Maverick is best moeilijk op gewicht te houden. Niet omdat ie zo slecht eet
Kailen is ook prachtig slank. Hij krijgt als enigste ander voer voor zijn nieren, maar is verder fit en slank met zijn 13 1/2 jaar

Haha, echt?!Zinodo schreef: 29 jan 2022, 13:02 Ik verbaas me ook vaak aan de hoeveelheden snacks dat honden krijgen.
Ontbijt
snack
wandelen
snack
kauwstaaf
wandelen
snack
avondeten
snack
wandelen
snack.
Heeft dat beest de hele dag zijn mond volen dan raar opkijken dat ze dik zijn.
Maar ik werd raar aangekeken toen we van de zomer schoonouders over de vloer hadden want geen wonder dat mijn honden zo graatmager zijn want ze krijgen nooit wat. Oke![]()

Haha ja hier zijn ze ook erg zielig dan. 'S avonds een snack (gepofte kippenvoet of konijnenoor, of pensstaafje etc) en voor t slapen een gedroogd sprotje. Moet je niet blazen dan ben je hem kwijtZinodo schreef:Ik verbaas me ook vaak aan de hoeveelheden snacks dat honden krijgen.
Ontbijt
snack
wandelen
snack
kauwstaaf
wandelen
snack
avondeten
snack
wandelen
snack.
Heeft dat beest de hele dag zijn mond volen dan raar opkijken dat ze dik zijn.
Maar ik werd raar aangekeken toen we van de zomer schoonouders over de vloer hadden want geen wonder dat mijn honden zo graatmager zijn want ze krijgen nooit wat. Oke

Hier snacken ze heel wat af op een dag. Na elke wandeling een minikoekje. Kom ik thuis van boodschappen doen of de baas komt thuis van zijn werk; weer een minikoekje. ‘s Avonds na het eten iets lekkers van tafel of een plakje grillworst. In het weekend krijgen ze ‘s avonds een pensstaafje of runderkophuid.Maart schreef: 29 jan 2022, 13:24 Nou ja, dan ben ik dus zo'n vreselijke baas waarvan de honden de hele dag door vreten.![]()
Als de maatstaf van zowel mijn honden als mezelf dan bezien wordt als moddervet, dan zouden vele daar gelukkig mee zijn denk ik![]()

Zelfs met Taartje had ik dat al heel vaak, en in Nederland ook met Amy. Hier zijn mensen meer aan smallere honden gewend, en krijg ik daar nooit opmerkingen over.Nanna schreef: 29 jan 2022, 12:00 Ga hier eens mee lopen. Het commentaar is niet van de lucht.
En die hond is prima op gewicht
![]()