De hond uitgelachen
- Frootje
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
De hond uitgelachen
Nou ja. Dat dus. Gisteravond visite in huis en Froo was er maar druk mee, maar ik wilde eigenlijk dat ze meeging naar buiten, dus ik riep haar. Ze kwam heel vrolijk in een sukkeldrafje aanlopen, maar was nog steeds bezig met wat er in de kamer gebeurde, dus ze liep om te kijken en liep vervolgens pal tegen een tafelpoot. Pok.
Ik heb echt heel hard gelachen. Het ging zo zacht en zo subtiel dat ze er zelf totaal niet van onder de indruk was. Ze is ook wel eens al rennend tegen een tafel gekomen, en daar schrok ik echt van omdat het zo hard ging dat ik bang was dat ze zich had bezeerd (niet dus, die hond is van metaal volgens mij), maar dit ging gelukkig echt heel zacht, ze liep ook doodleuk door alsof er niks gebeurd was. “Niemand zag dat! Niks gebeurd!”
Ik kon er zo direct geen topic over vinden, dus hier maar een topic voor uitlachmomenten. Ik kan toch niet de enige zijn met zo’n hond.
Ik heb echt heel hard gelachen. Het ging zo zacht en zo subtiel dat ze er zelf totaal niet van onder de indruk was. Ze is ook wel eens al rennend tegen een tafel gekomen, en daar schrok ik echt van omdat het zo hard ging dat ik bang was dat ze zich had bezeerd (niet dus, die hond is van metaal volgens mij), maar dit ging gelukkig echt heel zacht, ze liep ook doodleuk door alsof er niks gebeurd was. “Niemand zag dat! Niks gebeurd!”
Ik kon er zo direct geen topic over vinden, dus hier maar een topic voor uitlachmomenten. Ik kan toch niet de enige zijn met zo’n hond.
Re: De hond uitgelachen
Ja hoor, regelmatig , dan wil Nisvan heel voorzichtig riet uit de sloot pakken, rekt zich zover mogelijk uit en valt alsnog in het water.
- Doyaquba
- Posts in topic: 1
- Welke: Boxers
Net nog, loopt ze te speuren naar katten buiten en zo bam tegen een geparkeerde fiets aan
Als Timon weer eens bij de voordeur staat te blaffen dat hij naar binnen wil terwijl de deur naar het terras, vlak daarnaast, gewoon openstaat...
Als Zus met grof geweld haar broer aan het mishandelen is, springt ze vaak naast de bank.
En dan die kop, meteen drie treden op de egoladder omlaag
En dan die kop, meteen drie treden op de egoladder omlaag
- Babs
- Honden: 1
- Welke: Babstaard kruising van een mix
Babs laat soms wel eens een keiharde scheet tijdens het uitrekken en dan staat ze ernstig verbaasd achterom naar d'r kont te kijken. Ik kan daar elke keer weer helemaal dubbel om liggen.
- Célie
- Posts in topic: 3
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Hier bij Ushi al meerdere keren dat ze op de bank ligt te pitten omrolt en dan tussen de bank en CV flikkert
- Tiny
- Welke: Siberian Husky
Shadow wil altijd weten wie er in een auto zit of erin of eruit gaat of komt.
Heel langzaam lopend en alsmaar achterom kijkend is goed voor bomen, bumpers of lantaarnpalen
Je zou toch denken bij de derde keer weet hij het wel
Heel langzaam lopend en alsmaar achterom kijkend is goed voor bomen, bumpers of lantaarnpalen
Je zou toch denken bij de derde keer weet hij het wel
- lucie
- Honden: 5
Maverick is ontzèttend onhandig met zijn atletische lijf. In combinatie met zijn volstrekte stoicijnsheid, levert dat regelmatig hilarische (uitlach)momenten op. Zoals die keer dat hij van de bank af rolde, en als zodanig met nog twee ledematen half op de bank, rustig verder ging met tukken
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Yara ook
En ze loopt ook regelmatig ergens tegenaan of schrikt ervan dat een tafel er 'ineens' staat. Terwijl dat er al zeker 2 jaar zo staat
-
- Welke: Havanezer
Heel herkenbaar allemaal Elmo valt soms van het trottoir zo nieuwsgierig is hij. Omkijken wat er achter hem gebeurd
Gisteren nog.. stond even te praten met de buurman en Hanna stond de overkant van de straat te bekijken.
