Mira, Echo, Iza, Taro
- Lothian
- Posts in topic: 6
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Mira, Echo, Iza, Taro
Een reunie met een deel van de mixies. Dan krijg je dit werk.
We maakten ook een leuke prikkerfoto waarbij alle 4 op het picnicbankje moesten staan of zitten. Dit is het resultaat.
Echo is echt razend snel. Die laat de hele familie achter zich. En dat weet ze. Ze speelt graag het haasje en dat de rest dan coursing doet.
In mijn beleving is Taro nog altijd mijn lieve kleine smalle baby maar naast zijn zussen en moeder heeft hij echt een groot lijf en een dikke reuenkop
Iza is een lekker pittige tante maar onder het strenge oog van mamma Mira leek het wel alsof ze vandaag alleen maar braaf wilde zijn Ze heeft geen pas verkeerd gezet.
Er werd ook gestoeid en daarin begrijpen ze elkaar helemaal. Lekker veel grauwen en blaffen. Mira had er soms wat klachten over.
Echo
Iza komt even bezorgd kijken of iedereen zich nog wel aan mamma's regels houdt.
We weten nu waar het gekef van deze mixjes vandaan komt.
Het was heel gezellig. Taro ligt nu diep te slapen.
We maakten ook een leuke prikkerfoto waarbij alle 4 op het picnicbankje moesten staan of zitten. Dit is het resultaat.
Echo is echt razend snel. Die laat de hele familie achter zich. En dat weet ze. Ze speelt graag het haasje en dat de rest dan coursing doet.
In mijn beleving is Taro nog altijd mijn lieve kleine smalle baby maar naast zijn zussen en moeder heeft hij echt een groot lijf en een dikke reuenkop
Iza is een lekker pittige tante maar onder het strenge oog van mamma Mira leek het wel alsof ze vandaag alleen maar braaf wilde zijn Ze heeft geen pas verkeerd gezet.
Er werd ook gestoeid en daarin begrijpen ze elkaar helemaal. Lekker veel grauwen en blaffen. Mira had er soms wat klachten over.
Echo
Iza komt even bezorgd kijken of iedereen zich nog wel aan mamma's regels houdt.
We weten nu waar het gekef van deze mixjes vandaan komt.
Het was heel gezellig. Taro ligt nu diep te slapen.
Re: Mira, Echo, Iza, Taro
Wat een dolle boel
- Gretha
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Geweldig al die race foto's
-
- Posts in topic: 4
- Welke: Whippet en Lurcher
Wat een heerlijke wandeling. Echt supergezellig met allemaal mooie hondjes.
Ze lijken enorm op elkaar.
Net rashondjes terwijl ze het niet zijn.
Ze lijken enorm op elkaar.
Net rashondjes terwijl ze het niet zijn.
Maar de foto die je dan wél hebt......
- Persistence
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Haha die laatste foto
Lijken de karakters van broers/zussen erg op elkaar of zijn er grote verschillen?
Lijken de karakters van broers/zussen erg op elkaar of zijn er grote verschillen?
- Dirkje
- Welke: Border Collies
Wat een geweldig leuke honden en zo mooi op de foto gezet!
Met veel plezier naar gekeken.
Ik wil een Mira.
Met veel plezier naar gekeken.
Ik wil een Mira.
Wat een spierbundels en ja Mira
Leuk, een wandeling met gelijkgestemden.
En ja, gebruik Duque maar voor Echo Dat is beter dan die Bullterrieronzin..
En ja, gebruik Duque maar voor Echo Dat is beter dan die Bullterrieronzin..
-
- Posts in topic: 4
- Welke: Whippet en Lurcher
Ik heb de foto's net voor de vierde keer gekeken en ik heb er echt van genoten.
Meteen uit de auto was het al dikke mik. Alsof ze wisten wie ze waren. Volgens mij wisten ze dat ook.
Mira werd meteen herkend, net als de vorige keer. Ze is nog steeds de nestmama en iedereen heeft godverdikke te luisteren, maar dan is het ook gezellig en speelt ze van harte mee.
