Medicatie bij vuurwerk

Persistence
Posts in topic: 9
Honden: 2
Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox

Re: Medicatie bij vuurwerk

Bericht door Persistence »

Frootje schreef: 30 dec 2021, 16:24
Persistence schreef: 25 okt 2021, 22:24Fijn dat een pension voor jullie de oplossing is! Waar is dat dan, als er echt geen geluid is? Heb al van meerdere mensen op vuurwerkvrije parken gehoord dat er toch ook vuurwerk is. Is wat anders dan een pension uiteraard.
Volgens mij heb ik dit helemaal gemist, dus sorry voor mijn extreem late reactie. :scratch: Volgens mij zitten ze bij Egmond of zo, in de buurt van Alkmaar. Maar het pension staat aan zo’n doorgaande lange weg en echt ver buiten het dorp. Ik vermoed dat er wel wat te horen zal zijn, maar dat zal dan zo ver weg zijn dat zelfs Mowin het wel aankan. Hij is er nu een aantal keer geweest met oud en nieuw en hij komt er altijd blij vandaan, terwijl hij toen hij thuis was tijdens oud en nieuw vervolgens nog drie maanden een hoopje ellende was. Het pension zit ook echt elk jaar aan het begin van het jaar alweer vol voor de volgende oud en nieuw. Mijn moeder heeft zijn plek ook al in januari geboekt of zo. :schrik:

Hij is net gisteren weggebracht en komt 4 januari weer terug. Het was ook wel net op tijd, want ze waren al een tijdje aan het knallen hier en sinds gisteren is het best erg. Harde knallen en ook veel knallen. Gelukkig vindt Froo er zoals verwacht weer niks van, want ik vind het altijd zo sneu voor de honden die wel bang zijn. :(
Haha geen probleem. Dat is voor mij nog best dichtbij eigenlijk. Toch wel een geruststellend idee, weten dat hij het daar zo naar zijn zin heeft.
Volgend jaar ga ik in elk geval wat anders zoeken, of allemaal weg hier, of Bella wat rust geven elders.

Heb een Thundershirt gekocht, lijkt wel een beetje te helpen voor binnen. Met de Zylkene kan ze buiten wel tegen 2-3 knallen, maar daarna is het nog steeds paniek en naar huis willen. Maar ze plast tenminste nog wel buiten gelukkig.

Heb de tip van de snuffelbox van hier te harte genomen en die staat al klaar voor morgenavond/nacht.
Afbeelding
Plaats reactie