Oeh zij is wel erg mooi.** Angela ** schreef: ↑13 feb 2022, 09:35Zit er toch een hier op t forum hoor
Dit is er trouwens ook een , dochter van mijn Kono
Duitse herder pups - Uitgevlogen
-
- Posts in topic: 19
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Re: Duitse herder pups in aantocht
-
- Posts in topic: 5
- Welke: DH
Dat worden vast mooie pups met zulke ouders
Heerlijke vierkante kop heeft pa
Kan een erg gevarieerd nest worden. Bluf had langstokhaar, stokhaar, 1 zwarte, zwart bruine en grauwen in haar nest destijds dusMizzsylver schreef: ↑13 feb 2022, 11:12Haha bij een ander is er inderdaad niks mis mee** Angela ** schreef: ↑13 feb 2022, 09:36 Spannend Petra , benieuwd wat eruit komt rollen
Pups ja , maar hoe dat ze eruit gaan zien
Enne niks mis met een langstokhaar hoor
Ik ben ook heel benieuwd, nog nooit anders dan zwart/bruin gehad dus nu een spannende bevalling
En wat betreft zwart geel. Finn was grauw, overduidelijk als pup. Maar heb hem nooit als echt grauw kunnen zien toen ik hem kreeg, geen vergelijk met de vachten van Bluf en Aki. Vond Finn altijd ook wat tussen grauw en zwart geel in zitten eerlijk gezegd.
Duim vooral op een gezond nestje voor je, en hoop dat als er geen zwart bruine tussen zit dat je misschien toch een mooie grauwe teef wilt houden als karakter en bouw goed zit
-
- Posts in topic: 41
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Dank je! Ja hij is erg knap en hopelijk geeft ie dat ook doormosquito1980 schreef: ↑13 feb 2022, 13:38 Dat worden vast mooie pups met zulke ouders
Zwart is in dit nest niet mogelijk, Dali draagt dat niet. Woodstock zijn grauw is ook niet standaard, ik vind het wel mooi, zijn bruin is ook veel warmer dan de gemiddelde werklijn.blondie schreef: ↑13 feb 2022, 17:46Kan een erg gevarieerd nest worden. Bluf had langstokhaar, stokhaar, 1 zwarte, zwart bruine en grauwen in haar nest destijds dusMizzsylver schreef: ↑13 feb 2022, 11:12Haha bij een ander is er inderdaad niks mis mee** Angela ** schreef: ↑13 feb 2022, 09:36 Spannend Petra , benieuwd wat eruit komt rollen
Pups ja , maar hoe dat ze eruit gaan zien
Enne niks mis met een langstokhaar hoor
Ik ben ook heel benieuwd, nog nooit anders dan zwart/bruin gehad dus nu een spannende bevalling
En wat betreft zwart geel. Finn was grauw, overduidelijk als pup. Maar heb hem nooit als echt grauw kunnen zien toen ik hem kreeg, geen vergelijk met de vachten van Bluf en Aki. Vond Finn altijd ook wat tussen grauw en zwart geel in zitten eerlijk gezegd.
Duim vooral op een gezond nestje voor je, en hoop dat als er geen zwart bruine tussen zit dat je misschien toch een mooie grauwe teef wilt houden als karakter en bouw goed zit
Als er geen zwart/bruine teef bijzit dan wordt het idd een grauwe. En anders een reu. Alleen als het hele nest langhaar wordt hou ik niks
- malinois
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Gefeliciteerd!!
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Budkes
- Posts in topic: 7
- Honden: 5
- Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke
Nee die was zwart en geel. Ik vind dat nog steeds de allermooiste kleur bij een Duitser.
Ik heb ondertussen ook filmpjes gezien van Woodstock. Prachtig.
En ik vind 'm zwart en geel.
-
- Contacteer:
Thanx!
Dank je!
Ja werken kan die wel maar ook in de omgang is hij heel fijn en dat vind ik ook erg belangrijk.
