Oh nog een nestje op komst? Wat leuk! Ik ga duimen voor jeellen en de birmanen schreef: ↑15 feb 2022, 16:35 erg is dat he, als je niet duidelijk ziet of ze drachtig zijn. ik heb er ook zo 1 thuis. die krijgt maandag de echo.
Nestplannen Tess - Afgesloten
Re: Nestplannen Tess - Ook loops
Spannend! Ik denk wel dat ze drachtig is, als ik puur op je omschrijving af ga klinkt het voorzichtig positief.
Nog een paar nachtjes slapen en je weet het!
Nog een paar nachtjes slapen en je weet het!
- HillieS
- Posts in topic: 18
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Spannend!
Hoe laat is de echo?
Hoe laat is de echo?
- Inge O
- Posts in topic: 43
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
En als ze niet drachtig blijkt te zijn ook, want dan moet je weer wachten tot de volgende loopsheid, en de volgende dekking, en.... en..... en .
Duimen voor vrijdag !
Spontaan vergeten
Tot deze week ging het wel goed moet ik zeggen. Maar krijg nu ook steeds meer vragen of ik al wat zie en om me heen zie ik ook steeds meer aankondigingen van nestjes en echo's etc. Dus nu komen de kriebels wel echt. Ik denk dat ik er dan weer tegenaan kan tot een paar dagen rond de bevalling. Dan zullen de zenuwen wel weer terug komen
En Tess houdt er ook 9 maanden tussentijd op na haha. Heel fijn zonder nestplannen, maar met is het toch wel lang.
-
- Posts in topic: 14
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Spannend he ik had ook geen hints op 1x slecht eten na maar toch is ze hartstikke zwanger. Dus ik duim op hetzelfde voor Tess
- Zamunda
- Posts in topic: 13
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Oeh nog heel even afwachten tot de echo, spannend hoor.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Lothian
- Posts in topic: 10
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Ik zou dit echt een vreselijke fase vinden sterkte nog even en de duimen draaien verder!
- pioenroos
- Posts in topic: 17
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Sterkte met het laatste wachten. Ik vond de laatste 2 dagen wachten vreselijk. Ik heb er nog onrustige dromen van
Gelukkig konden we vanmorgen om half 9 al meteen bij de DA langs, scheelde nog langer wachten. Maar wat ik al vermoedde klopt, Tess is niet drachtig helaas
Er is een heel minuscuul kansje dat ze nog een enkeling bovenin verstopt zou hebben die nu niet goed te zien zouden zijn zei de DA, dus volgende week mogen we nog een keertje terug. Gaan we wel doen, maar ik ga er niet vanuit dat er nog wat zit.
Volgende keer maar weer... Met een plan B. Heb ik nu een paar maanden om uit te zoeken wat plan B wordt.
Er is een heel minuscuul kansje dat ze nog een enkeling bovenin verstopt zou hebben die nu niet goed te zien zouden zijn zei de DA, dus volgende week mogen we nog een keertje terug. Gaan we wel doen, maar ik ga er niet vanuit dat er nog wat zit.
Volgende keer maar weer... Met een plan B. Heb ik nu een paar maanden om uit te zoeken wat plan B wordt.
- ellen en de birmanen
- Posts in topic: 3
dat is sneu en niet wat je hoopte, maar wel dacht. ik ga duimen dat de volgende keer wel raak is. ga je dan naar dezelfde reu of ga je voor een andere reu?
- Doyaquba
- Posts in topic: 4
- Welke: Boxers
Jammer maar ik had het ook een beetje verwacht met alle pogingen tot dekking en na de tepelfoto van laatst. Volgende loopsheid beter (en een ervaren reu?)Veertje schreef: ↑18 feb 2022, 09:38 Gelukkig konden we vanmorgen om half 9 al meteen bij de DA langs, scheelde nog langer wachten. Maar wat ik al vermoedde klopt, Tess is niet drachtig helaas
Re: Nestplannen Tess - Echo
Ach wat jammer. Ik weet wat een teleurstelling het is. Op naar volgende keer hoor
-
- Welke: Whippet en Lurcher
Wat jammer!!
Veel gedoe voor weinig resultaat. Kan gebeuren maar daar wordt niemand blij van.
Veel gedoe voor weinig resultaat. Kan gebeuren maar daar wordt niemand blij van.
-
- Posts in topic: 14
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Ach wat jammer
Ik heb tot nu toe 2x een lege teef gehad en het is echt een teleurstelling als er niks te zien is op de echo. Ook als je het al een beetje verwacht, bij mij was 1x dekking zonder progesteron en 1x ki met matig zaad van een 13 jaar oude reu, maar toch heb je dan hoop.
Dikke knuffel en weer van voren beginnen. Ga je voor dezelfde reu? Misschien dan ook bij een dekmeester, en een reserve reu voor als ook dat niet lukt.
Ik heb tot nu toe 2x een lege teef gehad en het is echt een teleurstelling als er niks te zien is op de echo. Ook als je het al een beetje verwacht, bij mij was 1x dekking zonder progesteron en 1x ki met matig zaad van een 13 jaar oude reu, maar toch heb je dan hoop.
Dikke knuffel en weer van voren beginnen. Ga je voor dezelfde reu? Misschien dan ook bij een dekmeester, en een reserve reu voor als ook dat niet lukt.
- Lothian
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Balen zeg.
- Fenneke
- Posts in topic: 7
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Ach wat jammer. Had graag kleine tessjes gezien. Volgende keer komt het goed hoor met zo'n leuke reu
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
Voor nu denk ik dezelfde, maar dan met een tweede (ervaren) reu achter de hand. Maar daar heb ik nog niet veel over nagedachtellen en de birmanen schreef: ↑18 feb 2022, 09:40 dat is sneu en niet wat je hoopte, maar wel dacht. ik ga duimen dat de volgende keer wel raak is. ga je dan naar dezelfde reu of ga je voor een andere reu?
Ja die tepelfoto was wel redelijk duidelijk he. Ik had zelf al vergeleken met de foto van Flora voor de echo en dat verschil was toch wel duidelijk te zien.
Vanavond een borrel. Ik denk dat ik maar een glaasje of 2 meer neem
De teleurstelling is er inderdaad wel, maar niet zo heel groot meer. Ondanks dat ik geen geld heb durven inzetten op drachtig/niet drachtig had ik wel het gevoel dat het niet zo was.Mizzsylver schreef: ↑18 feb 2022, 09:48 Ach wat jammer
Volgende keer moet ik nog even goed bedenken hoe en wat. Ik neig wel naar dezelfde reu ja.
- Mir
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Hollandse herder
Wat jammer!
- Inge O
- Posts in topic: 43
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Jammer, ik ken het gevoel heel goed, ook al verwacht je geen dracht, een sprankje hoop is er toch altijd. Na die moeizame wel/niet-dekking had ik er nog wel wat hoop op, maar die tepeltjhes voorspelden inderdaad niet veel goeds.
Volgende keer beter, je bent nu zelf ondertussen al wat meer ervaren, en ook de reu weet nu al beter wat er te halen valt, maar ik zou toch zeker kiezen voor iemand erbij met echt veel ervaring met moeizame dekkingen.
Volgende keer beter, je bent nu zelf ondertussen al wat meer ervaren, en ook de reu weet nu al beter wat er te halen valt, maar ik zou toch zeker kiezen voor iemand erbij met echt veel ervaring met moeizame dekkingen.
Ach wat jammer.. op naar de volgende keer!
jammer, maar inderdaad niet heel onverwacht, succes de volgende keer