Nieuwe worsten
Re: Nieuwe worsten
Ik geloof direct dat ze dat wel lekker vinden
- Persistence
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Nee. Alleen als je ze geopend hebt.
Zo, dat klinkt oer-Hollands, de worsten van van Driel
- Persistence
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Worsten van Jannen zijn altijd te pruimen
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Oh ja
Een worst is een worst toch?
Een worst is een worst toch?
Dat zou je denken ja ,maar toch zijn de worsten van Jan ,buiten lang houdbaar ,de overtreffende trap
En die die jij hebt hoeft vast niet in de koelkast na gebruik.
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Die blijft zonder koeling ook lang houdbaar
- Budkes
- Posts in topic: 3
- Honden: 5
- Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke
Ik vertrek vrijdag met mijn campertje richting Noorwegen. De worsten liggen alweer hoog opgestapeld in de camper.. Zo fijn en makkelijk op vakantie. Perry eet het dagelijks ivm het lage vet percentage. De rest alleen op vakantie. Ze eten ze idd met smaak.
Laag vetpercentage? Ik vind ze behoorlijk vet.
-
- Posts in topic: 5
- Welke: Whippet en Lurcher
Ik heb ze ook. Prima voer! Echt blij mee.
- Budkes
- Posts in topic: 3
- Honden: 5
- Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke
- pioenroos
- Honden: 3
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Hier ook een mixdoos besteld na zoveel positiviteit
Ik ga niet naar het buitenland maar toch makkelijker dan smuldier in het kleine vriesvak van mini koelkastje proppen
Ik ga niet naar het buitenland maar toch makkelijker dan smuldier in het kleine vriesvak van mini koelkastje proppen
- Josefien
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Montero Valdueza-Javier Mastin-Merlijntje Braque Français Pyrenees type-Edison
Inmiddels hier ook binnen. Edison en Javier zijn geen goede graadmeter, want die eten alles kritiekloos, mits afgewisseld. Merlijntje is een sobere eter, en vooral het type van 'wat de boer niet kent'. Maar zo'n worst van Jan werd meteen geaccepteerd. Geen gesnuf en mij veelbetekenend aankijken. Mij min of meer verwijten dat ik hem dit 'wil aandoen'. Niks van dat al. Hij at het smakelijk en vroeg om meer Bedankt voor de tip, Budkes
even off topic, veel plezier en genieten in Noorwegen
Ik had de tips even eerder moeten lezen over deze worsten. Ik las in ander topic het gisteren pas.
Hier nemen we speciale voer voor Chara sowieso mee, en dat is dus diepvries en ontdooid 2 1/2 dag per rol voor haar. En daarbij moet ander voer. We nemen nu rollen lotgering mee, dat is ook diepgevroren maar vriezertje waar we heen gaan is klein.. dus ook maar gewone brok mee.
Ik ga deze worsten denk wel even later een keer bestellen om te zien hoe ze het er op doen, voor komende vakanties wel handig wellicht.
Hier nemen we speciale voer voor Chara sowieso mee, en dat is dus diepvries en ontdooid 2 1/2 dag per rol voor haar. En daarbij moet ander voer. We nemen nu rollen lotgering mee, dat is ook diepgevroren maar vriezertje waar we heen gaan is klein.. dus ook maar gewone brok mee.
Ik ga deze worsten denk wel even later een keer bestellen om te zien hoe ze het er op doen, voor komende vakanties wel handig wellicht.
We hadden de worst van prima dog. Aangezien ko een verwend nest wordt en na zijn logeer partij geen droog brok meer blieft ( en ik een watje ben die vind dat hij met zijn 10 jaar vooral lekker mag eten ) . Deze vandaag maar besteld plus ze hadden leuke aanbieding op trainers nou. Dus. Lege portemonnee en hopelijk happy ko
Wij hadden mis gerekend voor normaal voer. In Aken.. Kaufland..
"Hunde futter, tief gefroren??"
"Wie bitte?"
"Essen für honden tief gefroren?"
Alsof ie vuur zag branden... alles stond bij dier producten.. wel wat worsten ook, maar ik ben maar voor een blik wild gegaan en dat ging er met smaak in en kwam er ook redelijk goed ontlast weer uit..
"Wie bitte?"
Alsof ie vuur zag branden... alles stond bij dier producten.. wel wat worsten ook, maar ik ben maar voor een blik wild gegaan en dat ging er met smaak in en kwam er ook redelijk goed ontlast weer uit..
- Tamara/Bayko
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Vlinderhondje [Epagneul Nain Continental Papillon]
In Duitsland kun je dan het beste op zoek gaan naar een Fressnapf of Futterhaus. Die hebben meestal wel wat KVV of BARF in de vriezer liggen.blondie schreef: ↑31 aug 2024, 22:07 Wij hadden mis gerekend voor normaal voer. In Aken.. Kaufland..
"Wie bitte?"