 2021, 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Frootje
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Tigris schreef: 18 sep 2021, 01:45 Rosbief met truffel, steak tartare preparè, Berkshire procureur, gesmoorde mosselen en fines de claire oesters.

Zou ik doen met dat snoetje.
Ze vraagt wanneer ze kan komen dineren. :mrgreen:

stellamay schreef: 18 sep 2021, 02:08 Frootje ❤ wat ben je toch ook een heerlijk portretje.
Dat is ze zeker. 🥰

Perle schreef: 18 sep 2021, 05:23 Hahaha, die priemende blik!
Niet te negeren. 😆

Zamunda schreef: 18 sep 2021, 07:45 Hahaha, wat een portret :lol: . En dat knorren lijkt me een stuk prettiger dan piepen en neusfluiten :mrgreen: .

Hier is vooral Laissah van 'de tijd'. Maar dan wel minimaal een uur vantevoren al natuurlijk :? . En dat terwijl ze niet op een vaste tijd krijgen, meestal tussen 17 en 18u maar kan ook 19u zijn. Maar je kunt het beste om 16u al beginnen met aangeven natuurlijk want misschien vergeten ze het wel :roll: . Maar van mij africhten is geen sprake, als je Lais namelijk een vingerkootje geeft neemt ze je hele arm.

Buiten het tekenseizoen wandelen we elke dag in het bos, zo rond 17u als dat kan (eerder als het echt vroeg donker wordt) en dan is het helemaal feest, want dat is én wandelen én eten (maaltijd tijdens de wandeling). Dan doet Raaf ook mee met zeuren.
Dat eerder beginnen is ook waarom haar etenstijd twee uur is opgeschoven ben ik bang. Maar ik heb een harde grens gesteld op vijf uur. Daar baalt ze van. :mrgreen: Het knorren is trouwens zeker minder irritant dan neusfluiten. Ik kan Mowin soms wel achter het behang plakken met zijn gepiep en vooral gefluit. 🤨

Van Lais had ik niet verwacht dat ze zo’n rupsje nooitgenoeg was. Ze lijkt me altijd zo zoet. :mrgreen:

Diana schreef: 18 sep 2021, 08:09 Haha, heerlijk, van die honden die precies weten wat ze willen 🥰

Die Mila! De oppas zal wel gedacht hebben. 😂

Sekreetje schreef: 18 sep 2021, 08:33 Heerlijk, dat zelfvoldane hoofd ook! :lol:
Haar kop staat 70% van de tijd zo. Froo is errug tevreden met zichzelf. 🤣
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Hahaha, die nieuwe foto's zijn ook weer geweldig. Je moet dit topic voorlopig elke dag even updaten hoor :mrgreen: .

Frootje schreef: 18 sep 2021, 17:10Dat eerder beginnen is ook waarom haar etenstijd twee uur is opgeschoven ben ik bang. Maar ik heb een harde grens gesteld op vijf uur. Daar baalt ze van. :mrgreen: Het knorren is trouwens zeker minder irritant dan neusfluiten. Ik kan Mowin soms wel achter het behang plakken met zijn gepiep en vooral gefluit. 🤨

Van Lais had ik niet verwacht dat ze zo’n rupsje nooitgenoeg was. Ze lijkt me altijd zo zoet. :mrgreen:
:lol:

Zij is dus ook de pieper en neusfluiter :roll: . Ik snap je helemaal dat je Mowin af en toe achter het behang kan plakken, echt, Hou Op!!!!!
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Frootje
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Zamunda schreef: 18 sep 2021, 18:34 Hahaha, die nieuwe foto's zijn ook weer geweldig. Je moet dit topic voorlopig elke dag even updaten hoor :mrgreen: .
Nu al gefaald! Ik had vandaag Vijf Uur Gemist. :mrgreen: Ik had wel gehoord dat ze achter me zat te knorren maar ik had haar gevraagd haar gemak te houden. Dat deed ze héél braaf maar na drie kwartier vond ze het welletjes en vloog ze ineens vijf rondes gillend en krijsend door het huis achter Mowin aan. Mowin vindt dat allemaal wel grappig maar mijn oren dus niet. 🤣 Na het eten kon ze weer lief spelen en nu ligt ze te slapen. Echt, Froo is rijp voor een Snickersreclame. “Je bent jezelf niet als je trek hebt.” 🤨

