De hond uitgelachen
- Floortje
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Hussel en Hollandse Herder
Re: De hond uitgelachen
@Cendy Ik vind ook vooral jouw lach erg aanstekelijk
- Célie
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Ik heb dat ook met Ushi, dan kan ze (volgens haar) heel stoer naar buiten zitten loeren maar dan kijk ik en zie ik die tong naar buiten en een beetje loensige blik en dan zit ik haar weer uit te lachen en dan krijg ik echt deze van d'r
- Célie
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Oooooooo, dat heeft Oes ook een keer gedaan, dacht ze even stoer over het gaas te springen (terwijl het hek wagenwijd openstond en het echt maar 50 cm verder lopen was) hup zo met die dikke harses door dat schapengaas en ze zat vast ik heb echt bijna in m'n broek gepist van het lachen en onderwijl proberen dr los te krijgen.Floortje schreef: ↑11 feb 2022, 10:01 Ik heb bijna 15 jaar een bull terriër gehad, dus ik kan wat dat betreft 136 boeken volschrijven
Maar ook om mijn huidige honden moet ik dagelijks lachen. Vooral Ysta is echt een idioot, dat zou je niet verwachten van een serieuze herder.
Een vriend van me moest bijna aan het zuurstof toen Ysta de geitenwei insprong, de geit achter haar aankwam en zij de zoomies kreeg. Om vervolgens vol het gaas in te rennen en teruggebounchend te worden
- Floortje
- Welke: Hussel en Hollandse Herder
Ysta doet het vaak tijdens het spelen. Dan ligt ze op haar rug op een balletje te kauwen en dan zeggen wij al tegen elkaar 'Oh kijk, daar gaat ze weer' en dan *plop* ligt ze weer naast de bank. Maar even zo sierlijk springt ze er dan weer op.
Maar die kop van Toos erbij en ze heeft haar postuur ook niet echt mee zeg maar Dat maakt het extra grappig.
- Frootje
- Posts in topic: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Ik vind alle verhalen hier erg grappig, maar dat filmpje van Toos!
- Gudrun
- Posts in topic: 2
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Ocharme, Toos, zo lachen met je! (hilarisch!)
Geen voorbeeld voorhanden. Maar die snelle blik naar je of je het gezien hebt Gewoon beschaamd bijna
Toos
Toos