Vuurwerk verbod

Hier worden de dilemma's, petities en volksraadplegingen ondergebracht

Moet vuurwerk afsteken verboden worden

Ja. Volledig mee eens
27
29%
Ja. Dieren raken in paniek
13
14%
Ja. Vanwege de vervuiling.
8
9%
Ja. Verbod op particulier afsteken maar wel een vuurwerkshow van professionals op een bepaalde plaats.
26
28%
Ja. Verbod op vuurwerk en vervangen door een lichtshow.
7
8%
Nee maar strikte handhaving op vuurwerk afsteken tussen 12 en 1 u 's nachts met de jaarwisseling.
9
10%
Nee. Maar Alleen afsteken buiten woonwijken/stad.
0
Geen stemmen
Nee. Die ene dag moet kunnen
2
2%
Anders.n.l.
1
1%

Totaal aantal stemmen: 93

Nanna

Re: Vuurwerk verbod

Bericht door Nanna »

Hahahaha😂
Nanna

Bericht door Nanna »

Misschien kan zo’n vuurwerkkneus later de politiek nog in.
De spreidhandjes zijn er al.

Afbeelding
EchoMira
Posts in topic: 20
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Hahaha. Nu nog een parkietenlip.
Susam
Posts in topic: 9
Welke: Podengo kruising

Bericht door Susam »

Nanna schreef: 16 dec 2023, 12:26 Misschien kan zo’n vuurwerkkneus later de politiek nog in.
De spreidhandjes zijn er al.

Afbeelding
oh shit, de film Xtro waar ik in de 80's nachtmerries van had bestaat echt!
Afbeelding
Célie
Posts in topic: 5
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

Nou het vuurwerk waar ik me telkens de tandjes van schrik is sowieso al verboden, maar dat handhaven dat lukt ze nog steeds niet ook al steekt Luciano samen met Levi elke avond/nacht op dezelfde plek en tijd af nog kan er niet gehandhaafd worden.

Ik roep telkens bij die bommen * ik hoop dat je klauw er ook afligt, maar het werkt niet.
Hewi

Bericht door Hewi »

Ik geef er helemaal niks om, siervuurwerk vind ik wel mooi hoor maar ik zou het niet missen.

Mijn man daarintegen is van de bommen.....ik haal hem niet op van politie bureau of ziekenhuis roep ik altijd maar.
Groetjes Heidi

Afbeelding
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Hewi schreef: 18 dec 2023, 20:19 Ik geef er helemaal niks om, siervuurwerk vind ik wel mooi hoor maar ik zou het niet missen.

Mijn man daarintegen is van de bommen.....ik haal hem niet op van politie bureau of ziekenhuis roep ik altijd maar.
Ik zou er impotent van worden. Dat je het leuk vindt om iets te laten ontploffen. Tuurlijk. 150 keer achter elkaar? Doe normaal.
Nanna

Bericht door Nanna »

Ik wil de eerste vrouw nog zien die met een wezenloze smoel achter elkaar rotjes tot ontploffing brengt.
Of op zo’n carbid plofbus gaat zitten😂 o, ze zullen er best zijn maar het is een gierende minderheid.
Maar god, wij hebben ook geen slijmerig slakje in de broek dat om verheffing schreeuwt middels een hard knalletje.
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Nanna schreef: 18 dec 2023, 21:04 Ik wil de eerste vrouw nog zien die met een wezenloze smoel achter elkaar rotjes tot ontploffing brengt.
Of op zo’n carbid plofbus gaat zitten😂 o, ze zullen er best zijn maar het is een gierende minderheid.
Maar god, wij hebben ook geen slijmerig slakje in de broek dat om verheffing schreeuwt middels een hard knalletje.
Nee, jij glijdt in de rondte op je eigen identieke dweilhondjes en post 178 updates over hoe lang je haar nu is. Laten we elkaar maar niet teveel de maat nemen.
Het merendeel van de mannen is geen strijkers aan het strijken dus dat eeuwige "alle mannen zijn mongolen" mist zellfs in jouw beleving onderbouwing.
Nanna

Bericht door Nanna »

EchoMira schreef: 18 dec 2023, 21:28
Nanna schreef: 18 dec 2023, 21:04 Ik wil de eerste vrouw nog zien die met een wezenloze smoel achter elkaar rotjes tot ontploffing brengt.
Nee, jij glijdt in de rondte op je eigen identieke dweilhondjes en post 178 updates over hoe lang je haar nu is. Laten we elkaar maar niet teveel de maat nemen.
Het merendeel van de mannen is geen strijkers aan het strijken dus dat eeuwige "alle mannen zijn mongolen" mist zellfs in jouw beleving onderbouwing.
Zoals altijd maak je er weer je eigen beleving van.
Ik zeg niet dat alle mannen met strijkers gooien, ik zeg dat áls er met strijkers gegooid wordt het de mannelijke kunne is.
Ik stel voor dat alle illegale vuurwerkbusiness voortaan alleen door vrouwen en meisjes afgestoken mag worden. Wat zal het weldadig rustig worden op straat🥰
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Nee, je zegt niets. Je mannenhaat is supersubtiel. :ok:

En het mag hoor. Ik ben minstens zo erg. Ik kan ook eeuwig doorgaan over wijvengeneuzel. Ga elkaars haar ergens vlechten, jezus.
Maar ze mogen wel iets terugzeggen zonder dat je ontkent dat je een haperende langspeelplaat bent, toch? Ik geef dat altijd grif toe.
Nanna

Bericht door Nanna »

