En toch he, als ik deze foto's zo zie, ben ik zoooo blij dat je niet op teckels wil passen wegens te eigenwijs
Wie weet hoe ik Teun anders terug zou krijgen...
Wat vinden jullie, zal ik het zo laten?
Re: Wat vinden jullie, zal ik het zo laten?
Wat doe je nou toch allemaal met die hond
- hakunamatata
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Nomo is dus sowieso de sjaakKayltje schreef: β22 sep 2021, 10:18Ik houd van baarden ook van lange roze slierten, wangversiersels en oorpluimen.Hahaha, dan is het wel heel erg . Maar die lange slierten kun je toch geen baard noemen ?!
Ik heb trouwens veel meer baard laten staan dan de vorige keer (ja aan de geplukte kant bedoel ik ). Een beetje lange haren weg van de bovenlip, al het lange van de onderlip en dan extra kort in de lipplooi waar het door speeksel roodgekleurd was, al de rest zit er nog .
Als Nomo gaat klagen zeg ik gewoon dat jij het goed vond zo (dat Nanna het op een hersenbloeding vindt lijken noemen we dan maar even niet).
Hoe je haar (half) nu hebt is mooi! Met respect voor de baard
Zeg inderdaad maar dat ik het zo goed vind, als ze wil dat ik volgende week Morris verwelkom in zijn vakantiehuis
Als Ayla zo blijft komt ze er hier niet in. Wordt ze verder geplukt is Morris bij jou niet welkom. Bedank zamunda maar nomo
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
Ik zeg het nog maar een keer: breng maar hier. Wel of geen baard, i don't care
Lullig wel jahakunamatata schreef: β22 sep 2021, 17:14Nomo is dus sowieso de sjaakKayltje schreef: β22 sep 2021, 10:18Ik houd van baarden ook van lange roze slierten, wangversiersels en oorpluimen.Hahaha, dan is het wel heel erg . Maar die lange slierten kun je toch geen baard noemen ?!
Ik heb trouwens veel meer baard laten staan dan de vorige keer (ja aan de geplukte kant bedoel ik ). Een beetje lange haren weg van de bovenlip, al het lange van de onderlip en dan extra kort in de lipplooi waar het door speeksel roodgekleurd was, al de rest zit er nog .
Als Nomo gaat klagen zeg ik gewoon dat jij het goed vond zo (dat Nanna het op een hersenbloeding vindt lijken noemen we dan maar even niet).
Hoe je haar (half) nu hebt is mooi! Met respect voor de baard
Zeg inderdaad maar dat ik het zo goed vind, als ze wil dat ik volgende week Morris verwelkom in zijn vakantiehuis
Als Ayla zo blijft komt ze er hier niet in. Wordt ze verder geplukt is Morris bij jou niet welkom. Bedank zamunda maar nomo
Theoretisch kan ze Ayla gewoon pas ophalen na volgend weekenddan heeft ze oppas voor Ayla en Morris, en heeft Zamunda alle tijd om die baard recht te trekken.
Ik denk alleen niet dat Livia dat goed vindt.
Maar gelukkig voor nomo (en zamunda) had ik me krom uitgedrukt. De helft die al gedaan is (niet baardloos, doch wel relatief beschaafd) is mooi. Zo mag het helemaal worden.
Excuses voor de verwarring.
-Maddie-Fitz-Imp-Djinn-Riddle-
Ik vind haar prachtig Die tondeuse standje 3mm klinkt voor haar lijf ook wel goed! Meteen Morris ook even doen... dan heb ik wel een leuk setje!
- Zamunda
- Posts in topic: 6
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Komend weekend gaan we weer op pupbezoek en hebben we oppas (opa en oma) voor de honden. Nomo moest er gek genoeg om lachen maar oppasoma vindt Ayla eng dus dat gaat niet.
Ja jammer dan, nu te laat. Heb het nou al zo gelaten.
Oh god, krijgen we dat ook nog .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie β₯
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie β₯