Hij moest eerst naar huis voor ik wat kon schrijven, ik voelde me er zo beroerd over... ondanks dat t een oudere hond was, kwam t zo onverwachts... ik ben geschrokken hoe snel het kan gaan...EchoMira schreef:Ga je verder niets vertellen?
Hoeft niet hoor als je dat niet wil.
Hij kreeg een epileptische aanval... op deze leeftijd is dat helaas meestal een gevolg van iets heel vervelends zei de da. Naar de da bloed geprikt. Daar kwam niets uit. Heel licht verhoogde leverwaardes maar daar kon t niet door komen, ze pasten bij de waardes van een wat oudere hond. Ik wilde voor t geval er nog een volgde medicatie hebben en ook meegekregen. Vrijdag kreeg hij zes aanvallen met tussenpozen van 4 tot 6 uur... ze waren kort maar daar was geen medicatie tegen te geven... na de 3e herkende hij mij niet meer. Hij wilde alleen maar dwars door een muur in de kamer. Die nacht heeft een eeuwigheid geduurd, zonder aanvallen maar huilen, huilen... dat ging door merg en been. Xanu en Xygan vonden hem doodeng en zaten natuurlijk apart. Ik heb de hele nacht bij hem.gezeten maar het verslechterde alleen maar. Hij zag bijna niets meer, herkende mij niet meer, was al doof voor dit gebeurde dus hoorde ook niet veel meer... dat wilde ik hem niet aandoen. Hij leek gewoon dwars door je heen te kijken, en die muur... daar moest hij doorheen...heel eng... dus zaterdag was het aardse leven helaas over voor hem. Ik vond het niet meer hondwaardig... maar zo vreselijk triest... ik kon t nog geen plekje geven...