Hond erbij in 2022
- Omega
- Posts in topic: 9
- Honden: 1
- Welke: Nu een echte toller
Re: Hond erbij in 2022
Ik ben voorzichtig blij, eergisteren zijn de pups geboren en er zit een teefje voor ons bij.
Zo spannend, of alles goed blijft gaan en de pups het allemaal goed blijven doen.
M'n eerste pup waarvan ik het hele traject meemaak, mooi, maar ik word er ook nerveus van.
Zo spannend, of alles goed blijft gaan en de pups het allemaal goed blijven doen.
M'n eerste pup waarvan ik het hele traject meemaak, mooi, maar ik word er ook nerveus van.
Ohhhhh wat spannend! En zo leuk om het hele traject mee te makenOmega schreef: ↑04 feb 2022, 10:01 Ik ben voorzichtig blij, eergisteren zijn de pups geboren en er zit een teefje voor ons bij.
Welk ras / kruising?
~Choose what helps your heart bloom~
- Omega
Een toller, dit keer een echte die ik zelf kan verpesten.Eilfy schreef: ↑04 feb 2022, 10:17Ohhhhh wat spannend! En zo leuk om het hele traject mee te makenOmega schreef: ↑04 feb 2022, 10:01 Ik ben voorzichtig blij, eergisteren zijn de pups geboren en er zit een teefje voor ons bij.
Welk ras / kruising?
Geen rugzakjes meer van vorige eigenaren.
Van Segno x Otje toevallig?Omega schreef: ↑04 feb 2022, 10:26Een toller, dit keer een echte die ik zelf kan verpesten.Eilfy schreef: ↑04 feb 2022, 10:17Ohhhhh wat spannend! En zo leuk om het hele traject mee te makenOmega schreef: ↑04 feb 2022, 10:01 Ik ben voorzichtig blij, eergisteren zijn de pups geboren en er zit een teefje voor ons bij.
Welk ras / kruising?
Geen rugzakjes meer van vorige eigenaren.
~Choose what helps your heart bloom~
- HillieS
- Posts in topic: 8
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
SpannendOmega schreef: ↑04 feb 2022, 10:01 Ik ben voorzichtig blij, eergisteren zijn de pups geboren en er zit een teefje voor ons bij.
- Omega
-
- Posts in topic: 3
- Welke: Whippet en Lurcher
Superleuk!Omega schreef: ↑04 feb 2022, 10:01 Ik ben voorzichtig blij, eergisteren zijn de pups geboren en er zit een teefje voor ons bij.
Het eerste jaar is echt idioot maar een pup is geweldig. Dan kun je alleen maar blij van worden.
- ellen en de birmanen
- Posts in topic: 1
gefeliciteerd , ik vind het een leuke combinatie. segno is sowieso een leuk hondje. geniet van de voorpret.Omega schreef: ↑04 feb 2022, 10:01 Ik ben voorzichtig blij, eergisteren zijn de pups geboren en er zit een teefje voor ons bij.
- Omega
Het lijkt nog zo onwerkelijk, nu er meer foto's en filmpjes verschijnen op FB word ik steeds blijer.ellen en de birmanen schreef: ↑09 feb 2022, 09:24gefeliciteerd , ik vind het een leuke combinatie. segno is sowieso een leuk hondje. geniet van de voorpret.Omega schreef: ↑04 feb 2022, 10:01 Ik ben voorzichtig blij, eergisteren zijn de pups geboren en er zit een teefje voor ons bij.
Het is wel aan achtbaan aan emoties, rouw om Luna & Balu, het gemis, maar ook blij om de toekomst. Gelukkig hebben we nog een paar weken om eea te verwerken en klaar te maken voor een pup in huis.
- Frootje
- Posts in topic: 7
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Ik ben een enorme onzekere draaikont. Je hebt mensen die impulsaankopen doen en mensen die zichzelf gewoon niks gunnen omdat het verstand altijd (en vaak om onterechte redenen) zegt dat het een slecht idee is. Die laatste ben ik, Froo had ik ook bijna om die reden niet gehad. Maar dit is echt een kans die ik niet wilde laten gaan, dus de knoop is na jaren heen en weer tussen wel en toch niet doen, toch doorgehakt. Er komt hopelijk wel een pup bij.
