6 maanden
- Boccoco
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
6 maanden
6 maanden geleden toonde ik interesse in een leuk klein hondje uit het buitenland. Dat hondje bleek al gereserveerd, maar het gastgezin had nog een oude hond met een verlamde poot die op zoek was naar een nieuw thuis. Toen ik Igor voor het eerst zag en hij voorzichtig kusjes kwam geven en zijn kop in mijn schoot legde, was ik gelijk verkocht
Vanaf het begin was hij ontzettend lief, en langzaamaan werd hij steeds minder bang voor de buitenwereld. Andere honden zijn nog steeds niet leuk, maar hij is gek op alle mensen die hij tegenkomt. Helaas hebben we al veel bij de dierenarts gezeten, maar ook qua gezondheid gaat het nu een stuk beter. Het is zo leuk om te zien hoe Igor opbloeit, hopelijk hebben we nog een paar mooie jaren samen!
Dag 1
De eerst nacht, uitgeput van de stress
Een week later, al een stuk meer tot rust gekomen
Voor het eerst een lange autorit
Igor wordt heel speels
Bij de dierenarts
Vanaf het begin was hij ontzettend lief, en langzaamaan werd hij steeds minder bang voor de buitenwereld. Andere honden zijn nog steeds niet leuk, maar hij is gek op alle mensen die hij tegenkomt. Helaas hebben we al veel bij de dierenarts gezeten, maar ook qua gezondheid gaat het nu een stuk beter. Het is zo leuk om te zien hoe Igor opbloeit, hopelijk hebben we nog een paar mooie jaren samen!
Dag 1
De eerst nacht, uitgeput van de stress
Een week later, al een stuk meer tot rust gekomen
Voor het eerst een lange autorit
Igor wordt heel speels
Bij de dierenarts
Re: 6 maanden
ik vond hem al leuk, maar nu nog meer. Heerlijk dat zo'n ouwe dibbesnog lekker mag genieten.
- Lothian
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Hij heeft altijd van die blije kraalogen
Het is zo mooi dat je hem per foto ziet veranderen. Van een ‘ik weet het niet zo goed, ik ben onzeker’ naar een lachende kerel.
Wat een ontzettende leukerd!
Wat een ontzettende leukerd!
- Boccoco
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
Ja hè! Ik was door de foto's aan het kijken gisteren en ik zie zijn uitdrukking echt veranderen. De buurvrouw merkte laatst ook op dat hij nu echt door de gang huppelt als we haar tegenkomen. Hij vindt nieuwe situaties nog steeds eng, maar hij trekt zich heel erg aan mij op dus zo lang ik er ben vindt hij het allemaal prima.
- Heleboelie
Wat een heerlijk succesverhaal!
Daar word je toch blij van.
Super dat je hem die kans hebt gegeven,
hij beloont je rijkelijk met blije bekken
Daar word je toch blij van.
Super dat je hem die kans hebt gegeven,
hij beloont je rijkelijk met blije bekken
- Jetski
- Welke: Portugese waterhond
Wat fijn dat hij het zo goed doet nu
Hij is dan ook echt in z'n gouden mandje beland.
Op nog een lange tijd samen genieten van elkaar!
Hij is dan ook echt in z'n gouden mandje beland.
Op nog een lange tijd samen genieten van elkaar!