Ik begin gewoon goed. Niet dat labbekakkige. Wat was dat ook alweer met Libelleforum?
voorstellen indeling forum
- Kruimel
- Posts in topic: 6
- Honden: 2
- Welke: IJslandse honden
Re: voorstellen indeling forum
Het duo Olie en Bol
-
- Posts in topic: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Ja dat snapt mijn reet ook. Maar gezien dit forum nog in de startfase zit en er nog een hele zooi aangepast gaat worden is dat niet labbekakkig maar gewoon lomp. Maar hé wie ben ik
- Gudrun
- Posts in topic: 12
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Er worden volop namen verzonnen dus we kunnen binnenkort, als iedereen die wil over is, gaan stemmen. Ik vond kantine ook wel voor de hand liggend overigens, hier in België heeft elke hondenschool een kantine (geen idee hoe dat bij jullie genoemd wordt). En we moesten nu eenmaal een minimale basis hebben... aanpassen is het plan!
- Babs
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Babstaard kruising van een mix
Een discussie forum
- Kruimel
- Welke: IJslandse honden
Goeie vraag
Het duo Olie en Bol
Ik vind het prima als jij het antwoord bijster blijft
Een fotohoek!
Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
~Choose what helps your heart bloom~
- Eefsel
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Golden retriever
- Contacteer:
Haha ik wilde deze ook net voorstellen!
Evelien en Maggie
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Helemaal mijn dingWolfsblut schreef: ↑12 sep 2021, 23:08 Tuinieren, Klussen in en om het huis, Coffeecorner voor algemene discussies, Jukebox en Hobby's. Een blik op de wereld lijkt me ook interessant als er meer geïnteresseerden zijn. Er kunnen actuele onderwerpen besproken worden waarbij je ook je mening mag geven. Politiek, geschiedenis, milieu en al dat soort dingen.
Een lijstje aanleggen met de oude nicknames en de nieuwe namen van de leden lijkt me geen overbodige luxe. Ik zie regelmatig een Dirkje en een aantal andere namen opduiken en ik weet niet wie het zijn.
"Actualiteiten" of iets lijkt me wel handig ja. Ook voor hondgerelateerde berichten, in plaats van dier en leed. Dat is meteen zo dramatisch.Wolfsblut schreef: ↑12 sep 2021, 23:08 Tuinieren, Klussen in en om het huis, Coffeecorner voor algemene discussies, Jukebox en Hobby's. Een blik op de wereld lijkt me ook interessant als er meer geïnteresseerden zijn. Er kunnen actuele onderwerpen besproken worden waarbij je ook je mening mag geven. Politiek, geschiedenis, milieu en al dat soort dingen.
Een lijstje aanleggen met de oude nicknames en de nieuwe namen van de leden lijkt me geen overbodige luxe. Ik zie regelmatig een Dirkje en een aantal andere namen opduiken en ik weet niet wie het zijn.
Dirkje is Wildflower, maar dat zegt je misschien ook niets.
Humor en discussies zijn hier overal toegestaan?
-
- Posts in topic: 3
- Welke: Whippet en Lurcher
Ik ben het....cleva.
- Dirkje
- Welke: Border Collies
Leuke ideeën heb je WB.Wolfsblut schreef: ↑12 sep 2021, 23:08 Tuinieren, Klussen in en om het huis, Coffeecorner voor algemene discussies, Jukebox en Hobby's. Een blik op de wereld lijkt me ook interessant als er meer geïnteresseerden zijn. Er kunnen actuele onderwerpen besproken worden waarbij je ook je mening mag geven. Politiek, geschiedenis, milieu en al dat soort dingen.
Op het andere forum was ik Wildflower, dat zal je vermoedelijk niet veel zeggen want ik schreef daar niet zoveel.
- Dirkje
- Welke: Border Collies
Dirkje schreef: ↑13 sep 2021, 00:02Leuke ideeën heb je WB.Wolfsblut schreef: ↑12 sep 2021, 23:08 Tuinieren, Klussen in en om het huis, Coffeecorner voor algemene discussies, Jukebox en Hobby's. Een blik op de wereld lijkt me ook interessant als er meer geïnteresseerden zijn. Er kunnen actuele onderwerpen besproken worden waarbij je ook je mening mag geven. Politiek, geschiedenis, milieu en al dat soort dingen.
