Epilepsie is stom
Re: Epilepsie is stom
Nou die kleine hoop toen ze ook wat rustiger werd is weg.
Aanval nummer 5 net gehad en nu naar Arnhem
Aanval nummer 5 net gehad en nu naar Arnhem
- Kells
- Posts in topic: 15
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Ach gadverdamme! Sterkte!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
-
- Posts in topic: 12
Ach toch,teveel spanning gehad afgelopen dagen ?
Potver
Hoop dat ze er uit te halen is.
Sterkte
Hoop dat ze er uit te halen is.
Sterkte
- Mo-yi
- Posts in topic: 6
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
ohh dat is rot zeg..heel veel sterkte, snel opknappen hoor
Hè bah. Hopelijk kunnen ze wat voor haar doen.
Ze is opgenomen in Arnhem voor de nacht. Ze gaan het cluster doorbreken (sedatie) en haar morgenochtend met de neuroloog (en internist) bespreken.
Ze gaan uit van 1 nacht en morgen weer ophalen, dus dat doen wij ook maar.
Nu naar bed en nog wat slapen.
Hewi + aanhang komt sinds (voor) ze pup is al over de vloer voor hele weekenden, dus dat is in theorie ook gewend.
Zou kunnen, al was het een super relax weekend voor de honden. Ze hebben niets gedaan wat ze anders niet ook doen, zelfs nog minder
Hewi + aanhang komt sinds (voor) ze pup is al over de vloer voor hele weekenden, dus dat is in theorie ook gewend.
- Kells
Ze is in ieder geval in goede handen. Neem jezelf niets kwalijk, die clusters komen uit de lucht vallen, althans zo lijkt het. Ik heb er de vinger nog nooit op kunnen leggen. Hopelijk komt ze morgen weer thuis en blijven de aanvallen daarna heel lang weg. Knuffel voor jou.dre schreef: ↑24 nov 2024, 23:22 Ze is opgenomen in Arnhem voor de nacht. Ze gaan het cluster doorbreken (sedatie) en haar morgenochtend met de neuroloog (en internist) bespreken.
Zou kunnen, al was het een super relax weekend voor de honden. Ze hebben niets gedaan wat ze anders niet ook doen, zelfs nog minder
- hakunamatata
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Wat heftig allemaal weer ineens. En wat een zorgen zal je je maken
Ik zat net te genieten van de foto's en ga heel hard duimen dat ze morgen oké is en dan weer lang stabiel.
Ik zat net te genieten van de foto's en ga heel hard duimen dat ze morgen oké is en dan weer lang stabiel.
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
- Teckeltoos
- Posts in topic: 3
- Welke: Teckel
Achgos.
Ik merk dat bij mijn dochter de kleinste vorm van spanning al een aanval kan veroorzaken. Ook leuke spanning,misschien net iets minder slaap enz enz . Geen reden om je iets kwalijk te nemen hoor . De neuroloog vertelde me dat de TT in Assen de piek van epileptische aanvallen opleverde.dre schreef: ↑24 nov 2024, 23:22 Ze is opgenomen in Arnhem voor de nacht. Ze gaan het cluster doorbreken (sedatie) en haar morgenochtend met de neuroloog (en internist) bespreken.
Hopelijk is ze snel uit de aanvallen en weer lekker thuis bij jullie
Ik vind jullie trouwens allemaal lief En weet dat sommige gewoon proberen mee te denken.
Tot nu toe is er totaal geen aanleiding voor de aanvallen te koppelen, dus dat maakt het echt wel lastig.
We hebben haar zelfs heel bewust zwaar over de grens gejaagd om te kijken wat het doet (niets). Daarentegen lijkt ze wel heel gevoelig op de medicatie, kleine schommelingen werken direct door en ze bouwt steeds immuniteit op voor de dosis.
Voorlopig is geen nieuws goed nieuws. Het is stil vanuit Arnhem, wat betekend dat ze het goed doet en ze vandaag gaan overleggen met de neuroloog en internist, als die eruit zijn komen ze er bij ons op terug (al werden we al gewaarschuwd dat dat gerust 4 uur kon worden.