Zamunda schreef: 18 sep 2021, 18:34 Zij is dus ook de pieper en neusfluiter :roll: . Ik snap je helemaal dat je Mowin af en toe achter het behang kan plakken, echt, Hou Op!!!!!
Oh echt? Lais toch. :mrgreen: Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet eens wist wat een neusfluiter was voordat Mowin hier kwam. Ik kon me er niks bij voorstellen. Wat een heerlijk rustige tijd. :mrgreen:
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Frootje schreef: 19 sep 2021, 19:06Nu al gefaald! Ik had vandaag Vijf Uur Gemist. :mrgreen: Ik had wel gehoord dat ze achter me zat te knorren maar ik had haar gevraagd haar gemak te houden. Dat deed ze héél braaf maar na drie kwartier vond ze het welletjes en vloog ze ineens vijf rondes gillend en krijsend door het huis achter Mowin aan. Mowin vindt dat allemaal wel grappig maar mijn oren dus niet. 🤣 Na het eten kon ze weer lief spelen en nu ligt ze te slapen. Echt, Froo is rijp voor een Snickersreclame. “Je bent jezelf niet als je trek hebt.” 🤨
Goffer, ik denk: nieuwe foto's, maar nee hoor. Nou, je maakt het wel aardig goed met je verhaal haha, Froo krijsend door het huis 😅. Ik snap dat je oren dat niet heel grappig vinden :mrgreen: .

Frootje schreef: 19 sep 2021, 19:06Oh echt? Lais toch. :mrgreen: Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet eens wist wat een neusfluiter was voordat Mowin hier kwam. Ik kon me er niks bij voorstellen. Wat een heerlijk rustige tijd. :mrgreen:
Ja hè :D ? Lais kan het gelukkig niet zo goed als Mister, maar ze kan er ook best wat van.
Afbeelding
Frootje
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Zamunda schreef: 19 sep 2021, 19:15 Goffer, ik denk: nieuwe foto's, maar nee hoor. Nou, je maakt het wel aardig goed met je verhaal haha, Froo krijsend door het huis 😅. Ik snap dat je oren dat niet heel grappig vinden :mrgreen: .
Ik waag morgen nog eens een poging. :mrgreen: Froo krijst gelukkig niet zo vaak. Dit was mijn eigen schuld, want ik weet dat ze op een gegeven moment baldadig wordt als je etenstijd negeert, dus ik had haar beter kunnen voeren toen ze braaf wachtte en nog niet krijste. Maar goed, you win some, you lose some. :mrgreen:
Frootje
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Hoi.
Afbeelding

Het is pas halfvijf maar ik kan het best proberen.
Afbeelding

MAG
Afbeelding

IK
Afbeelding

ETEN?!
Afbeelding

Nu?
Afbeelding

Kut. Het mocht niet. 😞
Afbeelding
Suzanne
Welke: Havanezers

Bericht door Suzanne »

Haha die Froo! Leuk!
Hier nog 2 van die klokkijkers. Ook 5 uur etenstijd. Eef zit steeds te smakken en me aan te staren, Saar springt op zodra ik mijn teen beweeg.
En eigenlijk wil ik zelf nog een snackje, want ik heb ook honger.... Maarja, dat is ook weer zo sneu
HillieS
Posts in topic: 7
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Bericht door HillieS »

Yara stond net ook al ongeveer zo 😂😂😂😂
Afbeelding
HillieS

Bericht door HillieS »

