Gaat er 1 van je honden dekken of een hele andere combi? Totaal niet nieuwsgierig uiteraard
Hond erbij in 2022
- Vicky
- Posts in topic: 12
- Honden: 4
- Welke: BC Markiesje Wocker
Re: Hond erbij in 2022
Oh leuk! Ik kan de afbeelding niet zien. Maar ik begrijp dat ze al geboren zijn.Eilfy schreef: ↑09 jan 2022, 23:51Mogelijk dat het toch wat eerder wordt... Niet 2e helft maar 1e kwartaal 2022Eilfy schreef:Kenji wordt in maart 8. Dus 2e helft 2022 ergens de pup hopelijk, dan heb ik er wel even 3 in de sport maar niet al te lang (of iig niet in de Agility...)Vicky schreef:
Leuk, heb je je handen vol. Trainen met 3 honden. Hoe oud is Kenji nu?
Maar goed niks 100% zeker nog. Behalve dat ik verliefd ben
Bo en de honden
Ik kan de afbeelding ook niet zien. Maar is dus al geboren, dan is het niet eentje van je eigen reu. Bij NOYTCB?Vicky schreef: ↑12 jan 2022, 09:51Oh leuk! Ik kan de afbeelding niet zien. Maar ik begrijp dat ze al geboren zijn.Eilfy schreef: ↑09 jan 2022, 23:51Mogelijk dat het toch wat eerder wordt... Niet 2e helft maar 1e kwartaal 2022Eilfy schreef:Kenji wordt in maart 8. Dus 2e helft 2022 ergens de pup hopelijk, dan heb ik er wel even 3 in de sport maar niet al te lang (of iig niet in de Agility...)
Maar goed niks 100% zeker nog. Behalve dat ik verliefd ben
Ik zie hem ook niet, maar volgens mij is het een emoticon, geen afbeelding
Spannend @Eilfy. Ben benieuwd waar je voor gaat!
Wat een leukerd heb je erbij @Josefien !
Nee, andere combinatie. Kenji mag niet dekken i.v.m. enorm veel epilepsie in de lijn (o.a. 2 ooms, halfzus, halfbroer). Djalu is heel lang wel de bedoeling geweest maar door nu 2 (half)broers die beide geen perfecte heupen hebben, ervoor gekozen om dat risico niet te nemen.
Afbeelding is inderdaad een emoticon haha! En ja ze zijn geboren al, nu 3 weken en 2 dagen oud
Jep bij NOYTCB
Ik ook! Eerst maar eens afwachten hoe het verder gaat lopen, zoals eerder gepost is het nog niet 100% zeker
~Choose what helps your heart bloom~
Eindelijk is het definitief! Half februari komt één van de twee mannen in het midden hier wonen om het broertje (of de plaaggeest ) van Kenji en Djalu te worden :-) Het wordt op papier echt mijn hond maar indien hij geschikt blijkt qua karakter en gezondheid, mag en kan de fokker hem gebruiken voor één of meerdere nestjes.
Naam weet ik nog niet helemaal zeker dus hopelijk los ik dat dilemma nog op voordat ik weet welke het wordt
Naam weet ik nog niet helemaal zeker dus hopelijk los ik dat dilemma nog op voordat ik weet welke het wordt
- Vicky
Wat leuk! Gefeliciteerd. Ben benieuwd welke het gaat worden. Kan je zelf kiezen?
Bo en de honden
YeahhhhEilfy schreef:Eindelijk is het definitief! Half februari komt één van de twee mannen in het midden hier wonen om het broertje (of de plaaggeest ) van Kenji en Djalu te worden :-) Het wordt op papier echt mijn hond maar indien hij geschikt blijkt qua karakter en gezondheid, mag en kan de fokker hem gebruiken voor één of meerdere nestjes.
Thanks!
In principe wijst de fokker toe maar ze neemt daarin wel de voorkeuren mee van de toekomstige eigenaren. Bij het nestje van Djalu hebben 5 toen hun eerste keuze gehad en ik dacht 1 hun tweede keuze (en daar waren ze op voorbereid).
- Ipanema
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Peruaanse naakthond en whippet x AHT
Wat een knappe puppies
Binnen nu en 1,5 week. Er gaan er 2 naar het buitenland en de fokker wil dat ook die nieuwe eigenaren tijd genoeg hebben om (grotendeels via filmpjes) te kijken welke pup bij ze pastZinodo schreef:Ahhhh
Die merle heeft zo’n droopy uitstraling door zijn aftekening! En die rooie is ook te schattig voor woorden wanneer weet je welke van jou wordt?
- Loraine
- Posts in topic: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Puur op kleur zou ik die merle kiezen, dan heb je van elk kleurtje 1 ipv 2 rooien/bruine en een zwarte.
-
- Posts in topic: 3
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
De merle past wel het mooiste bij je huidige duo
Van zwart via donker naar lichtbruin heeft ook wel wat hahaLoraine schreef:Puur op kleur zou ik die merle kiezen, dan heb je van elk kleurtje 1 ipv 2 rooien/bruine en een zwarte.
Ik werd al beticht van kleurtjes willen verzamelenMizzsylver schreef:De merle past wel het mooiste bij je huidige duo 1:
- Barnsley
- Posts in topic: 3
- Honden: 5
- Welke: Golden Retrievers
- Contacteer:
Oeh ik vind juist die choco het mooiste. Maar ik hou ook niet zo van merle haha.
- Budkes
- Posts in topic: 1
- Honden: 5
- Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke
Die vond ik ook de mooiste qua uitstraling. Prachtig pupje.
- Vicky
Zie nu pas dat hij tan heeft! Het is echt een mooierd Komt hij de 14e?
Bo en de honden
- HillieS
- Posts in topic: 8
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Mooi pupje!