Overzicht vragen en wensen, met vervolg...
- Anneke
- Posts in topic: 6
- Honden: 1
- Welke: Havanezer
Re: Overzicht vragen en wensen, met vervolg...
Dan moeten jullie dus $10 per maand betalen om te voorkomen dat wij zo af en toe de vraag over tapatalk krijgen? Ik zou het zo laten. Het is niet dat de vraag dagelijks komt. Bij mij in ieder geval niet.
Anneke en Bobbie
- Kells
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Ik krijg die melding enkele keren per week en kijk hier heel veel keren per dag. Mij stoort het in ieder geval niet.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- pioenroos
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Mij stoort het iig niet genoeg om er geld voor over te hebben
- Kells
- Welke: Ierse Setters
Precies, ons ben zunig!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Dat dus. Het is irritant omdat ik zelf wel kies welke apps ik wel op niet gebruik maar dat is een irritatie richting dat commerciële gedoe van, in dit geval, Tapatalk.
Tis but a scratch
- HillieS
- Posts in topic: 47
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
T stoort me, maar inderdaad ook weer niet zoveel
- Mo-yi
- Posts in topic: 9
- Welke: Malamute-husky
Dit had ik ook, zo om de dag of elke drie dagen. Ik heb ook aangevinkt ingelogd te blijven. Alleen via mobiel doet ie dat, en sinds een week of twee is dat ineens weg lijkt hetLoraine schreef: ↑14 jul 2022, 19:11 Ik word regelmatig uitgelogd, mn als ik 's nachts online geweest ben moet ik me de volgende dag weer inloggen terwijl ik niet heb uitgelogd en standaard het vinkje aantik om ingelogd te blijven.
Cookies heb ik al een paar keer verwijderd, werkt niet of nauwelijks.
- Loraine
- Posts in topic: 12
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Ik moest me zojuist weer inloggen ondanks het vinkje.Mo-yi schreef: ↑16 jul 2022, 09:13Dit had ik ook, zo om de dag of elke drie dagen. Ik heb ook aangevinkt ingelogd te blijven. Alleen via mobiel doet ie dat, en sinds een week of twee is dat ineens weg lijkt hetLoraine schreef: ↑14 jul 2022, 19:11 Ik word regelmatig uitgelogd, mn als ik 's nachts online geweest ben moet ik me de volgende dag weer inloggen terwijl ik niet heb uitgelogd en standaard het vinkje aantik om ingelogd te blijven.
- malinois
- Posts in topic: 18
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Nou nee als jij mijn jaarbedrag dan even betaald voor de rest van t jaarmijke schreef:Dat inderdaad, ik vind het ook wel een debiel bedrag om zo'n melding weg te krijgen. Ik zou zelf ben de weeromstuit dat hele klotetapatalk er dan juist maar helemaal afraggen, maar dat kan zeker nou ook weer niet
Dit is t enige waarvoor ik de betaalde TT heb. Ik forum alleen maar via TT dus dan ben je wel gelijk van mij af ook, dat dan wel weer
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Oh dus niet alleen de fora, maar ook de gebruikers moeten voor tapatalk betalen? Lekker verdienmodelletje.
- malinois
- Contacteer:
Nee je kunt ook een gratis account nemen, maar dan heb je reclame. Dus daarom betaald en dan is een jaarabonnement weer een stuk goedkoper dan maandelijks betalen.mijke schreef:Oh dus niet alleen de fora, maar ook de gebruikers moeten voor tapatalk betalen? Lekker verdienmodelletje.
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Ja ok, maar dat geldt dan dus zowel voor de gebruiker als het forum zelf. Dubbel cashen, catsjingggg.malinois schreef: ↑16 jul 2022, 10:15Nee je kunt ook een gratis account nemen, maar dan heb je reclame. Dus daarom betaald en dan is een jaarabonnement weer een stuk goedkoper dan maandelijks betalen.mijke schreef:Oh dus niet alleen de fora, maar ook de gebruikers moeten voor tapatalk betalen? Lekker verdienmodelletje.
