- glashelder
- Posts in topic: 2
Ik kan daar echt niet aan wennen. Kan dat anders? Of lukt dat niet meer in deze versie van phpBB?
Lynnepien
- Habibi
- Honden: 1
- Welke: Sheltie
Re: Avatar links
Dat ziit bij mijn weten in stijlen.
Daar zijn er binnen phpBB heel veel van, en er gaat nog gestemd worden over wat de nieuwe stijl moet worden.
Dat zal niet morgen zijn, eerst de boel even goed stabiel draaiend hebben. Maar het zit in de pijplijn.
Daar zijn er binnen phpBB heel veel van, en er gaat nog gestemd worden over wat de nieuwe stijl moet worden.
Dat zal niet morgen zijn, eerst de boel even goed stabiel draaiend hebben. Maar het zit in de pijplijn.
- glashelder
Sterker nog, de herinnering is wat wazig maar ooit toen ik zelf een phpbb forum had was het volgens mij zelfs heel simpel in te stellen dat leden zelf tussen een aantal skins konden kiezen!
- Habibi
- Honden: 1
- Welke: Sheltie
Dat zou helemaal gaaf zijn!
Ieder zijn eigen favo-indeling...
Dit is de standaar van phpBB (Die ik zelf erg waardeer trouwens) maar iedereen heeft zo zijn/haar voorkeuren.
Ieder zijn eigen favo-indeling...
Dit is de standaar van phpBB (Die ik zelf erg waardeer trouwens) maar iedereen heeft zo zijn/haar voorkeuren.
- Loraine
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Als het goed is is dat nog steeds mogelijk.
Kwestie van diverse skins aanklikken door de beheerder zodat die beschikbaar komen in de profielen/gebruikerspanelen vd forummers.