20.01.2022 een jaartje Chara
- Kells
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Re: 20.01.2022 een jaartje Chara
Ze is prachtig!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: DH
Geweldige hond is het geworden
Ze heeft dan ook een super baasje gevonden
Zo´n verschil in "maar" 1 jaar, wat een zielig, triest, hoopje hond was het
Ze heeft dan ook een super baasje gevonden
Zo´n verschil in "maar" 1 jaar, wat een zielig, triest, hoopje hond was het
- HillieS
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Wat een verschil met hoe ze aankwam en nu zeg!
Heel mooi en een goede beslissing. Vind ik erg fijn om te lezen.
- Johnny Jones
- Honden: 6
- Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen
Ik kan me nog goed herinneren dat je haar kreeg. Ik denk dat je van mij één van de 'recht door zee' reacties hebt gekregen! Maar je hebt het super gedaan en man man, wat is ze mooi geworden zeg!
Whaha ja.. denk eerder dat ze meer naar boven de 25 kilo neigt.. binnenkort maar weer eens een check bij de da.
En gezien ook haar lichamelijke veranderingen, ze heeft een paar dijen waar je U tegen zegt denk ik dat ze destijds toch echt een paar weken jonger was dan ze was geschat.
Ik vind het echt een hele knappe hond! Je moet er ooit echt een DNA test tegenaan gooien. Soms krijg je iets totaal anders dan je verwacht.
Guus is podenco maneto x pekinees en York en Duitse herder en poedel.
Ik zou zweren dat hij teckel, terriër en mops was. Nu is mops en pekinees niet zo heel anders maar die maneto had ik dus nooit gedacht.
Ben zo benieuwd wat ze is als er rassen gevonden worden.
Guus is podenco maneto x pekinees en York en Duitse herder en poedel.
Ik zou zweren dat hij teckel, terriër en mops was. Nu is mops en pekinees niet zo heel anders maar die maneto had ik dus nooit gedacht.
Ben zo benieuwd wat ze is als er rassen gevonden worden.
- Floortje
- Honden: 2
- Welke: Hussel en Hollandse Herder
Wat een mooi succesverhaal is dit geworden
Ik kan me je topic nog herinneren en ik heb respect voor je doorzettingsvermogen (ik denk dat ik haar terug had gebracht naar die stichting met hun onvolledige waarheid), het heeft heel goed uitgepakt.
Op naar nog vele jaren samen
Ik kan me je topic nog herinneren en ik heb respect voor je doorzettingsvermogen (ik denk dat ik haar terug had gebracht naar die stichting met hun onvolledige waarheid), het heeft heel goed uitgepakt.
Op naar nog vele jaren samen
Re: 20.01.2022 een jaartje Chara en wat maanden
Paar uur na aankomst in januari 2020
Paar dagen geleden
Inmiddels na 1,5 jaar hebben we er inderdaad een hele hond bij. Van ca. 13 kilo (net onder een jaar oud) naar nu 26,7 kg.
Destijds hadden we echt niet ingeschat dat ze deze grootte en omvang zou krijgen in ieder geval.
En we hebben Glory erbij, die nu met haar 13 kilo ietwat aan de maat is volgens de DA, wat een verschil.
Met de dame via wie we haar hebben gekregen (geen stichting) heb ik nog contact via FB. Ondanks de rotte start, blijf ik van mening dat zij dit destijds ook niet heeft geweten dat Chara er zo slecht aan toe was. En daarbij zeker de eerste weken was ze enorm bezorgd en betrokken.
Ik wilde de update geven nu eigenlijk ivm medische vraag, maar ik zet hem wel in medisch topic ivm haar EPI.
Chara heeft zich ontpopt tot een mooie dame, die menig mens aanspreekt. Ze is een opvallende verschijning in ieder geval met haar lange wapperstaart, grote oren die soms flapperen en ogen waarin je kunt verdrinken
Na de komst van Glory is ze overigens ineens een stuk volwassener geworden, ze ontpopt zich als geduldige begeleider en speelkameraad. In het begin was ze dolblij met haar puppie..
Tegenwoordig komt ze af en toe zuchtend bij me staan omdat "puppie" niet van ophouden weet
Ze is puur, mooi en ontzettend lief, nog steeds blij dat ik de handdoek destijds niet in de ring heb gegooid, want ze kon terug naar de dame vanwaar ik haar kreeg.
Maar nog blijer ben ik dat ze zo is opgeknapt, en alle doemscenario's vanwege eventuele PICA of nooit iets kunnen eten zonder supplementen toe te voegen niet zijn uitgekomen, al hadden we ons daar wel op ingesteld.
Ze is echt volgens mij een tevreden hond, en op haar plek.
Haar plek in ons hart heeft ze in ieder geval allang veroverd en is veilig gesteld
Paar dagen geleden
Inmiddels na 1,5 jaar hebben we er inderdaad een hele hond bij. Van ca. 13 kilo (net onder een jaar oud) naar nu 26,7 kg.
Destijds hadden we echt niet ingeschat dat ze deze grootte en omvang zou krijgen in ieder geval.
En we hebben Glory erbij, die nu met haar 13 kilo ietwat aan de maat is volgens de DA, wat een verschil.
Met de dame via wie we haar hebben gekregen (geen stichting) heb ik nog contact via FB. Ondanks de rotte start, blijf ik van mening dat zij dit destijds ook niet heeft geweten dat Chara er zo slecht aan toe was. En daarbij zeker de eerste weken was ze enorm bezorgd en betrokken.
Ik wilde de update geven nu eigenlijk ivm medische vraag, maar ik zet hem wel in medisch topic ivm haar EPI.
Chara heeft zich ontpopt tot een mooie dame, die menig mens aanspreekt. Ze is een opvallende verschijning in ieder geval met haar lange wapperstaart, grote oren die soms flapperen en ogen waarin je kunt verdrinken
Na de komst van Glory is ze overigens ineens een stuk volwassener geworden, ze ontpopt zich als geduldige begeleider en speelkameraad. In het begin was ze dolblij met haar puppie..
Tegenwoordig komt ze af en toe zuchtend bij me staan omdat "puppie" niet van ophouden weet
Ze is puur, mooi en ontzettend lief, nog steeds blij dat ik de handdoek destijds niet in de ring heb gegooid, want ze kon terug naar de dame vanwaar ik haar kreeg.
Maar nog blijer ben ik dat ze zo is opgeknapt, en alle doemscenario's vanwege eventuele PICA of nooit iets kunnen eten zonder supplementen toe te voegen niet zijn uitgekomen, al hadden we ons daar wel op ingesteld.
Ze is echt volgens mij een tevreden hond, en op haar plek.
Haar plek in ons hart heeft ze in ieder geval allang veroverd en is veilig gesteld
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: DH
Dat je nog 10++ jaar van haar kunt genieten
Ze is prachtig.