wat eet hij normaal dan? brokken of vers? ze kunnen altijd wel ergens gevoelig op reageren natuurlijk, ook als andere honden nergens last van hebben. kan zijn dat de manier van bereiden voor hem gewoon niet werkt, of idd net meer vet dan hij gewend is, of misschien sowieso wat gevoelig op maag/darmen, of misschien toevallig gewoon niet lekker, of of of...
Nieuwe worsten
Re: Nieuwe worsten
- Susam
- Posts in topic: 12
- Welke: Podengo kruising
hij eet echt van alles en kan overal tegen, barf, kvv, af en toe een brok maar dan altijd met iets erbij. Hij is juist super tolerant op dat gebied, maar nu sinds hij deze worsten krijgt is de ontlasting niet goed.Niika schreef: ↑25 sep 2024, 12:58wat eet hij normaal dan? brokken of vers? ze kunnen altijd wel ergens gevoelig op reageren natuurlijk, ook als andere honden nergens last van hebben. kan zijn dat de manier van bereiden voor hem gewoon niet werkt, of idd net meer vet dan hij gewend is, of misschien sowieso wat gevoelig op maag/darmen, of misschien toevallig gewoon niet lekker, of of of...
ps en balen want ik heb een doos vol ermee!
Kan het toeval zijn? Virusje etc?
Gewoon ff oude voer proberen kom je er snel genoeg achter
Ko heeft nergens last van en die is normaal al aan de schijt als je naar hem kijkt.
Gewoon ff oude voer proberen kom je er snel genoeg achter
Ko heeft nergens last van en die is normaal al aan de schijt als je naar hem kijkt.
- Susam
ik twijfel een beetje, denk je niet dat t beter is hem deze worsten voor nu te blijven geven om te zien of het zich stabiliseert? Hij krijgt er wat wortelsoep doorheen. Omdat de boel al van slag is hem dan niet nog/weer iets anders voeren?
Als ik teruglees lees ik dat je 20 september besteld had samen met de prima dog.Dan zou het nog geen dikke week zijn zou ik nog ff proberen.
Maar als die echt aab de spuit is al aantal dagen? Ging ik mooi terug naar oude. Maar is spuit of gewoon wat dunner ?
Is het niet de kippensoep die je erbij doet?
Anders eens half brok half worst
Anders eens half brok half worst
- ellen en de birmanen
- Posts in topic: 1
- Susam
nog niet recentelijk (als in afgelopen week). Goeie tip, ik zal voor de zekerheid even testen!ellen en de birmanen schreef: ↑26 sep 2024, 08:47heb je weleens getest op giardia?
ellen
Net weer twee dozen besteld. Kennelmix. Ze bevallen prima, honden zijn er gek op!