Perle
Perle
Hoi, ook mee de overstap gemaakt.
Perle dus, in 2004 ooit aangemeld op het vorige/andere forum. Niet echt zo veel meer geschreven de laatste tijd, maar was toch altijd een plekje om even te lezen en mee te leven.
Intussen heb ik nog drie Mechelse Herders en 1 Chihuahua. Alisha (13 jaar), Su (6 jaar), Yax (20 weken) en Liske (13 jaar).
Fulltime aan het werk met honden , gedragsbegeleiding enerzijds, dierfysiotherapie anderzijds.
Perle dus, in 2004 ooit aangemeld op het vorige/andere forum. Niet echt zo veel meer geschreven de laatste tijd, maar was toch altijd een plekje om even te lezen en mee te leven.
Intussen heb ik nog drie Mechelse Herders en 1 Chihuahua. Alisha (13 jaar), Su (6 jaar), Yax (20 weken) en Liske (13 jaar).
Fulltime aan het werk met honden , gedragsbegeleiding enerzijds, dierfysiotherapie anderzijds.
Re: Perle
Yes! Een erfstuk, letterlijk. Ik dacht toen, ohhhjeee... Durfde er amper mee over straat . Maar ik zou haar voor geen goud willen missen, heb haar gewoon opgevoed zoals de Mechels, het is een stoer wijffie .
Re: Perle
Yup. Stoer dingPerle schreef:Yes! Een erfstuk, letterlijk. Ik dacht toen, ohhhjeee... Durfde er amper mee over straat . Maar ik zou haar voor geen goud willen missen, heb haar gewoon opgevoed zoals de Mechels, het is een stoer wijffie .