Wil ik verder lopen dus ik roep haar, ze draait zich om en knalt zo met haar harses tegen de lantarenpaal. Ik ging stuk
Wil ik verder lopen dus ik roep haar, ze draait zich om en knalt zo met haar harses tegen de lantarenpaal. Ik ging stuk
- Omega
- Welke: Nu een echte toller
Vandaag een uitlaathond die al chagrijnig werd van de regen toen hij zijn kop buiten de deur stak.
In het bos regende het niet meer, maar ging hij de droge stukjes zoeken om te lopen, bos waar ik altijd kom is best modderig. Met hoge poten zo goed mogelijk langs plassen lopen en anders er overheen springen. Ik heb me kapot gelachen om hem. Is een rottweiler kruising overigens, geen fifi-hondje die niks gewend is.
In het bos regende het niet meer, maar ging hij de droge stukjes zoeken om te lopen, bos waar ik altijd kom is best modderig. Met hoge poten zo goed mogelijk langs plassen lopen en anders er overheen springen. Ik heb me kapot gelachen om hem. Is een rottweiler kruising overigens, geen fifi-hondje die niks gewend is.
Toen ik Shib bij 't crematorium had gebracht, moesten we 1,5 uur wachten voordat ik 'm weer mee kon nemen dus besloten maar een rondje te gaan wandelen daar. Lou was mee. Maar die trut loopt dus bij het verlaten van het crematorium vol tegen het raam naast de deur op.
Ik kon niet meer stoppen met lachen, natuurlijk ook door alle emoties. Maar op het moment dat ik daar in die hal keihard stond te lachen, stapten er ook uitgerekend net 2 mensen huilend uit de spreekkamer met een bus as in hun handen. Ik stond daar dus te lachen en bij 't zien van die mensen begon ik nog harder te lachen.
Echt vreselijk, maar ik kan er nu nog om lachen. Zo'n absurde situatie
Ik kon niet meer stoppen met lachen, natuurlijk ook door alle emoties. Maar op het moment dat ik daar in die hal keihard stond te lachen, stapten er ook uitgerekend net 2 mensen huilend uit de spreekkamer met een bus as in hun handen. Ik stond daar dus te lachen en bij 't zien van die mensen begon ik nog harder te lachen.
Echt vreselijk, maar ik kan er nu nog om lachen. Zo'n absurde situatie
- Floortje
- Posts in topic: 3
- Welke: Hussel en Hollandse Herder
Ik heb bijna 15 jaar een bull terriër gehad, dus ik kan wat dat betreft 136 boeken volschrijven
Maar ook om mijn huidige honden moet ik dagelijks lachen. Vooral Ysta is echt een idioot, dat zou je niet verwachten van een serieuze herder.
Een vriend van me moest bijna aan het zuurstof toen Ysta de geitenwei insprong, de geit achter haar aankwam en zij de zoomies kreeg. Om vervolgens vol het gaas in te rennen en teruggebounchend te worden
Maar ook om mijn huidige honden moet ik dagelijks lachen. Vooral Ysta is echt een idioot, dat zou je niet verwachten van een serieuze herder.
Een vriend van me moest bijna aan het zuurstof toen Ysta de geitenwei insprong, de geit achter haar aankwam en zij de zoomies kreeg. Om vervolgens vol het gaas in te rennen en teruggebounchend te worden
Toos is net een oud wijf en loopt altijd om zich heen te kijken buiten, soms kijkt ze dan zo lang opzij ipv voor zich uit, dat ze regelmatig tegen een auto oploopt. Moet je maar opletten waar je loopt
En ze is een keer van haar bankje in de camper afgevallen, ze lag toen zo te dromen.