EchoMira schreef: 18 dec 2023, 22:03 Nee, je zegt niets. Je mannenhaat is supersubtiel.
Op vuurwerkgebied heb ik inderdaad een tyfushekel aan mannen. Op sommige andere gebieden ook wel trouwens. En ergens anders heb ik weer de kleren aan wijven.
Zo blijf ik bezig.
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Oh op vuurwerkgebied. Want de rest van het jaar...Hahaha. Hou toch op.
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Nanna schreef: 18 dec 2023, 22:05
EchoMira schreef: 18 dec 2023, 22:03 Nee, je zegt niets. Je mannenhaat is supersubtiel.
Op vuurwerkgebied heb ik inderdaad een tyfushekel aan mannen. Op sommige andere gebieden ook wel trouwens. En ergens anders heb ik weer de kleren aan wijven.
Zo blijf ik bezig.
Uiteindelijk haat ik iedereen. Dat is mijn poolster.
Geen hekel aan iemand an sich...meer een hekel hebbende levensorientatie van nature uit. :cheer:
Neem nou eens de jeugd van tegenwoordig met hun driepersoons spijkerbroeken en hun rare haar. Echt...het zijn eigenlijk niet eens mensen. Waterige tiktokkopietjes.
Nanna

Bericht door Nanna »

Je doet net of ik alle mannen haat😂
Dat is niet zo. Vanmorgen toevallig een enorm aardige oogarts getroffen die sterk op George Clooney leek, dat zag ik in de gauwigheid wel met mijn ingedruppelde oogjes. Hij zat bulderend te lachen en dan is het al gauw goed. Op het laatst nog een kneepje in mn schouder en niet op een vervelend manier voordat we dat krijgen.
Ik heb vooral een hekel aan foeballend pibbelhouders die op straat spugen. En ook aan de Priscillas en Kimberleys die daarbij horen. Zullen gerust ook aardige trekjes hebben maar met mijn misantrope instelling weiger ik dat te zien.
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Waarom zouden ze leuke trekjes hebben? Ik ben een halve eeuw oud en heb ze niet gevonden.

Ik doe niet alsof je mannen haat. Ik leg bloot dat je mannen haat.
En terecht. Goed van mij.

Iedereen heeft zijn topkreten en die van jou is "vieze smegmalul". Gaan we nu nog over proportie onderhandelen?
Alle of de meeste vind ik niet zo boeiend.
Nanna

Bericht door Nanna »

EchoMira schreef: 18 dec 2023, 22:19 Waarom zouden ze leuke trekjes hebben? Ik ben een halve eeuw oud en heb ze niet gevonden.
Dat ze op zaterdagmiddag een kroketje gaan brengen bij hun oude oma of zo. Nog een oude gewoonte van het kamp, maar wel lief.
Ik liet dr verrekken.
Nanna

Bericht door Nanna »

Het woord smegmalul heb ik op dit forum welgeteld 1x gebezigd. Op 8 februari 2022.
En so what. Ik draag jou ook niet na altijd over punanis met witte leggings te gillen.😂
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Nanna schreef: 18 dec 2023, 22:21
EchoMira schreef: 18 dec 2023, 22:19 Waarom zouden ze leuke trekjes hebben? Ik ben een halve eeuw oud en heb ze niet gevonden.
Dat ze op zaterdagmiddag een kroketje gaan brengen bij hun oude oma of zo. Nog een oude gewoonte van het kamp, maar wel lief.
Ik liet dr verrekken.
Oh ouwe wijven. Met van die steunkousen maar wel altijd die bek op 10.

Weet je wat je moet doen? Aanmelden voor maak een wens naar de efteling, helemaal uit laten putten en dan met pasen 36 uur in de lift laten zitten. Gaan ze drie weken later dood vanwege de immuundip door uitdroging en niemand weet dat jij het zo wou.
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Nanna schreef: 18 dec 2023, 22:25 Het woord smegmalul heb ik op dit forum welgeteld 1x gebezigd. Op 8 februari 2022.
Heb je het opgezocht ja?

Witte leggings vind ik minder erg dan witte driekwartsbroeken met zo'n lintje halverwege je gerimpelde kuit. Met meindls er onder.
Jeeeeezus.

En van die wijven die een sjaaltje om doen als ze gaan fietsen. Geen das of iets warms. Zo'n sierdoekje. Die wil ik met dat doekje wurgen.
Gewoon een pen er binnendoor en draaien.
Nanna

Bericht door Nanna »

Ja, het is vreselijk. Maar een kwestie van schielijk de andere kant uitloeren.
Hopen dat daar niet net een bedreadlockte jongeling met tatos en emojas aankomt.
Altijd nog steeds minder overlast gevend dan van die maar amper levende kadavers die pas een vonkje leven voelen als ze hard mogen knallen.
EchoMira

Bericht door EchoMira »

Of apengeluiden op een tribune staan te maken. Of zich druk maken over of de auto recht voor zijn woonkamerraam staat en anders op straat gaat schreeuwen tegen mensen die geen fucking flauw idee hebben wat hij bedoelt.
Het is niet dat ik niet snap waar je een hekel aan hebt. :F:
Nanna

Bericht door Nanna »

Ik snap ook waar jij een hekel aan hebt, hahaha.
Kunnen we lekker ongestoord verder gaan liggen haten nu? Dankuwel.
Mo-yi
Posts in topic: 7
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Bericht door Mo-yi »

:proest:
Ik vind jullie conversaties zo vermakelijk, en de subtiele draai aan het onderwerp :E:
Afbeelding
Hewi

Bericht door Hewi »

Ik stak als vrouw vroegerrrrrrrr wel strijkers af.
En zakken vol rotjes , pang pang pang.
Moet je nu eens voor mijn deur gaan doen.
Groetjes Heidi

Afbeelding
Plaats reactie