Mira, Echo, Iza, Taro

Subforum voor alle fototopics!
Lothian
Posts in topic: 6
Honden: 3
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Re: Mira, Echo, Iza, Taro

Bericht door Lothian »

Alfilillo schreef: 21 sep 2021, 11:03 Ik heb vannacht over Taro gedroomd. Wat een nachtmerrie :x
Een nachtmerrie 😳 dat kan toch alleen maar een prachtige droom geweest zijn! :lol:
Afbeelding
Alfilillo
Posts in topic: 5
Honden: 2
Welke: Podenco en kruising

Bericht door Alfilillo »

Lothian schreef: 21 sep 2021, 16:28
Alfilillo schreef: 21 sep 2021, 11:03 Ik heb vannacht over Taro gedroomd. Wat een nachtmerrie :x
Een nachtmerrie 😳 dat kan toch alleen maar een prachtige droom geweest zijn! :lol:
Hahaha, nee, integendeel. Ik moest voor Taro zorgen en om de één of andere reden had ik hem meegenomen naar het plein voor het station in ons dorp. Het stikte daar van de auto´s en er raasden treinen langs. Waarom weet ik niet, maar ik liet hem daar los :shock: , waarop hij direct helemaal blij wegstormde. Ik ging hem natuurlijk zoeken, maar in mijn droom was er een dierenasiel naast het station dat de honden allemaal los liet lopen. Allemaal wit met bruine vlekken. Steeds dacht ik dat ik Taro had gevonden, maar dan bleek het toch een andere hond te zijn. Uiteindelijk kwam hij gezond en wel op me afgerend, blij om te te zien. Ik opgelucht. Maar opeens maakte ik een sprong vooruit in de tijd en toen had ik hem weer losgelaten op dezelfde plek. En zo herhaalde het verhaal zich drie keer :cry: . Je brgrijpt dat ik helemaal over de zeik wakker werd om 5 uur ´s ochtends.
Ik heb dit soort dromen wel vaker, maar altijd met mijn eigen honden of met de kinderen toen ze nog klein waren.
Afbeelding
Lothian
Posts in topic: 6
Honden: 3
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Bericht door Lothian »

Oh vreselijk. Ik droom soms dat ik me opeens herinner dat ik ratten heb (die had ik in mijn studententijd) en dat ik ze al dagen, weken, maanden verwaarloosd heb. Afschuwelijk!

En laatst dat ik achteruit reed in de auto en mijn man schreeuwend en zwaaiend uit huis zag rennen terwijl ik tegelijk een harde bots voelde. Huuuu, een van de honden aangereden. Dat was ook heel naar wakker schrikken.

Eigenlijk gaan al mijn nare dromen over mijn huisdieren 😅
Afbeelding
Perle
Posts in topic: 1

Bericht door Perle »

Wat een prachtige spierbundeltjes allemaal!
Afbeelding
Alfilillo
Posts in topic: 5
Honden: 2
Welke: Podenco en kruising

Bericht door Alfilillo »

Lothian schreef: 21 sep 2021, 17:07 Oh vreselijk. Ik droom soms dat ik me opeens herinner dat ik ratten heb (die had ik in mijn studententijd) en dat ik ze al dagen, weken, maanden verwaarloosd heb. Afschuwelijk!

En laatst dat ik achteruit reed in de auto en mijn man schreeuwend en zwaaiend uit huis zag rennen terwijl ik tegelijk een harde bots voelde. Huuuu, een van de honden aangereden. Dat was ook heel naar wakker schrikken.

Eigenlijk gaan al mijn nare dromen over mijn huisdieren 😅
O ja, dat heb ik ook regelmatig. Dan ben ik al drie dagen op vakantie (in mijn droom) en herinner ik me opeens dat ik mijn zoontje, dat dan nog een peuter is, vergeten ben om mee te nemen, of de honden inderdaad.
Het is een universeel thema volgens mij. Het zal wel iets met verantwoordelijkheidsgevoel te maken hebben.
Afbeelding
Plaats reactie