Een vriendin is op zoek naar een nieuwe hond. Geen pup.
Nu zag ze op Facebook een hond voorbij komen die haar aandacht trok, deze hond zit nog in Rusland en wordt bemiddeld door petconnect.be.
Is er hier iemand bekend met deze organisatie?
Het gaat om deze hond:
https://www.adopteer.be/hond/onbekend/nancy-1
Petconnect.be
Re: Petconnect.be
Ik ken het niet maar er staan wel heel erg leuke honden op zeg! Nu ben ik ook benieuwd of het een beetje betrouwbaar is.
- Alfilillo
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Podenco en kruising
Ik ken de organisatie niet. Lijkt wel een hele leuke hond!
Zoals ik het lees is het trouwens net zoiets als dierenasiels.com en er worden van verschillende organisaties honden aangeboden, is belangrijker te weten of de organisatie waar de hond uiteindelijk vandaan komt betrouwbaar is natuurlijk, lastig!
- runninggirl
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
ik zal het navragn voor je bij iemand uit België die bekend is met veel organisaties.
Dat zou fijn zijn, dankjewel.runninggirl schreef:ik zal het navragn voor je bij iemand uit België die bekend is met veel organisaties.
Het lijkt mij ook een leuke hond, ook op de filmpjes.
- runninggirl
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
Helaas geen ervaringen of wat ook kunnen nagaan, dus geen negatief en ook geen postief nieuws.
De organisatie wordt geleid door dames uit Rusland, maar verder geen info.
Jammer, toch bedankt voor het vragen.
Vriendin is ernstig gecharmeerd van de hond, dus misschien kan ik straks wel iets over de ervaring vertellen
Vriendin is ernstig gecharmeerd van de hond, dus misschien kan ik straks wel iets over de ervaring vertellen