5 uur, echt heus!
Afbeelding
Afbeelding
Dennenappel

Bericht door Dennenappel »

Een soort neusfluiten maar dan op z’n Froos😍
Gonnie

Bericht door Gonnie »

Hier komen ze al om vier uur zeuren, soms ben ik nogal verdiept in wat ik aan het doen ben en dan vergeet ik ze weleens eten te geven.
Ze gaan altijd gewoon weer slapen als ik om vier uur geen sjoege geef.
Afbeelding

Tanja en Anne
Frootje
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Zinodo schreef: 20 sep 2021, 16:43 🤣🤣🤣🤣🤣frootje toch!!
🤣 Ach, ze is zo’n braaf hondje geworden. Door dit topic lijkt ze bijna super irritant maar dat is echt niet het geval want de rest van de dag hoor je haar zelden tegenwoordig. Ze houdt alleen gewoon heeeeeeel erg van eten. 🤣🤣🤣

Suzanne schreef: 20 sep 2021, 16:47 Haha die Froo! Leuk!
Hier nog 2 van die klokkijkers. Ook 5 uur etenstijd. Eef zit steeds te smakken en me aan te staren, Saar springt op zodra ik mijn teen beweeg.
En eigenlijk wil ik zelf nog een snackje, want ik heb ook honger.... Maarja, dat is ook weer zo sneu
Ohh ja. Dat doe ik ook niet meer zo vlak voor etenstijd, dat vind ik inderdaad wat sneu. 🤣 Als ik opsta en naar de keuken loop is dat voor ons allebei dus dan wacht ik zelf ook wel even. :mrgreen:

HillieS schreef: 20 sep 2021, 16:58 5 uur, echt heus!
Wat een lieve foto. 🥰 Je zou haar bijna gewoon vroeger voeren. :mrgreen:

Dennenappel schreef: 20 sep 2021, 17:22 Een soort neusfluiten maar dan op z’n Froos😍
Zo klinkt het bijna schattig. 😎

Gonnie schreef: 20 sep 2021, 17:28 Hier komen ze al om vier uur zeuren, soms ben ik nogal verdiept in wat ik aan het doen ben en dan vergeet ik ze weleens eten te geven.
Ze gaan altijd gewoon weer slapen als ik om vier uur geen sjoege geef.
Wat braaf van ze! 😊 Froo gaat inderdaad ook wel weer slapen als je volhoudt. Ze weet heel goed wanneer iets niet gaat gebeuren en kan dat ook wel accepteren, maar als ze denkt dat er een kans is dat het misschien toch gaat gebeuren moet ze het toch even proberen. Zo is ze dan weer wel. In tegenstelling tot Mowin, die is veel te beleefd daarvoor. Als je hem vertelt dat het niet gaat gebeuren gaat hij onmiddellijk iets anders doen. :mrgreen:
HillieS

Bericht door HillieS »

Frootje schreef: 20 sep 2021, 17:53
HillieS schreef: 20 sep 2021, 16:58 5 uur, echt heus!
Wat een lieve foto. 🥰 Je zou haar bijna gewoon vroeger voeren. :mrgreen:
Bijna ja, maar daar brand ik m'n vingers niet aan 😂😂😂
Afbeelding
Frootje
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Heel verstandig. 😂
Diana
Posts in topic: 2
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Bericht door Diana »

Frootje schreef: 20 sep 2021, 16:40 Hoi.
Het is pas halfvijf maar ik kan het best proberen.
MAG
IK
ETEN?!
Nu?
Kut. Het mocht niet. 😞
Haha, wat een heerlijk portret is ze toch ook! 😂😍
De foto's waren net zo leuk hoor, maar heb ik even weggehaald vanwege de quote ;)
Afbeelding
Zamunda

Bericht door Zamunda »

Hahaha, heerlijk weer een nieuwe serie :lol: . Op naar morgen :engel: .
Afbeelding
Plaats reactie