Genetisch is ie echt grauw
- kloesje
- Posts in topic: 10
- Welke: Australian kelpies
Hij lijkt inderdaad zwart geel maar ik heb even op working dog gekeken en daar die een foto waar hij dat apporteerblok wil pakken (naja... bijna stelt ) dan zie je heel goed de lichte ondervacht onder zijn zwarte dek wat hem dan grauw maakt
Hij is echt mooi oranje, mooie donkere ogen, heel vriendelijke uitstraling. Enige jammere is die witte borstvlek, maar ach.. dat is ook alleen maar om te zeuren
Hij is echt mooi oranje, mooie donkere ogen, heel vriendelijke uitstraling. Enige jammere is die witte borstvlek, maar ach.. dat is ook alleen maar om te zeuren
Straks zijn het 7 langharenMizzsylver schreef: ↑12 feb 2022, 20:17Dank je! Van mij hoeft dat langhaar niet zo Maar er zijn gelukkig genoeg mensen die het wel waarderen
-
- Posts in topic: 5
Dat zou zomaar eens kunnen gebeuren
Gefeliciteerd!!
-
- Contacteer:
Don’t jinx it!
Dank je!
-
- Contacteer:
Ja die borstvlek is jammer maar je kan niet alles hebben, hij is bijvoorbeeld wel perfect van grootte. Dat zijn er ook niet meer veel.kloesje schreef: ↑14 feb 2022, 08:29 Hij lijkt inderdaad zwart geel maar ik heb even op working dog gekeken en daar die een foto waar hij dat apporteerblok wil pakken (naja... bijna stelt ) dan zie je heel goed de lichte ondervacht onder zijn zwarte dek wat hem dan grauw maakt
En zo blijft fokken altijd hier of daar wel wat consessies doen.
Zelf vind ik grauw niet zo mooi maar zoals hij grauw is kan ik er wel mee leven
Dank je!
Zeg
- kloesje
- Posts in topic: 10
- Welke: Australian kelpies
Wel merken we zelf dat je die witte borstvlek weer lastig kwijt raakt uit je fok, maar je hond loopt er geen stap minder om.Mizzsylver schreef: ↑14 feb 2022, 12:29Ja die borstvlek is jammer maar je kan niet alles hebben, hij is bijvoorbeeld wel perfect van grootte. Dat zijn er ook niet meer veel.kloesje schreef: ↑14 feb 2022, 08:29 Hij lijkt inderdaad zwart geel maar ik heb even op working dog gekeken en daar die een foto waar hij dat apporteerblok wil pakken (naja... bijna stelt ) dan zie je heel goed de lichte ondervacht onder zijn zwarte dek wat hem dan grauw maakt
En zo blijft fokken altijd hier of daar wel wat consessies doen.
Ik kon ook zo 1,2,3 niet ontdekken waar hij hem vandaag getoverd heeft, maar ik heb dan ook niet zijn hele stamboom uitgeplozen.
Wij gaan straks Kampf eqidius gebruiken op Benthe, gaan we zelf ook 1 van aanhouden, ben heel benieuwd.
Ach ja... pups zijn altijd leuk, zeker DH pups. Ik blijf je topic volgen
-
- Posts in topic: 19
- Welke: Oud Duitse herder
Mizzsylver schreef: ↑14 feb 2022, 12:29
-
- Contacteer:
-
- Posts in topic: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Hahaha! Nou, het is wel duidelijk wat voor pups het worden.
- Lothian
- Posts in topic: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Als die geluidsdempertjes niet in de bek zitten gaan ze zeker blaffen?
Gefeliciteerd, leuk hoor! Ik vind langhaar grauw het mooiste, haha.
Gefelciteerd met de aankomende pups. Spannend
-
- Contacteer:
Via Facebook, DesignEm uit Zweden. Echt een aanrader, ik hou van haar stijl en ze heeft al voor meer DH fokkers dingen gemaakt.
Dit is hun hobby, thuis ligt het er zo bij :
Op het veld wel ja
Dank je! Ik ben heel benieuwd wat er aan kleur en vacht uit gaat komen
Thanx!
-
- Contacteer:
5 weken drachtig is ze inmiddels en je begint het een beetje te zien. Ze is ook wat trager aan het worden, maar ze gaat nog altijd graag mee naar de club. Gister was de laatste keer pakwerk en geoefend op aanblaffen zonder belasten van de pakwerker, normaal slaat ze hem met haar poten :
We trainen nog wel door, speuren kan natuurlijk nog en ook wel wat appel. Niks meer op snelheid, ze wil te graag en gaat dan over haar grens omdat ze fysiek niet meer zo snel kan.
Nog een maandje
We trainen nog wel door, speuren kan natuurlijk nog en ook wel wat appel. Niks meer op snelheid, ze wil te graag en gaat dan over haar grens omdat ze fysiek niet meer zo snel kan.
Nog een maandje
Kijk haar (g)(st)aan dan!