Op het andere forum was ik Wildflower, dat zal je vermoedelijk niet veel zeggen want ik schreef daar niet zoveel.
Ah, ik was mosterdDirkje is Wildflower, maar dat zegt je misschien ook niets.
- Angelique
- Posts in topic: 4
- Honden: 6
- Welke: Husky Herder Hound
- Contacteer:
Sport en gedrag en opvoeding mogen niet ontbreken natuurlijk maar die zijn al genoemd dus tot zover mijn zeer nuttige bijdrage
En dan het sporthoekje wat mij betreft niet opdelen in tig sporten maar alles door elkaar. Dat nodig meer uit om ook over andere sporten te lezenAngelique schreef:Sport en gedrag en opvoeding mogen niet ontbreken natuurlijk maar die zijn al genoemd dus tot zover mijn zeer nuttige bijdrage
Enne... Gaan er weer aantallen posts bijgehouden worden?
~Choose what helps your heart bloom~
Inderdaad. Lijkt me ook leuker alle sporten door elkaarEilfy schreef:En dan het sporthoekje wat mij betreft niet opdelen in tig sporten maar alles door elkaar. Dat nodig meer uit om ook over andere sporten te lezenAngelique schreef:Sport en gedrag en opvoeding mogen niet ontbreken natuurlijk maar die zijn al genoemd dus tot zover mijn zeer nuttige bijdrage
Kan het niet gewoon allemaal hetzelfde als op het HF? Dat voldeed prima en zo scharrel ik makkelijk heen en weer. Het HF is er mog steeds en ik voel aan mijn water dat het niet weggaat ook.
- Gudrun
Kan uiteraard, maar vb voor sport-en spel zie ik al verschillende vragen om alle sporten samen te voegen.
En ik zie ook al vragen voor nieuwe subfora die er op het oude niet zijn.
Ik ga zo even alles oplijsten en de beginpost aanpassen voor wat overzicht.
- Angelique
- Contacteer:
Ja natuurlijk alle sporten door elkaar, als je voor elke sport een aparte rubriek gaat maken word het wel een heulll lang forumCrutz schreef: ↑13 sep 2021, 07:36Inderdaad. Lijkt me ook leuker alle sporten door elkaarEilfy schreef:En dan het sporthoekje wat mij betreft niet opdelen in tig sporten maar alles door elkaar. Dat nodig meer uit om ook over andere sporten te lezenAngelique schreef:Sport en gedrag en opvoeding mogen niet ontbreken natuurlijk maar die zijn al genoemd dus tot zover mijn zeer nuttige bijdrage
- Gudrun
dat was wel zo op het oude forum maar ik ben het met je eens dat alles door elkaar leuker en leerzamer isAngelique schreef: ↑13 sep 2021, 09:37Ja natuurlijk alle sporten door elkaar, als je voor elke sport een aparte rubriek gaat maken word het wel een heulll lang forumCrutz schreef: ↑13 sep 2021, 07:36Inderdaad. Lijkt me ook leuker alle sporten door elkaarEilfy schreef:En dan het sporthoekje wat mij betreft niet opdelen in tig sporten maar alles door elkaar. Dat nodig meer uit om ook over andere sporten te lezen
- Gudrun
ik ben Boutje maar nu hier onder eigen naam.Wolfsblut schreef: ↑12 sep 2021, 23:08 Tuinieren, Klussen in en om het huis, Coffeecorner voor algemene discussies, Jukebox en Hobby's. Een blik op de wereld lijkt me ook interessant als er meer geïnteresseerden zijn. Er kunnen actuele onderwerpen besproken worden waarbij je ook je mening mag geven. Politiek, geschiedenis, milieu en al dat soort dingen.
Beginpost aangepast, kom maar op met verdere ideeën!
- Angelique
- Contacteer:
Ja idd, en dan missen er nog heel veel sporten (maar die stonden dan weer onder andere sporten ofzo geloof ik), mij lijkt het ook leuker gewoon 1 rubriek sporten met de hond ofzo en daar kan je alles in kwijt
Kan me niet schelen waar het komt, maar ik wil dolgraag secret santa ergens!Ik kan eindelijk weer meedoen met een hond