Natvoer aanbevelingen gezocht
- pioenroos
- Posts in topic: 6
- Honden: 3
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Natvoer aanbevelingen gezocht
Flora is dus misschien drachtig en een kieskeurige eter tijdens (schijn)dracht. Ik maak me daar niet echt zorgen over want ze schooit wel genoeg hapjes bij elkaar om niet om te vallen. Maar goed te eten is toch leuker en prettiger.
Ze heeft deze dracht besloten dat kvv niet goed is voor puppies Haar moeder heeft dat ook een keer gedaan en dat volgehouden tot haar (8!) pups 2 weken oud waren. Pups waren goed doorvoed, mama toch wel schraler dan prettig is.
Ik wil dus wat goed maar als ff kan wel betaalbaar blikvoer op voorraad hebben. Beloningsworsten ken ik al en ik weet wat ze graag lust.
Het liefst lijkt ze van die smurrie paté te hebben. Zonder stukjes.
Groente is sowieso een grote NEE. Geen doperwten of stukjes wortel en al helemaal geen exotische superfoods. Bv Renske vreet ze echt niet. Te gezond en of dat stomen nou gezonder is betwijfeld ze sowieso.
Een vissmaak keurt ze ook niet goed.
Dus, iemand tips? Kan ik gelijk na de echo donderdag gaan bestellen.
Ik dacht aan Rocco sowieso maar ik aarzel of dat nog te veel stukken zijn. Ze had vanavond Applaws maar daar zit dus te veel groente in. Morgen wellness core, hopen dat het beetje pompoen onzichtbaar genoeg is
Ze heeft deze dracht besloten dat kvv niet goed is voor puppies Haar moeder heeft dat ook een keer gedaan en dat volgehouden tot haar (8!) pups 2 weken oud waren. Pups waren goed doorvoed, mama toch wel schraler dan prettig is.
Ik wil dus wat goed maar als ff kan wel betaalbaar blikvoer op voorraad hebben. Beloningsworsten ken ik al en ik weet wat ze graag lust.
Het liefst lijkt ze van die smurrie paté te hebben. Zonder stukjes.
Groente is sowieso een grote NEE. Geen doperwten of stukjes wortel en al helemaal geen exotische superfoods. Bv Renske vreet ze echt niet. Te gezond en of dat stomen nou gezonder is betwijfeld ze sowieso.
Een vissmaak keurt ze ook niet goed.
Dus, iemand tips? Kan ik gelijk na de echo donderdag gaan bestellen.
Ik dacht aan Rocco sowieso maar ik aarzel of dat nog te veel stukken zijn. Ze had vanavond Applaws maar daar zit dus te veel groente in. Morgen wellness core, hopen dat het beetje pompoen onzichtbaar genoeg is
- kloesje
- Posts in topic: 2
- Welke: Australian kelpies
Re: Natvoer aanbevelingen gezocht
Ik heb laatst wolf of wilderness besteld, de Wild acres (kip) is wel echt een aanrader, rook prima en Macho vond het heerlijk.
The taste of the mediteranean had ik ook besteld, maar stonk echt vreselijk, zaten ook levertjes in.. nee niet mijn ding hahaha
Lukullus zit in vervelende zakjes (vind ik gewoon niet handig) maar rook prima en de smaak was volgens de honden ook dikke prima.
The taste of the mediteranean had ik ook besteld, maar stonk echt vreselijk, zaten ook levertjes in.. nee niet mijn ding hahaha
Lukullus zit in vervelende zakjes (vind ik gewoon niet handig) maar rook prima en de smaak was volgens de honden ook dikke prima.
https://www.zooplus.nl/shop/honden/hond ... t/lukullus Deze is nu flink in de aanbieding. Het is geen Terra Canis of Bandit, maar op voerwijzer valt het in de categorie "ziet er qua samenstelling goed uit voor de prijs". Het is redelijk smeuïg en er zitten niet van die grote stukken in zoals bij Rocco.
