Nee, gek genoeg zijn dat over het algemeen honden die al een poosje bij de stichting zaten maar nog niet geplaatst waren. Blondie was al een poos in NL maar door haar angst nog niet te plaatsen. Michelin was gewoon nog geen interesse in. De enige waar dat anders was, was Iva, daar was al wel interesse in voor transport, maar die mensen konden niet gelijk, en iva werd echt vreselijk gepest in de groep. pups zijn onderling soms echt vreselijke etters. zeker als er een paar nesten zijn, en 1 zonder brusjes, zoals zij destijds.
Mitch en Moos waren beide herplaatsers. voor de ene gelijk interesse want de reden was ook gewoon kul, hij was nog niet zindelijk. tja eh.. je hebt hem net en tis nog een pup, wat verwacht je dan.
Moos woont hier in de wijk. was een herplaatser ivm gedrag, en doet het nu echt zo super goed. ik zie hem maar zelden, maar die is zo enorm opgeknapt, zo tof.
tja, Sam staat er bewust niet tussen Sam was ook bij mij in opvang, maar de stichting wist allang dat dat een blijver zou worden. ik moest er zelf alleen nog ff aan.Lieke schreef: ↑21 sep 2021, 20:09 Wat leuk al die opvangers. Ik vind het wel knap dat je weer afstand kan doen. Mijn poging tot opvang mislukte grandioos. De eerste twee opvangers die kwamen, gingen alvast niet meer weg. En dan te bedenken dat het niet eens het type honden waren waar ik van hou, haha.
De 2 honden waar ik het meeste moeite mee heb gehad zijn Summer en Julie.
Summer paste totaal niet bij mij, maar kwam bij mij als zieke pup en had veel zorg nodig, sliep bij mij in bed, kon geen seconde alleen zijn, krijste de halve wijk bij elkaar, heeft mn halve huis gesloopt etc maarja... je hecht je toch he.
en Julie is natuurlijk en lang geweest, en ze paste zo naadloos in mn roedel dat dat ook best een blijver had kunnen worden. Maar de mensen die voor haar kwamen waren zo perfect voor haar, daar was geen ontkennen aan.