Goed bezig!
Ik ben aan de slag gegaan met een schema van de website van Runner's World. Ik loop nu 3 keer in de week een avondrondje van 20 minuten joggen (met korte plas/poep stops).
Goed bezig!
Wat een lieve foto. En dat uitzicht!Zinodo schreef: ↑12 mar 2023, 18:45 Goed bezig allemaal zeg!
Bij ons begint het hardloopseizoen nu. Icebug hardloopschoenen aan en gaan! O ja, nee, niet ik. Maar Jeff en Doortje zijn vandaag weer gegaan en vonden het weer lekker. Optillen voor de foto was wat minder
Ik doe wel cheerleaden. En ik heb een heupgordel voor de buuf gemaakt, die doet ook hardlopen met haar hond en ze was er blij mee
Ja, daarom is er ook bijna nooit een massastart. De meeste ervaren lopers weten wel dat je pas vlak voor de start klaar moet gaan staan en iedereen neemt ruimte. Veel honden staan gewoon te wachten trouwens, Manu deed dat ook altijd in stilte en stond een beetje om zich heen te kijken. Meeko laat zich wat meer opnaaien dus ik heb in een hoekje staan wachten.
Ja zeker! Hij houdt vooral van hard gaan
Dit is mijn tweede fenix ik had een 5s waar ik eigenlijk best tevreden mee was maar deze is wel echt nog veel leuker. Extra veel grafiekjesRennendehond schreef: ↑07 aug 2023, 21:32 Wauw, een Fenix! Leuk zeg! Daar kun je ook heel goed mee navigeren als je gpx routes uploadt.
Hoe ging het lopen met je horloge of moet je nog?
Ik ben inmiddels wel gestopt met hardlopen. Helaas heb ik bloedarmoede gekregen door de zwangerschap en ik vind een wandeling nu echt al doodvermoeiend. Na een uur wakker zijn ben ik al moe. Ik zat al te rekenen wanneer ik weer kon gaan en de pillen zouden werken, maar vriend trok me weer even op aarde Ik heb al lang door kunnen lopen dus misschien moet ik het maar laten.
Meeko gaat wel lekker door met trainen, maar dan met een vriendin van mij. Haar hond is nu bejaard en ze vindt het heel leuk met een trekkende hond te lopen. Hij vindt het zelf ook echt een feestje.
Het is inderdaad nog aardig warm, maar in het gras lopen en met veel water onderweg gaat het goed. Of juist op het strand; daar waait het lekker door en kan hij door de zee lopen.
Ik ben niet helemaal op de hoogte - moest Happy wel echt mee? Lijkt me best heftig om met twee honden te lopen. Maar ik kan al niet bedenken dat ik op meer honden dan Fred moet letten tijdens het wandelenJohnny Jones schreef: ↑07 aug 2023, 20:51 Ondanks het slechte weer vind ik het nog steeds warm om te lopen. Mijn dochter is verhuisd zonder Happy mee te nemen, dus nu moet Happy voortaan ook maar mee. Ik loop nu met Manipi en Happy samen, maar Happy is maar matig enthousiast en moet echt nog opbouwen. Na drie km is ze moe. Iedere keer een klein stukje verder.
haha ik heb hier stiekem wel om zitten grinniken - ik zie je al lopen met je sirenesPersistence schreef: ↑08 aug 2023, 23:36 Barkley, waarvoor gebruik je je nieuwe fancy horloge dan het meest? Routes of je eigen statistieken?
Vanavond een mini rondje van 2,5 km gelopen met Vic. Hij gaat als de brandweer maar ik wil juist een beetje meer leren doseren en dat hij ook kan hardlopen met die snavel dicht die ouwe begrijpt steeds beter wat de bedoeling is.
Met Bella loop ik het liefste los want anders loopt ze me voor de voeten. Dat doe ik dan ‘s avonds in losloopgebied maar steeds zijn de hazen interessanter… zij maakt erg veel kilometers dan zeg maar
Liefst zou ik met ze samen willen, maar dat is te luid en chaotisch.
Vind wel alleen hardlopen mét hond leuk, anders zou ik niet eens gaan.
Keertje hond(en) ruilen?Barkley schreef: ↑09 aug 2023, 08:38haha ik heb hier stiekem wel om zitten grinniken - ik zie je al lopen met je sirenesPersistence schreef: ↑08 aug 2023, 23:36 Barkley, waarvoor gebruik je je nieuwe fancy horloge dan het meest? Routes of je eigen statistieken?
Vanavond een mini rondje van 2,5 km gelopen met Vic. Hij gaat als de brandweer maar ik wil juist een beetje meer leren doseren en dat hij ook kan hardlopen met die snavel dicht die ouwe begrijpt steeds beter wat de bedoeling is.
Met Bella loop ik het liefste los want anders loopt ze me voor de voeten. Dat doe ik dan ‘s avonds in losloopgebied maar steeds zijn de hazen interessanter… zij maakt erg veel kilometers dan zeg maar
Liefst zou ik met ze samen willen, maar dat is te luid en chaotisch.
Vind wel alleen hardlopen mét hond leuk, anders zou ik niet eens gaan.
En ik gebruik hem het meest voor statistieken! Ik ben echt een sucker voor lijstjes met gewichtheffen is het ook leuk om je vorderingen bij te houden. En gister gaf hij aan dat ik een rustdag moest houden omdat ik zondag had gelopen, maandag crossfit en daar heb ik me nu ook braaf aan gehouden en eigenlijk ben ik best wel uitgerust wakker geworden en mijn training readiness is nu weer 75% en ik ben goed hersteld
@Barkley Train je gericht om sneller te worden?Barkley schreef: ↑13 mar 2024, 20:44 hardlopen zonder hond:
ik ben een trage loper, altijd al geweest, en probeer mijn tijd wat op te krikken - vandaag liep ik de 5k met zijwind in 33:35
Dat was nadat ik hem afgelopen maandag op 34.06 liep maar Garmin deze niet wilde erkennen als pb
Zaterdag weer een langere loop
niet heel gericht, daar mis ik de motivatie voor. ik volg normaliter de voorgestelde trainingen van Garmin - die wil altijd dat ik 8 minuten per km loop. Afgelopen maandag geprobeerd om een voor mij doen snelle 5k te lopen maar die wilde Garmin niet goed opslaan. Dit was een revanche Ik was hier dik tevreden mee.nevache schreef: ↑13 mar 2024, 21:06@Barkley Train je gericht om sneller te worden?Barkley schreef: ↑13 mar 2024, 20:44 hardlopen zonder hond:
ik ben een trage loper, altijd al geweest, en probeer mijn tijd wat op te krikken - vandaag liep ik de 5k met zijwind in 33:35
Dat was nadat ik hem afgelopen maandag op 34.06 liep maar Garmin deze niet wilde erkennen als pb
Zaterdag weer een langere loop