Ook in blikken! En nu dus voor een spotprijs.kloesje schreef: ↑08 feb 2022, 19:58 Ik heb laatst wolf of wilderness besteld, de Wild acres (kip) is wel echt een aanrader, rook prima en Macho vond het heerlijk.
- pioenroos
Platinum kan ik inderdaad weer eens proberen. Heeft ze wel eens gegeten meen ik
Dat heb ik zien staan, zal ik meebestellen.
Ik aarzelde hierover omdat ze er allerlei gezonde dingen instoppen. Peterselie ofzo, dat valt wellicht onder groente volgens Flora dus foutMarlett schreef: ↑08 feb 2022, 19:58 https://www.zooplus.nl/shop/honden/hond ... t/lukullus Deze is nu flink in de aanbieding. Het is geen Terra Canis of Bandit, maar op voerwijzer valt het in de categorie "ziet er qua samenstelling goed uit voor de prijs". Het is redelijk smeuïg en er zitten niet van die grote stukken in zoals bij Rocco.
Ik ken dat niet, lijkt het op Renske dat je weet? Want dat eet ze al vanaf pup af aan nauwelijks.
- kloesje
- Posts in topic: 2
- Welke: Australian kelpies
Ja lijkt daar op
Ik heb ook net de bestelling bij Zooplus gedaan. Ook voor de pups blikjes wolf of wilderness besteld, vind ik het niks, dan meng ik het wel door de brokjes van de volwassen honden
Haha! Ze is nog erger dan een kleuter! Je moet gewoon van die glibberbakjes van de Lidl ofzo.pioenroos schreef: ↑08 feb 2022, 20:13Ik aarzelde hierover omdat ze er allerlei gezonde dingen instoppen. Peterselie ofzo, dat valt wellicht onder groente volgens Flora dus foutMarlett schreef: ↑08 feb 2022, 19:58 https://www.zooplus.nl/shop/honden/hond ... t/lukullus Deze is nu flink in de aanbieding. Het is geen Terra Canis of Bandit, maar op voerwijzer valt het in de categorie "ziet er qua samenstelling goed uit voor de prijs". Het is redelijk smeuïg en er zitten niet van die grote stukken in zoals bij Rocco.
Of gewoon alles nog een keertje in de blender.
Nikita wil tijdens een deel van de dracht alleen maar gore aldi kuipjes. Ook best.
Anders zou je zo'n blik rocco even met de staafmixer kunnen bewerken?
Anders zou je zo'n blik rocco even met de staafmixer kunnen bewerken?
- pioenroos
Dank, dan bestel ik dat maar niet.
Alles wat Floor niet lust gaat hier ook naar Mies. Maar das maar een teckel van 8 kg Al hoop ik natuurlijk dat de pups op papa Dakar gaan lijken, die eet normaal
Blik van de Lidl vindt ze zalig ja Maar voor mijn gevoel kan dat toch niet best eten zijn. En als ik dat ga geven dan eet ze de betere opties helemaal niet meer vrees ik.
Ik moet me er ook niet druk om maken hoor, eerste nest was ook gedoe maar ze was in beste conditie ooit toen de pups uitvlogen. Doesjes zijn zeer energie zuinige hondjes dus ze kunnen het zich heel makkelijk veroorloven kieskeurig te zijn.
Lidl smurrie is laatste redmiddel hoor, als ze echt schraal wordt
Staafmixer of die hartjes kleinsnijden misschien wel goede optie ja, kan ik wat Rocco meebestellen
- HillieS
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Ik wilde Renske voorstellen, maar toen las ik verder
Je zou, als aanvulling op t blik van de opties die je al gehad hebt nog tartaar kunnen halen bij onze favoriete knuffelboer. Voor t idee dat ze nog iets echt vleesachtigs binnenkrijgt mocht ze alleen bv de paté van de lidl willen.
Je zou, als aanvulling op t blik van de opties die je al gehad hebt nog tartaar kunnen halen bij onze favoriete knuffelboer. Voor t idee dat ze nog iets echt vleesachtigs binnenkrijgt mocht ze alleen bv de paté van de lidl willen.