Duimen dat alles goed gaat en loopt zoals het moet lopen. Op een gezond nestje en genoeg teefjes dus.
Duimen dat alles goed gaat en loopt zoals het moet lopen. Op een gezond nestje en genoeg teefjes dus.
@Frootje Je hebt de knoop doorgehakt! Je wilde ook al zo lang een tweede hond; super dat je er voor durft te gaan!
Wat voor hondje wordt het? Ik ben benieuwd! Een puppy erbij voor je, leuk!
Wat voor hondje wordt het? Ik ben benieuwd! Een puppy erbij voor je, leuk!
- Lothian
- Posts in topic: 4
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Oeee ik ben heel benieuwd @Frootje!
- Frootje
- Contacteer:
Een Doekel? Kelpiedoes? Doekie? Over de naam was men volgens mij nog niet uit maar dat dit super leuke pups gaan worden wel toch. Ik twijfelde eind vorig jaar al, en wil ze toch niet aan me voorbij laten gaan. Van pioenroos mocht ik het op het forum zeggen dat ik op de lijst stond en ik ben veel te enthousiast om een geheim te bewaren natuurlijk.
Jij speelt vals.
- Lothian
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Echt heel erg leuk dat jij een Florakar ( ) krijgt!
Super leuk!!Frootje schreef: ↑20 feb 2022, 18:41Een Doekel? Kelpiedoes? Doekie? Over de naam was men volgens mij nog niet uit maar dat dit super leuke pups gaan worden wel toch. Ik twijfelde eind vorig jaar al, en wil ze toch niet aan me voorbij laten gaan. Van pioenroos mocht ik het op het forum zeggen dat ik op de lijst stond en ik ben veel te enthousiast om een geheim te bewaren natuurlijk.
Jij speelt vals.
- Frootje
- Contacteer:
Ik ben zelf ook heel enthousiast. Spannend is het ook wel natuurlijk, in elk geval tot de pups er zijn. Ik zal nog wel een volgtopic maken tegen die tijd voor de mensen die het leuk vinden. En voor mezelf.
- HillieS
- Posts in topic: 8
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
LeukFrootje schreef: ↑20 feb 2022, 18:41Een Doekel? Kelpiedoes? Doekie? Over de naam was men volgens mij nog niet uit maar dat dit super leuke pups gaan worden wel toch. Ik twijfelde eind vorig jaar al, en wil ze toch niet aan me voorbij laten gaan. Van pioenroos mocht ik het op het forum zeggen dat ik op de lijst stond en ik ben veel te enthousiast om een geheim te bewaren natuurlijk.
Jij speelt vals.
Oh leuk een kelpiedoes
- pioenroos
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Zo leuk Nog maar 3 weken wachten
Laatst gewijzigd door pioenroos op 20 feb 2022, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat leuk! Dat soort type hondjes kunnen ook gerust samen met je Griekse wawa.
Daar ga je zoveel plezier aan hebben straks! En nog maar 4 weken wachten en je pupje wordt geboren Ik duim voor je mee voor een teefje!
Geniet van de voorpret
Daar ga je zoveel plezier aan hebben straks! En nog maar 4 weken wachten en je pupje wordt geboren Ik duim voor je mee voor een teefje!
Geniet van de voorpret
- Frootje
- Contacteer:
Dakdoes. Er is in elk geval genoeg te verzinnen.
Daar hoopte ik ook op, maar ik durfde ze toch niet te laten schieten. Maar kijken is ook leuk! Dan weet je wel al hoe het uitgroeit.
- pioenroos
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Ik houd het voorlopig op Dakar x Flora pups
Gaat er helemaal aanliggen hoe groot de opluchting gaat zijn als ze allemaal uitgevlogen zijn