Hoi allemaal,
superleuk dat er al wensen, vragen en opmerkingen komen.
Ik zet ze hier even onder elkaar zodat we overzicht hebben.
Thom wil per mail een notificatie van reactie. Dit is beantwoord . Het kan. In je gebruikerspaneel en onder -notificaties - instellingen kun je dat aangeven.
Mijke vraagt of de melding "er heeft nog iemand gereageerd" voor het plaatsen van je bericht weg kan. Voor alle fora staat deze functie nu uit.
Verschillende mensen vragen of er tapatalk geinstalleerd kan worden. Is inmiddels gedaan.
Nanna vraagt hoe ze een onderschrift en een avatar kan plaatsen. Dat antwoord vind je hier: viewtopic.php?f=5&t=71
Welke stijl moet het forum krijgen? Het is anderrrs. Er komt ene polletje over welke lay-out en kleur het mooist is.
De tijdsnotatie staat op 8 pm in plaats van 20:00. Wordt naar gekeken.
Noot van sabine: Is aangepast in de foruminstellingen, du salle nieuwe gebruikers krijgen 24us klok denk ik, maar voor wie er daarvoor al was, je kan het idd aanpassen in je profiel Tabblad Forumvoorkeuren en dan de onderste dropdown
Waarom heet de koffiecorner hier "kantine"? Beestje moest een naam hebben. Komt ook een poll over.
Wat een karige boel met die smilies. Heppie d'r niet meer? Ja, komen er aan. Moet een pakket voor geïnstalleerd worden.
Ik mis rubrieken! Waar is mijn hamsterhoekje? Er loopt een topic over hoe het forum ingedeeld moet worden.
viewtopic.php?f=5&t=27
Note Femke: eerste aanpassingen gedaan. Is work in progress, nog niet af / definitief. Maar er wordt aan gewerkt
Ik wil ook mod worden! Waarom zijn jullie nou weer de baas? Er komt een inschrijfronde voor kandidaat mods en daar kan dan op gestemd worden. Zo krijgen we een democratisch gebeuren.
viewtopic.php?f=5&t=28
Ik zie de linkjes "actieve berichten" en "nieuwe berichten" niet! Die staan nu onder de knop "snelle links". Kunnen deze aub terug boven en onderaan ook?
Ik zie alleen wie het laatste gereageerd heeft, Niet wie het topic gestart heeft. We kijken er naar of dat anders kan.
Loraine vraagt of een een stip- en ontstip functie ook kan
aanvulling bij 9 eigenlijk... bespreking naam en regels voor toelating vethoek
youtubefilmjes meteen zichtbaar ipv links
Gedaan
Kantine niet zichtbaar voor gasten/ niet ingelogde mensen
Is inmiddels geregeld, alleen zichtbaar voor -beheer - mods - geregistreerde gebruikers - pas geregistreerde gebruikers. Niet voor Bots, Niet voor gasten