Wandelen langs de Lek
- Kruimel
- Posts in topic: 6
- Honden: 2
- Welke: IJslandse honden
Wandelen langs de Lek
Het duo Olie en Bol
Re: Wandelen langs de Lek
Mooi die zaakbek! Ik woon heel dichtbij de Lek en ga regelmatig even een uurtje vogels kijken. Als je even de tijd hebt vind je er zo'n leuke diversiteit aan flora en fauna.
- Kruimel
Ja heerlijk is dat! Ik woon bij het bos dus daar kijk ik vogels, maar ik kom minder vaak in de polder hoewel we doe hier ook gewoon hebben en nog een heel mooie ook. Maar daar kunnen de honden niet los.
Zus en ik gaan vaak naar Everdingen, dat is zo'n mooi gebied qua vogels en planten en een heel stuk losloopgebied.
Het duo Olie en Bol
Ik blijf net iets vaker aan de noordzijde van de lek, maar fiets ook regelmatig naar Everdingen. Ik woon in Nieuwegein.Kruimel schreef: ↑22 feb 2022, 13:06Ja heerlijk is dat! Ik woon bij het bos dus daar kijk ik vogels, maar ik kom minder vaak in de polder hoewel we doe hier ook gewoon hebben en nog een heel mooie ook. Maar daar kunnen de honden niet los.
Zus en ik gaan vaak naar Everdingen, dat is zo'n mooi gebied qua vogels en planten en een heel stuk losloopgebied.
Bos vind ik nog net iets leuker, maar dat hebben we hier niet op fietsafstand, dus daarvoor ben ik afhankelijk van mijn chauffeur (lees echtgenoot-met-rijbewijs) op vrijdag.
- Kruimel
Zus woont in Vianen, we kunnen wel een keer afspreken. Ik ben de chauffeurSekreetje schreef: ↑22 feb 2022, 13:11Ik blijf net iets vaker aan de noordzijde van de lek, maar fiets ook regelmatig naar Everdingen. Ik woon in Nieuwegein.Kruimel schreef: ↑22 feb 2022, 13:06Ja heerlijk is dat! Ik woon bij het bos dus daar kijk ik vogels, maar ik kom minder vaak in de polder hoewel we doe hier ook gewoon hebben en nog een heel mooie ook. Maar daar kunnen de honden niet los.
Bos vind ik nog net iets leuker, maar dat hebben we hier niet op fietsafstand, dus daarvoor ben ik afhankelijk van mijn chauffeur (lees echtgenoot-met-rijbewijs) op vrijdag.
Het duo Olie en Bol
- Kruimel
Oh andere honden vindt hij helemaal geweldig. Andere mensen echter..... Maar hij gaat al enorm vooruit hoor, over een paar maanden gaat het vast helemaal prima.
- Kells
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Mooie plek om te wandelen, zo te zien.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Wat een heerlijke wandelplek!
- Kruimel
Badmeester, ben ik al bruin?
Bloot buikje voor de echo.
Het duo Olie en Bol
- Kruimel
Altijd heerlijk wandelen met de zus. En blij met de super zoom camera.
Gewoon bij Vianen de uiterwaarden in. Geen koeien wel water en heel veel spannende geurtjes.
Het duo Olie en Bol
- Zamunda
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Oh, lekker rollen .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