Hallo
- Hondenpoot
- Posts in topic: 4
Hallo
Ook maar weer aangemeld. Op het oude forum schreef ik sinds het gele forum onder de naam Lysette. Niet meer zo fanatiek de laatste tijd, maar af en toe lezen kan ik niet laten.
Mijn huidige roedeltje bestaat uit Jip, middenslag poedel van 15, en Vik de border collie van 3.
Voorheen had ik Floor, Benno, Job en Ziva.
Met Jip heb ik altijd agility gedaan. Vik mag dit helaas niet meer maar we doen nu hoopers, lopen hard en doen af en toe een dogsurvival.
Mijn huidige roedeltje bestaat uit Jip, middenslag poedel van 15, en Vik de border collie van 3.
Voorheen had ik Floor, Benno, Job en Ziva.
Met Jip heb ik altijd agility gedaan. Vik mag dit helaas niet meer maar we doen nu hoopers, lopen hard en doen af en toe een dogsurvival.
- Clausipaus
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: x Chihuahua- Dwerg Pinscher- Lurcher
- Zamunda
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Re: Hallo
Leuk.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Hondenpoot
Die lag nog op de plankClausipaus schreef:Hahaha, hondenpoot ook echt weer als naam
-
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Hoihoi.
Vorige keer op het forum was je ook al zo voorzichtig aan het aanmelden als onzichtbaar randfiguur.
Iedereen weet hier gewoon wie je bent, hoor. Ik weet niet waarom je over een waaier zit te gluren maar het staat wel leuk.
Vorige keer op het forum was je ook al zo voorzichtig aan het aanmelden als onzichtbaar randfiguur.
Iedereen weet hier gewoon wie je bent, hoor. Ik weet niet waarom je over een waaier zit te gluren maar het staat wel leuk.
- Hondenpoot
Ik heb geen idee. Maar dat maakt verder ook niet uit. Het is geen doel op zichEchoMira schreef:Hoihoi.
- Hondenpoot
Leuk dat jij er ook bent.Goldie schreef:Hey leuk dat je er ook weer bent! Jip ook alweer 15 jaar. Tijd vliegt voorbij.
Jip al 15 ja. Gaat veel te hard…
- Borderbende
- Honden: 4
- Welke: Border Collie