Greyhoundpup
- annnie
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo
Re: Greyhoundpup
Doe dit nou niet. Ik heb al te veel honden
-
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Agossie hij staat er wel wat bescheten bij met z’n opgetrokken rug. Ik vind hem wel mooi zo met die streepjes
Als ik zoiets zocht zou ik het zo doen. Ik vind de racers veel mooier dan die showgebouwen.
Bij Whippets heb ik dat precies omgekeerd.
Bij Whippets heb ik dat precies omgekeerd.
Hij is uit zijn nest gehaald en in een witte kartonnen doos zonder enig comfort gezet voor die foto.
Ik zou als windhond voor minder ongelukkig kijken.
Ik zie trouwens lieve oogjes dus als ik zoiets zocht ging ik hem ongezien halen hoor.
Ik zou als windhond voor minder ongelukkig kijken.
Ik zie trouwens lieve oogjes dus als ik zoiets zocht ging ik hem ongezien halen hoor.
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ach, en die oortjes zo helemaal in de nek, wat een zoeteke
Agossie
- _Tiny_
- Posts in topic: 3
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Haha! Dat snap ik hoor Mijn puppen doen precies hetzelfde. Die zijn zo beweeglijk dat ik nauwelijks een fatsoenlijke foto kan maken. Dus zet ik ze op tafel zodat ze wel stil moeten staan en dan trekken ze een kop alsof ik ze elke dag helemaal in elkaar sla
-
- Welke: Duitse herder
Al kreeg ik m gratis ..
Nee bedankt , ik zie hier nou echt geen wow factor in ( en nu krijg ik vast t hele forum over me heen , lekker belangrijk )
Nee bedankt , ik zie hier nou echt geen wow factor in ( en nu krijg ik vast t hele forum over me heen , lekker belangrijk )
- _Tiny_
- Posts in topic: 3
- Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle
Ik vind greyhounds ook geen mooie honden. Wel superlieve, vriendelijke karakters. Echt een prettig temperament. Maar mooi? Meh.** Angela ** schreef: ↑19 feb 2022, 09:51 Al kreeg ik m gratis ..
Als ik het geld en de ruimte zou hebben voor een tweede hond zou ik het zo doen. Of misschien ooit als ik te oud ben voor pitbulls
Waarom denk je dat? Je hóeft toch niet alle honden even leuk te vinden?** Angela ** schreef: ↑19 feb 2022, 09:51 Al kreeg ik m gratis ..
Ik kan het me nog best voorstellen ook. Niet iedereen is fan van ‘dat magere’. Mensen keken ook vaak wat viezig naar Topsi “die is wel dun he” terwijl hun obese Labrador naast ze stond te hijgenBieneMaya schreef: ↑19 feb 2022, 19:19Waarom denk je dat? Je hóeft toch niet alle honden even leuk te vinden?** Angela ** schreef: ↑19 feb 2022, 09:51 Al kreeg ik m gratis ..
Ik vind alleen honden die kapotgefokt zijn lelijk. Ogen die niet eens meer zichtbaar zijn zoals oa. bij de chow of sharpei of bv. de glijbaanruggen bij de meeste herders van nu.
- Sanne
- Welke: Chihuahua en Saluki
- Contacteer:
Adembenemend.
Lief pupje. Ik vind wel dat het windhondengehalte nog wat hoger kan op het forum, dus iemand kan hem wel nemen.
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Ooooh!
- Barnsley
- Honden: 5
- Welke: Golden Retrievers
- Contacteer:
Wauw! Ik ben zo'n fan van driekleur bij honden. Echt een prachtig pupje!