- malinois
- Contacteer:
Als ik een spamfilter wil bij mn website moet ik ook betalen. Dat is toch logisch?mijke schreef:Ja ok, maar dat geldt dan dus zowel voor de gebruiker als het forum zelf. Dubbel cashen, catsjingggg.malinois schreef: ↑16 jul 2022, 10:15Nee je kunt ook een gratis account nemen, maar dan heb je reclame. Dus daarom betaald en dan is een jaarabonnement weer een stuk goedkoper dan maandelijks betalen.mijke schreef:Oh dus niet alleen de fora, maar ook de gebruikers moeten voor tapatalk betalen? Lekker verdienmodelletje.
Daar heb ik het niet over. Ik heb het er over dat je bij beide uiteindes geld casht. Ik vind dat niet chique, maar dat zal wel aan mij liggen zo te horen
- Dirkje
- Posts in topic: 20
- Welke: Border Collies
Ja, bij mij is dit ook over. Heel fijn!Mo-yi schreef: ↑16 jul 2022, 09:13Dit had ik ook, zo om de dag of elke drie dagen. Ik heb ook aangevinkt ingelogd te blijven. Alleen via mobiel doet ie dat, en sinds een week of twee is dat ineens weg lijkt hetLoraine schreef: ↑14 jul 2022, 19:11 Ik word regelmatig uitgelogd, mn als ik 's nachts online geweest ben moet ik me de volgende dag weer inloggen terwijl ik niet heb uitgelogd en standaard het vinkje aantik om ingelogd te blijven.
- Mo-yi
- Posts in topic: 9
- Welke: Malamute-husky
Heel fijn, al heb ik geen idee hoe het weg is gegaanDirkje schreef: ↑17 jul 2022, 10:21Ja, bij mij is dit ook over. Heel fijn!Mo-yi schreef: ↑16 jul 2022, 09:13Dit had ik ook, zo om de dag of elke drie dagen. Ik heb ook aangevinkt ingelogd te blijven. Alleen via mobiel doet ie dat, en sinds een week of twee is dat ineens weg lijkt hetLoraine schreef: ↑14 jul 2022, 19:11 Ik word regelmatig uitgelogd, mn als ik 's nachts online geweest ben moet ik me de volgende dag weer inloggen terwijl ik niet heb uitgelogd en standaard het vinkje aantik om ingelogd te blijven.
Als ik het forum open op mijn computer staat er voor de link van de pagina een slotje.
In dat slotje staat een uitroepteken.
Onderdelen zijn kennelijk niet beveiligd?
In dat slotje staat een uitroepteken.
Onderdelen zijn kennelijk niet beveiligd?
Dank je wel
De opmerking maken was kennelijk genoeg
Het uitroepteken is verdwenen
De opmerking maken was kennelijk genoeg
Het uitroepteken is verdwenen
- Teckeltoos
- Posts in topic: 5
- Welke: Teckel
Toen ik het nodig had kon ik nergens een mogelijkheid vinden om zelf contact te maken met het modteam of een aanspreekpunt.
Of is er al een mogelijkheid om in contact te komen (via email bijv.) zonder ingelogd te zijn en dat ik dat gemist heb ?
Of is er al een mogelijkheid om in contact te komen (via email bijv.) zonder ingelogd te zijn en dat ik dat gemist heb ?
We hebben volgens mij geen algemeen email adres .Teckeltoos schreef: ↑21 aug 2022, 12:32 Toen ik het nodig had kon ik nergens een mogelijkheid vinden om zelf contact te maken met het modteam of een aanspreekpunt.
Maar kan het wel even in de groep gooien.
De facebookgroep waar je zelf actief lid bent is opgericht door de mods en die zijn daar bijna allemaal te vinden.
En als je nieuw bent en geen namen kent of opeens iedereen vergeten bent, is een tijdelijk account toch zo gemaakt.
En als je nieuw bent en geen namen kent of opeens iedereen vergeten bent, is een tijdelijk account toch zo gemaakt.
Als je, doordat forum helemaal niets doet, nou geen nieuw account kan maken dan..
En je hebt geen fb..
En je kent niemand..
En je hebt geen fb..
En je kent niemand..