- Kells
- Welke: Ierse Setters
Voor die blikken Rocco doen ze hier alle drie een moord. Ook die variant met hele kippenharten. Het is gaar dus dat soort stukjes slobberen ze zo weg. Rocco heb ik altijd op voorraad, want als Fin weer eens in hongerstaking gaat, dan eet hij dat wel.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Die zakjes farmfood fresh vallen hier wel in de smaak. Twee smaken heb je daarin, pens doet het meestal wel goed. Pens als kvv doet het hier trouwens vaak wel goed, misschien kan je dat nog her en der bij mengen?
En ik heb Kennel's favourite als gestoomd voer. Is wel net als Renske, maar wat smeuïger, diverse smaken en niet zo herkenbare erwtjes etc. Ook het blikvoer van Animonda lusten ze graag.
En frolic dus
En ik heb Kennel's favourite als gestoomd voer. Is wel net als Renske, maar wat smeuïger, diverse smaken en niet zo herkenbare erwtjes etc. Ook het blikvoer van Animonda lusten ze graag.
En frolic dus
- pioenroos
Je onderschat Flora's afkeer van doperwtjes
Ik zal eens kijken naar Animonda Heb nu Rocco, Bozita en wolf off wilderness in winkelmandje zitten.
Ze ging net als een geslagen hond onder de eettafel staan omdat ik het waagde haar wat gebakken ei aan te bieden Gelukkig op de wandeling vanmorgen aardig wat worst en ander snoep willen eten.
Kan ik inderdaad al in huis halen ja als ze drachtig is Wilde de pups er ook mee afspenen
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Die platinum brikjes lusten hier zelfs de chi's.
- Heleboelie
Deze paté kuipjes zijn ook zo glad als een aal!
Niet dat zeurpiet hier ze hapt, maar die wil ook geen enkel structuurtje vinden, vandaar dat ik het weet
krijg er momenteel alleen maar ‘kartonkvv’ in; dus als je daar nog iets zonder erwt, sliert of kraakbenerig knabbeltje van weet?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Barnsley
- Honden: 5
- Welke: Golden Retrievers
- Contacteer:
Hier doen ze een moord voor de blikjes van Jarco. Ik vind het zelf ook lekker ruiken, je zal er bijna een hapje van mee eten
Maaltijdtip:
- pioenroos
Groente én fruit. Als ik Flora dat laat zien loopt ze kokhalsend weg en mag ik het inderdaad mooi zelf opeten
- Sanne
- Welke: Chihuahua en Saluki
- Contacteer:
Ik geef zelden iets van blikvoer, dus kan je er niet heel veel bij helpen. Maar toch is Terra Canis wel HEUL anders dan iets met een doperwt. Zahra vindt Terra Canis wel heel lekker, de overige dingen niet echt.
KIVO gestoomd gaat ook redelijk goed over het algemeen.
Heeft Hondjekoek niet iets? https://www.hondjekoek.nl/hondenvoeding ... ikvoeding/ Die heeft wel de goede/lekkere soorten en merken.
KIVO gestoomd gaat ook redelijk goed over het algemeen.
Heeft Hondjekoek niet iets? https://www.hondjekoek.nl/hondenvoeding ... ikvoeding/ Die heeft wel de goede/lekkere soorten en merken.
- Nikki
- Honden: 1
- Welke: Kruising Jack Russell Jet
Misschien heb je al iets gevonden wat ze goed eet, maar voor het geval dat gooi ik de kuipjes van Edgard & Cooper nog even op.
- pioenroos
Ik had een proefpakket aangevraagd, morgen ga ik er eentje proberen
Inmiddels ontdekt dat ze gewoon prima eet als ik het meeneem op de wandeling en inzet als beloning. Thuis in de voerbak of uit de hand wordt ze er onpasselijk van maar op de wandeling een half uur later is precies hetzelfde smullen geblazen en kan ik haar volstoppen
Morgen even een groter heuptasje kopen zodat ik makkelijk al haar eten mee kan nemen en dan geen zorgen meer dat ze te schraal gaat worden.