Achos, op haar tere zieltje getrapt.
Toch wel uitgebreid goed gemaakt ondertussen mag ik hopen.
Arme meid.
K#t...
- Zamunda
- Posts in topic: 9
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: K#t...
Ja ze is heerlijk expressief met haar flappers. Hier zitten ze laag en naar achteren, maar als ze bang is dat je vergeet om het kluifje uit de kast te pakken staan ze nog verder naar achteren maar dan hoog. Opperste concentratie gecombineerd met Grote Zorgen .
Het heeft deze keer niet heel lang geduurd voor ze weer een aai over haar bol kreeg omdat ze nu braaf op de stoel bleef zitten. Ze blijft heel timide tot ik haar 'eruit' haal, als ik gewoon verder ga zoals normaal (dus ben zelf bezig en er is geen aanleiding om iets met haar te doen) kan het dus echt uren duren. Ze gaat dan wel liggen maar je ziet aan haar hele houding dat ze van slag is. Ik moet echt een moment aandacht aan haar geven en laten weten dat het goed is. Drulluk.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie β₯
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie β₯
- Zamunda
Hahaha, als pup al? Dat is wel heel extreem! Bij Ravi is het ook wel herkenbaar maar hij was toen 1,5 jaar. Hij kwam toen hier en zijn vacht zag er nogal als een zwerver uit (om in jouw termen te blijven ). Bij het uitgroeien van de haren worden ze doorzichtig, heel apart, en dat ziet er dan soort van grijs uit (wel heel mooi, het hangt helemaal af vanuit welke hoek je kijkt/het licht valt hoe het eruit ziet, zoals met de vleug van fluweel/suede). Tel daarbij op dat hij volgens mij nog nooit geplukt was (1,5 jaar) en je hebt een beetje beeld van hoe 'scruffy' dat eruit zag.
Kom ik bij de dierenarts en schrijft de assistente hem in: wat een leuk oudje . Vervolgens komt ze bij 'kleur'... heeft ze hem als 'grijs' in het systeem gezet .
Kom ik bij de hondenschool: 'Oh die is al oud zeker!'. En dat meerdere keren.
Ik ben hem op een gegeven moment maar gaan plukken en heb het sindsdien gelukkig nooit meer gehoord over mijn jonge god . Beest is ondertussen alweer 5, wat gaat de tijd toch hard .
Froo maakt er helemaal een potje van zeg, meer grijs dan zwart op 3,5! Dan luistert Lais toch beter , die had op die leeftijd nog zo weinig grijze haartjes dat ik ze er nog uit had kunnen trekken (niet gedaan hoor ). Ik snap je heel goed, niks an. die tekenen dat ze ouder worden .Frootje schreef: β19 sep 2021, 19:29Ik vind het er wel heel lief uitzien bij Lais. Maar ik begrijp wel helemaal wat je bedoelt met er niet aan kunnen wennen. Froo is rond haar bekkie echt al behoorlijk grijs, inmiddels zit er meer grijs dan zwart. Als pup was ze daar echt diepzwart. Ze is pas 3,5, ik kan er echt niet aan wennen dat ze al zo grijs wordt. Ik heb haar al verteld ermee op te houden maar tevergeefs.
Dat is wel wat zij vindt ja, maar dan moet ze niet zo drammen . Och het kan toch zo'n dramkont zijn en zo'n bulldozer . Met d'r tere zieltje .
- Floortje
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Hussel en Hollandse Herder
Ach, ze is wel stout misschien, maar zo'n lief hoofd kun je toch niet boos op blijven?
(Ze doet me vaak zo aan Tiba denken. Qua uiterlijk dan).
(Ze doet me vaak zo aan Tiba denken. Qua uiterlijk dan).
Hier is katten natvoer zo ongeveer hondendrugs. Ze breken nog net de deur niet af. Ik trek hier zelf de grens bij wat wel en niet trainbaar is. Boos word ik sowieso niet, dat lost niets op en verklooit alleen de band met je hond, maar ik sluip er lollig achteraan om te vragen was ze gaan doen.
Die toetjes als ze zich betrapt voelen, so worth it
En ja het is irritant als de honden steeds Het Laatse Overgelaten Hapje van de kat weglobberen maar what gives. Ik heb ze niet om te laten afzien ofzo.
Die toetjes als ze zich betrapt voelen, so worth it
En ja het is irritant als de honden steeds Het Laatse Overgelaten Hapje van de kat weglobberen maar what gives. Ik heb ze niet om te laten afzien ofzo.
- Zamunda
Inmiddels ben ik niet meer boos hoor :-D .
Ja joh, ze kan zo drammen als het om eten gaat. Die sluis dondert zo in elkaar als zij gaat lopen bulldozeren dus na een paar keer uitleggen moet ze maar even horen.