Ik was het net aan het filmen dat ze zo aan het dromen was, en filmde dus ook haar val.
Ik heb toen zo vreselijk moeten lachen ergens wel zielig was het, maar ook zo grappig
Filmpje heb ik nog
En ze is een keer van haar bankje in de camper afgevallen, ze lag toen zo te dromen.
Ik was het net aan het filmen dat ze zo aan het dromen was, en filmde dus ook haar val.
Ik heb toen zo vreselijk moeten lachen ergens wel zielig was het, maar ook zo grappig
Filmpje heb ik nog
Uma rolde altijd graag in ganzenpoep, heel smerig. Maar heel, heel soms rolde ze zo vol overgave dat ze vervolgens de sloot in rolde
Die kòp van die hond, echt hilarisch. Ik moet er nu gewoon weer hardop van lachen. Uma was echt een heel grappige hond
Die kòp van die hond, echt hilarisch. Ik moet er nu gewoon weer hardop van lachen. Uma was echt een heel grappige hond
en dan het filmpje niet plaatsen erbijCendy schreef: ↑11 feb 2022, 10:29 Toos is net een oud wijf en loopt altijd om zich heen te kijken buiten, soms kijkt ze dan zo lang opzij ipv voor zich uit, dat ze regelmatig tegen een auto oploopt. Moet je maar opletten waar je loopt
Filmpje heb ik nog
------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar im
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Kika op training... zo schuin achteruit voor mijn voeten debiel lopen doen om te weten wat ze mag doen en dan met haar kont tegen de (zachte) muur op, dat ding omver en alle stukken over en rond haar, zo nijdig dan even er in happen. En zich dan pas realiseren dat er iets fout is... die blik... moet nog lachen als ik er aan terugdenk.
En Do, ook bij agility, ze wou liever raakvlak dan tunnel maar de "weg' liep van spring recht naar tunnel, die onder het opgaand vlag van de brug lag. Dus Do springt OP de tunnel ipv er door te gaan en dan van op de tunnel op de brug om triomfantelijk van het vlak af te rennen en een snoepje te komen vragen. Hele klas lag plat.
En Do, ook bij agility, ze wou liever raakvlak dan tunnel maar de "weg' liep van spring recht naar tunnel, die onder het opgaand vlag van de brug lag. Dus Do springt OP de tunnel ipv er door te gaan en dan van op de tunnel op de brug om triomfantelijk van het vlak af te rennen en een snoepje te komen vragen. Hele klas lag plat.
- Inge O
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Oké komt ieMeta schreef: ↑11 feb 2022, 12:53en dan het filmpje niet plaatsen erbijCendy schreef: ↑11 feb 2022, 10:29 Toos is net een oud wijf en loopt altijd om zich heen te kijken buiten, soms kijkt ze dan zo lang opzij ipv voor zich uit, dat ze regelmatig tegen een auto oploopt. Moet je maar opletten waar je loopt
Filmpje heb ik nog
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Cendy schreef: ↑11 feb 2022, 14:12Oké komt ieMeta schreef: ↑11 feb 2022, 12:53en dan het filmpje niet plaatsen erbijCendy schreef: ↑11 feb 2022, 10:29 Toos is net een oud wijf en loopt altijd om zich heen te kijken buiten, soms kijkt ze dan zo lang opzij ipv voor zich uit, dat ze regelmatig tegen een auto oploopt. Moet je maar opletten waar je loopt
Filmpje heb ik nog
Cendy schreef: ↑11 feb 2022, 14:12Proest daar ging me thee wat een kop zet ze er ook bijMeta schreef: ↑11 feb 2022, 12:53en dan het filmpje niet plaatsen erbijCendy schreef: ↑11 feb 2022, 10:29 Toos is net een oud wijf en loopt altijd om zich heen te kijken buiten, soms kijkt ze dan zo lang opzij ipv voor zich uit, dat ze regelmatig tegen een auto oploopt. Moet je maar opletten waar je loopt
Filmpje heb ik nog
Oké komt ie
------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar im