Dames en heren
- Diana
- Posts in topic: 7
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Dames en heren
Een rondje door mijn achtertuin, eerst met de dames en daarna met de heren.
Mila is nog steeds de poseerkoningin
En natuurlijk moet er ook met de bal gespeeld worden.
Amy heeft andere hobby's, zoals kijken of er ergens konijnen te zien zijn.
En rollebollen
En niet te vergeten: kijken of de kat van de buren thuis is.
Bij de heren is het vooral gemoedelijk samen snuffelen en flink doorlopen.
En niet te vergeten: kijken of de kat van de buren thuis is
Mila is nog steeds de poseerkoningin
En natuurlijk moet er ook met de bal gespeeld worden.
Amy heeft andere hobby's, zoals kijken of er ergens konijnen te zien zijn.
En rollebollen
En niet te vergeten: kijken of de kat van de buren thuis is.
Bij de heren is het vooral gemoedelijk samen snuffelen en flink doorlopen.
En niet te vergeten: kijken of de kat van de buren thuis is
Re: Dames en heren
die kat van de buren houdt de gemoederen wel bezig.
Heerlijke omgeving. Beetje zon kunnen we hier inmiddels ook wel weer gebruiken.
Heerlijke omgeving. Beetje zon kunnen we hier inmiddels ook wel weer gebruiken.
- Lothian
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Arlo ik vind het zo leuk dat hij mocht blijven.
Wat leuk, meteen een fototopic!
Mila kan nog even goed poseren als altijd Heerlijk om jouw roedel in het zonnetje te zien!
Haha, de buurkat kijkt wel uit denk ik
Mila kan nog even goed poseren als altijd Heerlijk om jouw roedel in het zonnetje te zien!
Haha, de buurkat kijkt wel uit denk ik
Wat een tuin!!!
En die 1ste foto van de heten, té schattig
En die 1ste foto van de heten, té schattig
- Diana
Ja, de lente is hier al in volle gang, overal is amandelbloesem te zien en het is ook nog eens heel mooi weer. Gisteren was het 23 graden
Ik heb er ook echt geen seconde spijt van gehad hoor. De liefste hond ooit En niet alleen voor mij, maar ook voor de andere honden en de katten.
Die buurkat ligt eigenlijk altijd op een bankje in de tuin, volgens mij komt hij nooit uit de tuin. Maar ze moeten áltijd even kijken of hij er is
Spreekwoordelijke tuin hè, dit is niemandland en daarachter een natuurgebied dat pal achter mijn huis ligt
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Je woont daar prachtig.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Wat een prachtige omgeving, de honden zien er blij uit
- Diana
Ja, het is een prachtige omgeving, zowel voor mij als voor de honden. Die zitten allemaal heel lekker in hun vel, de rust hier en het vele buiten zijn doet ze echt goed.
Haha, ja, voor iedereen behalve voor Mila Die interesseert het minder dan niks en snapt echt niet wat er nou zo interessant is aan die tuin
- Gretha
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Zo mooi
Dat moet genieten zijn.
Dat moet genieten zijn.
-
- Welke: Whippet en Lurcher
Lavendel en olijfbomen.
Vier leuke honden.
Tss.
Vier leuke honden.
Tss.
Je ziet ze gewoon genieten, heerlijk.
Wat heb je toch een leuke roedel. Mila met haar fanatieke ogen, Amy met haar eeuwige lach en dan mooie, wijze Amoz en olijke Arloz Je ziet op jouw foto’s altijd dat ze zo lekker zichzelf kunnen zijn.
- Diana
Ah, dankjewel Daar denken ze zelf overigens anders over bij de verplichte poseersessie. Behalve Mila dan, want die doet bijna niets liever
- Diana
Waar ik vooral zo van geniet, behalve natuurlijk van de zon, het licht en de warmte, is dat het hier nooit kaal wordt. Natuurlijk is er een duidelijk verschil tussen de seizoenen, maar er is hier altijd veel groen en kleur in de natuur, ook in de winter zijn er bloeiende planten en bomen en zijn er natuurlijk de rijpe sinaasappels, mandarijnen, kakifruit en de amandelbloesem die veel kleur aan de omgeving geven.
- Kruimel
- Posts in topic: 2
- Welke: IJslandse honden
En die ruiken zo heerlijk!Diana schreef: ↑02 feb 2022, 11:29Waar ik vooral zo van geniet, behalve natuurlijk van de zon, het licht en de warmte, is dat het hier nooit kaal wordt. Natuurlijk is er een duidelijk verschil tussen de seizoenen, maar er is hier altijd veel groen en kleur in de natuur, ook in de winter zijn er bloeiende planten en bomen en zijn er natuurlijk de rijpe sinaasappels, mandarijnen, kakifruit en de amandelbloesem die veel kleur aan de omgeving geven.
Het trekt best wel, een land met meer ruimte en minder mensen. Ik kan slecht tegen de warmte dus Spanje sla ik even over, Scandinavië trekt wel, zo mooi daar. Maar ja, dan zie ik de kleinkinderen helemaal niet meer.
Het duo Olie en Bol
- Diana
Ja, dat maakt het wel een stuk lastiger.Kruimel schreef: ↑02 feb 2022, 11:31En die ruiken zo heerlijk!Diana schreef: ↑02 feb 2022, 11:29Waar ik vooral zo van geniet, behalve natuurlijk van de zon, het licht en de warmte, is dat het hier nooit kaal wordt. Natuurlijk is er een duidelijk verschil tussen de seizoenen, maar er is hier altijd veel groen en kleur in de natuur, ook in de winter zijn er bloeiende planten en bomen en zijn er natuurlijk de rijpe sinaasappels, mandarijnen, kakifruit en de amandelbloesem die veel kleur aan de omgeving geven.
Het trekt best wel, een land met meer ruimte en minder mensen. Ik kan slecht tegen de warmte dus Spanje sla ik even over, Scandinavië trekt wel, zo mooi daar. Maar ja, dan zie ik de kleinkinderen helemaal niet meer.
De warmte valt ons reuze mee. Eigenlijk is het alleen in juli en augustus echt heet, maar met een zwembad in de tuin en een rivier vlakbij is dat prima uit te houden. De rest van het jaar is het vooral veel minder koud dan in Nederland, maar toch ook niet zo heel vaak boven de 26-28 graden. En vooral bijna altijd zonnig; grijs en bewolkt weer is hier echt een heel zware uitzondering. Dat licht, vooral in de winter als het hier ook heus wel eens fris kan zijn, doet me enorm veel goed. En inderdaad de rust en de ruimte