Dagboek Yukai | 9 maanden
Dagboek Yukai | 9 maanden
Ergens in 2020 kreeg ik al puppykriebels... maar te vroeg, te onhandig, teveel wat nog niet geregeld was. Dus uitgesteld. En verstandig gebleven in heel 2020 EN het grootste deel van 2021. In de laatste week, op de bijzondere datum 21-12-21 ging het mis. Er werden twee hele mooie mannen geboren van een teef die ik al een tijdje op m'n lijstje van "mogelijke mamma's" had staan. De reu vond ik in eerste instantie niet heel erg mooi maar paste qua karakter wel perfect bij wat ik zoek.
Kijken, overwegen, nadenken, twijfelen. En uiteindelijk de knoop doorgehakt. Het waren 4 lange weken wachten tot ik wist dat er een pup kwam & daarna twee lange weken tot ik wist welke kwam. Want inmiddels was ik natuurlijk op z'n Hanneke's tot over m'n oren verliefd op 1 van de 2 mannen. Vandaag het verlossende bericht.
Nice Of You To Come Bye Yes You Can - Yukai! Yukai is een van origine (o.a.) Japanse naam die blij of plezierig betekent. Hij komt op Valentijsdag bij mij wonen dus nog 12 dagen wachten!!
Kijken, overwegen, nadenken, twijfelen. En uiteindelijk de knoop doorgehakt. Het waren 4 lange weken wachten tot ik wist dat er een pup kwam & daarna twee lange weken tot ik wist welke kwam. Want inmiddels was ik natuurlijk op z'n Hanneke's tot over m'n oren verliefd op 1 van de 2 mannen. Vandaag het verlossende bericht.
Nice Of You To Come Bye Yes You Can - Yukai! Yukai is een van origine (o.a.) Japanse naam die blij of plezierig betekent. Hij komt op Valentijsdag bij mij wonen dus nog 12 dagen wachten!!
Laatst gewijzigd door Eilfy op 07 apr 2022, 10:14, 8 keer totaal gewijzigd.
~Choose what helps your heart bloom~
- Kruimel
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: IJslandse honden
Re: Puppydagboek | Meet Yukai
Ooooooh, wat een droppie! Tuurlijk word je daar verliefd op!
Het duo Olie en Bol
- Lothian
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Wat een gaaf hondje al! Gefeliciteerd!
- Hondenpoot
Wat een knapperd! Veel plezier met hem.
- Gretha
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Wat leuk!
-
- Posts in topic: 3
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Wat een leukerd! Nog maar heeeel even wachten
- Heleboelie
Wat een liefje, met die wenkbrauwtjes
Aftellen maar…
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Aftellen maar…
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Vicky
- Posts in topic: 3
- Honden: 4
- Welke: BC Markiesje Wocker
Yep verdraaid lekker bekkie waar de ondeugd vanaf druipt. Daar kan je nooit streng tegen zijn.
Bo en de honden
- kloesje
- Honden: 3
- Welke: Australian kelpies
Hij is echt leuk, met zijn spikkelneusje
Gefeliciteerd! Dat is nog eens een leuke valentijnsdate die hopelijk nog heel lang blijft plakken
Thanks allemaal!
Ja dat beeld ik mijzelf ook in maar het duurt toch ook nog vooral lang
Jep! Hoe ken jij Daniëlle dan?
Wel at your own risk, er zitten vlijmscherpe naaldjes in dat bekkie en hij heeft een voorliefde die te gebruiken
Gaat wel moeten want er zit echt een kop op. Heel anders dan bij Kenji en Djalu die veel gemoedelijker waren, als pup al. Dus dat wordt nog wat... zweep erover
Acht wat een mooie pup
O wat een dotje
Heel veel plezier met hem als hij er straks is
Nu nog ff aftellen
Heel veel plezier met hem als hij er straks is
Nu nog ff aftellen
Die zat in de grijze oudheid op een hondenforum dat per email ging Kwam je na je werk thuis, pc aan en dan rolden er zo 250 mails voorbij
We hebben toen nog een hele discussie over dat E red gehad.
- HillieS
- Posts in topic: 7
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Zij zat rond Jamie z'n puptijd ook nog op t HF. Ze had een deel van dat pleegnest toen.
Voor de mensen die het zich nog herinneren, ik ben ooit ook begonnen met een bruine driekleur border collie, Oryn. Hij overleed helaas onverwachts en vandaag exact 8 jaar geleden, hij mocht maar 1 jaar oud worden
Vandaag mochten de pups voor het eerst naar buiten en is door Machie / Marleen deze foto geschoten
It was meant to be...
Vandaag mochten de pups voor het eerst naar buiten en is door Machie / Marleen deze foto geschoten
It was meant to be...
Laatst gewijzigd door Eilfy op 03 feb 2022, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- HillieS
- Posts in topic: 7
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Wauw. Bijzonder!
Gefeliciteerd met je knapperd
Gisteren zijn de pups niet voor het eerst buiten geweest, volgens mij wel eerste keer echt gras. En er was een heuse fotograaf bij! Dus dat werden mooie plaatjes
Volgens mij alles nu binnen of besteld wat nodig is: puppyren (had ik al), bench (nieuw), speeltjes (niet alles nieuw maar wel veel ), voerbak (nieuw), riem + halsbandje (nieuw), puppyvoer (uiteraard nieuw ), buggy (2e hands). Puppycursus heb ik uitgekozen maar moet ik nog even inschrijven en plannen. Z'n eerste sportcursus is hij ook al voor ingeschreven al duurt dat nog wel een maandje of 10 voor we gaan starten.
Ik merk dat ik, ondanks dat het al een tijdje suddert, nu pas echt plannen durf te gaan maken. Maar dat maakt het wel super leuk
Volgens mij alles nu binnen of besteld wat nodig is: puppyren (had ik al), bench (nieuw), speeltjes (niet alles nieuw maar wel veel ), voerbak (nieuw), riem + halsbandje (nieuw), puppyvoer (uiteraard nieuw ), buggy (2e hands). Puppycursus heb ik uitgekozen maar moet ik nog even inschrijven en plannen. Z'n eerste sportcursus is hij ook al voor ingeschreven al duurt dat nog wel een maandje of 10 voor we gaan starten.
Ik merk dat ik, ondanks dat het al een tijdje suddert, nu pas echt plannen durf te gaan maken. Maar dat maakt het wel super leuk
-
- Posts in topic: 4
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Bizar als je dat zo ziet. Alweer 8 jaar geleden. Ik was toen vooral een meelezer, maar herinner het mij zeker nog. Lekker intens genieten straks van je mannetje. Je hebt in iedergeval ook opvoed hulp van je andere mannen.Eilfy schreef: ↑02 feb 2022, 23:28 Voor de mensen die het zich nog herinneren, ik ben ooit ook begonnen met een bruine driekleur border collie, Oryn. Hij overleed helaas onverwachts en vandaag exact 8 jaar geleden, hij mocht maar 1 jaar oud worden
It was meant to be...