Betaling/ donatie

Gebruik dit forumdeel om al je wensen kenbaar te maken. Wat zou je graag willen op dit forum? Meld het vooral in dit forumonderdeel!
Coraline
Posts in topic: 4

Betaling/ donatie

Bericht door Coraline »

Er zijn kosten gemaakt voor heel dit opstartproces.
Dat er een paar mensen zijn die van alles hebben betaald vind ik fantastisch en lovenswaardig. Sowieso hoeveel werk er in gestoken is en wordt.
Zelf voel ik dat ik mee wil betalen. Ik vind niet dat omdat jullie het voortouw hebben genomen, tijd en weet ik wat hebben geïnvesteerd, dit dan ook maar zo allemaal op jullie bordje moet komen. Hoe/ Wie/ Wat/ Waar kan ik een financiële bijdrage geven?
Tigris

Re: Betaling/ donatie

Bericht door Tigris »

Idem.
EchoMira
Posts in topic: 5
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Het heeft vooral tijd gekost en dat is uit hobby en betrokkenheid gedaan.
Het tientje dat de paar mods bij hebben gedragen is van het huis.

Wel is er gesproken over een reservepotje voor toekomstige uitgaven.
Misschien vinden jullie dat iets.

Ik wil op zich best de pet vasthouden. PB maar met wat je bij wil dragen en waar het tikkie heen moet.
Mellow

Bericht door Mellow »

De kosten die gemaakt zijn bij het opstarten van dit forum waren niet noemenswaardig hoog.
Dat is dus door de starters onderling geregeld en afgehandeld.
Mochten er in de toekomst andere, meer, kosten aankomen dan bekijken we het op dat moment, hoe dat opgevangen gaat worden.
Alsnog wel heel erg bedankt voor je aanbod 🌹

Edit: of een reserve potje inderdaad👍
Tigris

Bericht door Tigris »

Ik neem aan dat een domein en data gewoon elk jaar opnieuw geld kost?
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Tigris schreef: 22 sep 2021, 23:47 Ik neem aan dat een domein en data gewoon elk jaar opnieuw geld kost?
Tuurlijk.
Tigris

Bericht door Tigris »

EchoMira schreef: 22 sep 2021, 23:49
Tigris schreef: 22 sep 2021, 23:47 Ik neem aan dat een domein en data gewoon elk jaar opnieuw geld kost?
Tuurlijk.
Ja, dus. Kun je kittig kijken met je potje voor nood, maar volgend kalenderjaar moeten er gewoon harde doekoes zijn. Niet veel, maar wel van anderen die eerder hun bijdrage deden, vind ik.
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Tigris schreef: 22 sep 2021, 23:51
Tuurlijk.
Ja, dus. Kun je kittig kijken met je potje voor nood, maar volgend kalenderjaar moeten er gewoon harde doekoes zijn. Niet veel, maar wel van anderen die eerder hun bijdrage deden, vind ik.
Ja. Vind ik ook.
Tigris

Bericht door Tigris »

EchoMira schreef: 22 sep 2021, 23:57
Tigris schreef: 22 sep 2021, 23:51

Tuurlijk.
Ja. Vind ik ook.
Zit je nou te doen alsof je het met me eens bent?

Plaats tzt maar een overzichtje met de te dekken kosten. Maandje van tevoren. Komt helemaal goe.
Nanna

Bericht door Nanna »

Ik dacht dat de grootste groep wel had aangegeven te willen meebetalen hoor. Ondergetekende ook.
Nou niet met een filantropische bek daar bij die knoppen gaan zitten. Ik vind ook eigenlijk wel dat Sabine een enorme bos bloemen verdient. Geef maar een gil waar mijn envelopje heen moet want aan tikkies doe ik niet.
Coraline

Bericht door Coraline »

Precies! Meer dan verdiend.
En daarbij, ik weet net als iedereen niet waar ik over een jaar sta, of ik hier nog “semi- actief” ben. En ik heb nu profijt van jullie werk.
BieneMaya

Bericht door BieneMaya »

Nanna schreef: 23 sep 2021, 09:41 Ik dacht dat de grootste groep wel had aangegeven te willen meebetalen hoor. Ondergetekende ook.
Nou niet met een filantropische bek daar bij die knoppen gaan zitten. Ik vind ook eigenlijk wel dat Sabine een enorme bos bloemen verdient. Geef maar een gil waar mijn envelopje heen moet want aan tikkies doe ik niet.
Dit dus helemaal!
katerke
Posts in topic: 1

Bericht door katerke »

Ik wil ook wel een bijdrage doen . Maar stort liever op een rekening want denk niet dat tikkie gaat vanuit Belgie
Afbeelding
Petra

Bericht door Petra »

Ik wil ook wel een bijdrage doen uiteraard.
Afbeelding
HillieS
Posts in topic: 2
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Bericht door HillieS »

Laat maar weten waarheen, dan komt er ook wat van mijn kant
Afbeelding
Tamara

Bericht door Tamara »

Aan dit forum ga ik vast nog veel plezier beleven, dus ik wil ook een kleine bijdrage doen.
Afbeelding
Meta
Honden: 3

Bericht door Meta »

ook ik wil een kleinigheidje bijdragen zodat er geld is voor de komende jaren om dit forum draaiende te houden
Afbeelding
------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar im
Coraline

Bericht door Coraline »

Is er niet een rekening die geopend kan worden of zo, voor de website? Waarvan de link hier ook standaard te vinden is zodat men door het jaar heen vrijblijvend een donatie kan storten? Ik heb geen idee hoe zoiets werkt. Ik heb wel alle vertrouwen in jullie.
Maar is er iemand die dat op zich kan of wil nemen? En die weet hoe je dit kan aanpakken?
mijke

Bericht door mijke »

Nanna schreef: 23 sep 2021, 09:41 Ik dacht dat de grootste groep wel had aangegeven te willen meebetalen hoor. Ondergetekende ook.
Wat zij zegt.
sabine
Site Admin
Honden: 1
Welke: Labrador Retriever
Contacteer:

Bericht door sabine »

Jongens ik hoef echt geen bloemen hoor :D Die kan ik niet eens wegzetten met 3 terroristenkatten in huis! De waardering is echt voldoende
Nanna

Bericht door Nanna »

sabine schreef: 23 sep 2021, 16:37 Jongens ik hoef echt geen bloemen hoor :D Die kan ik niet eens wegzetten met 3 terroristenkatten in huis! De waardering is echt voldoende
Hou je bek. Dan verzin je maar wat anders. Een kadobon voor kattenvoer of zo :lol:
Alex
Welke: русская бабушка en västgötaspets

Bericht door Alex »

Je hoort 't Sabine :lol:

Maar ja, graag 'n Tikkie of rekening voor een betaling 💪🏼
Saba 💜 23-05-24
HillieS
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Bericht door HillieS »

Nanna schreef: 23 sep 2021, 16:38
sabine schreef: 23 sep 2021, 16:37 Jongens ik hoef echt geen bloemen hoor :D Die kan ik niet eens wegzetten met 3 terroristenkatten in huis! De waardering is echt voldoende
Hou je bek. Dan verzin je maar wat anders. Een kadobon voor kattenvoer of zo :lol:
Inderdaad (paarse neus in de lucht smiley)
Afbeelding
Célie
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

Nanna schreef: 23 sep 2021, 16:38
fles drank 8-)
Safari

Bericht door Safari »

Chocolade dan, dat stop je maar in een kastje waar de terroristen niet bij kunnen 😝

Ook ik wil graag meebetalen.
Plaats reactie