Ze heeft de hele middag tegen me aangesprongen omdat ik haar moest optillen. Zo druk was ze met haar eigen moedergevoel. Status zonder malus.
Ze heeft er enorm van genoten en ik weet zeker dat ze precies wist hoe het zat.
Iza is precies Echo. Zelfde karakter en heel aanhankelijk op haar eigen poten. Niet aanhalen omdat jij het wil maar ze komt met liefde een minuut later zelf bij je op schoot.
Ze komt sowieso met liefde. Het zijn heerlijk warme persoonlijkheidjes.
Taro is...een jonge reu.
Ook lief en slim maar hij heeft zijn prioriteiten daar waar je van een jong reutje verwacht. Als boter....zeg maar.
Prachtig fors voor het type. Net als Taxi.
Naar verluidt ook heel goed getraind.
We hebben in het gras langs het pad gezeten en ze hebben met elkaar en met andere honden gespeeld. Een en al aangepastheid zonder daar een gram vitaliteit voor in te leveren.
Heel gaaf!
Spock (de lichte) kon deze keer niet mee. Dat is ook zo'n hormonenhulk en toch gewoon heel gezellig en aangepast.
Billie komt binnenkort weer naar Europa. Dan hopen we haar te zien.
Wat een ontzettend leuke ervaring om zo'n nest te mogen fokken. 5 prachthondjes. Ik zou ze allemaal zo willen hebben.
Meteen uit de auto was het al dikke mik. Alsof ze wisten wie ze waren. Volgens mij wisten ze dat ook.
Mira werd meteen herkend, net als de vorige keer. Ze is nog steeds de nestmama en iedereen heeft godverdikke te luisteren, maar dan is het ook gezellig en speelt ze van harte mee.
Ze heeft de hele middag tegen me aangesprongen omdat ik haar moest optillen. Zo druk was ze met haar eigen moedergevoel. Status zonder malus.
Ze heeft er enorm van genoten en ik weet zeker dat ze precies wist hoe het zat.
Iza is precies Echo. Zelfde karakter en heel aanhankelijk op haar eigen poten. Niet aanhalen omdat jij het wil maar ze komt met liefde een minuut later zelf bij je op schoot.
Ze komt sowieso met liefde. Het zijn heerlijk warme persoonlijkheidjes.
Taro is...een jonge reu.
Ook lief en slim maar hij heeft zijn prioriteiten daar waar je van een jong reutje verwacht. Als boter....zeg maar.
Prachtig fors voor het type. Net als Taxi.
Naar verluidt ook heel goed getraind.
We hebben in het gras langs het pad gezeten en ze hebben met elkaar en met andere honden gespeeld. Een en al aangepastheid zonder daar een gram vitaliteit voor in te leveren.
Heel gaaf!
Spock (de lichte) kon deze keer niet mee. Dat is ook zo'n hormonenhulk en toch gewoon heel gezellig en aangepast.
Billie komt binnenkort weer naar Europa. Dan hopen we haar te zien.
Wat een ontzettend leuke ervaring om zo'n nest te mogen fokken. 5 prachthondjes. Ik zou ze allemaal zo willen hebben.
- Lothian
- Posts in topic: 6
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
dat was wel een chaotisch moment ja. Met brave Iza tussendoor.
Zij heeft zo'n pienter koppie vind ik.
Eh... ik zal een keer meten, geen idee en mijn schattingen slaan altijd nergens op.
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Mooie hondjes met mama Mira voor mij als absolute schoonheidskoningin.
Heerlijke racepartijen!
Alleen dat prikkeren moet nog een heel klein beetje geoefend denk ik.
Heerlijke racepartijen!
Alleen dat prikkeren moet nog een heel klein beetje geoefend denk ik.
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Oooooh, wat een heerlijke fotoserie . Genieten zeg hoe ze sjezen met hun prachtige lijfjes en spierbundels!
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- galga's
- Honden: 5
- Welke: Galgo - Silken windhound - Afghaan
Iza braaf??? Ik ken haar alleen maar als bloedje fanatiek racemonster bij de coursing
Leuk, zo'n familie reünie!
Leuk, zo'n familie reünie!