Mijn kerel werkt vlakbij waar ze nu ligt, dus hij is naar kantoor met de auto, zodat hij haar kan ophalen zodra ze groen licht heeft.
Tot nu toe is er totaal geen aanleiding voor de aanvallen te koppelen, dus dat maakt het echt wel lastig.
We hebben haar zelfs heel bewust zwaar over de grens gejaagd om te kijken wat het doet (niets). Daarentegen lijkt ze wel heel gevoelig op de medicatie, kleine schommelingen werken direct door en ze bouwt steeds immuniteit op voor de dosis.
Voorlopig is geen nieuws goed nieuws. Het is stil vanuit Arnhem, wat betekend dat ze het goed doet en ze vandaag gaan overleggen met de neuroloog en internist, als die eruit zijn komen ze er bij ons op terug (al werden we al gewaarschuwd dat dat gerust 4 uur kon worden.
Mijn kerel werkt vlakbij waar ze nu ligt, dus hij is naar kantoor met de auto, zodat hij haar kan ophalen zodra ze groen licht heeft.
- Mo-yi
- Posts in topic: 6
- Welke: Malamute-husky
Lijkt me zo heftig allemaal, en dan nu niks zeker weten ..gelukkig is ze in goede handen natuurlijk. Ik duim dat ze zo mee naar huis straks
- Diana
- Posts in topic: 8
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Wat ontzettend heftig dit, vooral dat het steeds een tijdje stabiel is en dan toch plotseling weer helemaal mis.
Heel veel sterkte, ik duim voor jullie!
Heel veel sterkte, ik duim voor jullie!
Even snelle update van mijn snelle bericht naar de appmensen.
Net gebeld, ze gaan infuus eruit halen, de reguliere medicatie verhogen, kijken wat het doet en van daaruit bepalen ze of ze vanmiddag nog naar huis mag
Net gebeld, ze gaan infuus eruit halen, de reguliere medicatie verhogen, kijken wat het doet en van daaruit bepalen ze of ze vanmiddag nog naar huis mag
Hopelijk mag ze straks mee naar huis en is het dan eerst weer klaar. Arme gup t was ook wel heftige aanvallen.
Ik was er idd ik zou willen dat het aan mij lag dan wisten we het. Maar zoals dre al zei , ze gaat net zo makkelijk in aanval van een weekend bank als dat ze op weekend behendigheid weer niet gaat. Dr is geen pijl op te trekken
Ik was er idd ik zou willen dat het aan mij lag dan wisten we het. Maar zoals dre al zei , ze gaat net zo makkelijk in aanval van een weekend bank als dat ze op weekend behendigheid weer niet gaat. Dr is geen pijl op te trekken
Dat is de ellende met epilepsie.Hewi schreef: ↑25 nov 2024, 13:46 Hopelijk mag ze straks mee naar huis en is het dan eerst weer klaar. Arme gup t was ook wel heftige aanvallen.
Ook na een tijd bijhouden van een dagboekje (wat veel wordt aangeraden en ook veel wordt gedaan) is meestal niet te vinden wat de oorzaak is.
Hopelijk kan ze weer even voort op een hogere dosering.
Is Mandigers bij de behandeling betrokken?
Dan wordt in ieder geval alles bekeken om te zien wat zou kunnen helpen.
Sterkte
- Célie
- Posts in topic: 5
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Sterkte hopelijk gaat ze straks goed op de nieuwe dosis
Ze had vanmorgen nog een paar aanvallen, medicatie was aangepast, ze deed het prima in Arnhem dus ze mocht naar huis.
Helaas is ze weer onderweg terug nadat ze in de auto een aanval kreeg
We gaan haar dus nog een nachtje missen
Helaas is ze weer onderweg terug nadat ze in de auto een aanval kreeg
We gaan haar dus nog een nachtje missen
- Kells
Balen zeg!