Dag Xavi.... tot ooit....
- malinois
- Posts in topic: 5
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Dag Xavi.... tot ooit....
Zo wil ik je herinneren. Dit was de enige echte Xavi....
Mijn grote kleine kanjer. Vader van Xygan en Xanu.... zo sta je nog vol in het leven met je 13 jaar en exact 5 maanden en zo is het ineens voorbij. Je kon niet meer, iets in je lichaam maakte dusdanig kortsluiting dat het niet meer hondwaardig was. Een stoere trotse vent ben je altijd geweest en dat moet je blijven. Tot het allerlaatste moment. Je lichtje mag niet uitgaan als een schim van wat je ooit was. Dat ben jij niet en doe ik je niet aan. Ik wil je herinneren als die stoere gespierde maar bovenal trotse kanjer. Zonder jou waren mijn 2 andere kanjers er nooit geweeest. Ik kan je niet uitleggen hoe dankbaar ik je hiervoor ben. Beter kon het gewoonweg niet...
Het was zeker niet altijd makkelijk met je, zweetdruppels, tranen maar ook zoveel plezier.... ik heb zo enorm veel geleerd van je, je krijgt de hond die je nodig hebt zeggen ze... jij was dé hond om me dat te leren... hoe het niet moest maar ook zeker hoe t wel moest. Je gaf je leven voor me als het moest. Er zou me nooit iets gebeuren (in het donker) op straat, je stond altijd naast me. 1 woord was genoeg zodat niemand die niets kwaads in het zin had gewoon laten passeren, praten of wat dan ook. Maar oh wee als ik dat niet woord niet fluisterde... wat moet ik nu? Wat moeten Xygan en Xanu zonder hun pa?
We zullen het een plekje moeten geven, dat komt vast wel maar nu lukt dat nog even niet... ook al was je 13,5... ik had het gevoel dat je onsterfelijk was, je spieren waren er nog, fysiek was je nog prima, je koppie wilde ook nog... alleen iets ergens in je lichaam heeft dat allemaal verslagen helaas... van alles naar niks, misschien past dat ook wel bij je.... je gaf altijd 300%, nooit maar 1% minder. In de IGP niet, thuis niet, nergens niet...
Xavi ik ga je vreselijk missen maar gun je wel de rust die je verdiend hebt. Ik zorg hier voor je kanjers ventje... je kunt vanuit daarboven vol trots op ze neerkijken. Je vader Xito en oma Xena wachten daarboven op je, pas goed op ze tot het moment dat wij ook ooit daar naar toe komen...geef ze een dikke knuffel van mij. Ik geef je vandaag mijn laatste fysieke kus... maar je blijft altijd in mn hart. Altijd... ik zal je nooit vergeten. Het ga je goed knappe stoere maar bovenal lieve Xavi... de hemel heeft er weer een sterretje bij, maar wij zijn je kwijt.....
Dag Xavi.... tot ooit.... X .... We zien elkaar weer, dat weet ik zeker.
Mijn grote kleine kanjer. Vader van Xygan en Xanu.... zo sta je nog vol in het leven met je 13 jaar en exact 5 maanden en zo is het ineens voorbij. Je kon niet meer, iets in je lichaam maakte dusdanig kortsluiting dat het niet meer hondwaardig was. Een stoere trotse vent ben je altijd geweest en dat moet je blijven. Tot het allerlaatste moment. Je lichtje mag niet uitgaan als een schim van wat je ooit was. Dat ben jij niet en doe ik je niet aan. Ik wil je herinneren als die stoere gespierde maar bovenal trotse kanjer. Zonder jou waren mijn 2 andere kanjers er nooit geweeest. Ik kan je niet uitleggen hoe dankbaar ik je hiervoor ben. Beter kon het gewoonweg niet...
Het was zeker niet altijd makkelijk met je, zweetdruppels, tranen maar ook zoveel plezier.... ik heb zo enorm veel geleerd van je, je krijgt de hond die je nodig hebt zeggen ze... jij was dé hond om me dat te leren... hoe het niet moest maar ook zeker hoe t wel moest. Je gaf je leven voor me als het moest. Er zou me nooit iets gebeuren (in het donker) op straat, je stond altijd naast me. 1 woord was genoeg zodat niemand die niets kwaads in het zin had gewoon laten passeren, praten of wat dan ook. Maar oh wee als ik dat niet woord niet fluisterde... wat moet ik nu? Wat moeten Xygan en Xanu zonder hun pa?
We zullen het een plekje moeten geven, dat komt vast wel maar nu lukt dat nog even niet... ook al was je 13,5... ik had het gevoel dat je onsterfelijk was, je spieren waren er nog, fysiek was je nog prima, je koppie wilde ook nog... alleen iets ergens in je lichaam heeft dat allemaal verslagen helaas... van alles naar niks, misschien past dat ook wel bij je.... je gaf altijd 300%, nooit maar 1% minder. In de IGP niet, thuis niet, nergens niet...
Xavi ik ga je vreselijk missen maar gun je wel de rust die je verdiend hebt. Ik zorg hier voor je kanjers ventje... je kunt vanuit daarboven vol trots op ze neerkijken. Je vader Xito en oma Xena wachten daarboven op je, pas goed op ze tot het moment dat wij ook ooit daar naar toe komen...geef ze een dikke knuffel van mij. Ik geef je vandaag mijn laatste fysieke kus... maar je blijft altijd in mn hart. Altijd... ik zal je nooit vergeten. Het ga je goed knappe stoere maar bovenal lieve Xavi... de hemel heeft er weer een sterretje bij, maar wij zijn je kwijt.....
Dag Xavi.... tot ooit.... X .... We zien elkaar weer, dat weet ik zeker.
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Kells
- Posts in topic: 2
- Welke: Ierse Setters
Re: Dag Xavi.... tot ooit....
Jee, zo plotseling. Heel veel sterkte.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Heel veel sterkte met het verlies van Xavi
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Mooi geschreven maar wat een gemis!
Ohw damn wat een klap, ook al had ie de leeftijd, heel veel sterkte met het gemist van die kanjer
Ach wat een verdriet maar ook liefde spreekt er uit je bericht.
Het is wel duidelijk dat Xavi gemist gaat worden.
Heel veel sterkte daarbij Mal .
Zo plotseling afscheid moeten nemen is zo pijnlijk.
Het is wel duidelijk dat Xavi gemist gaat worden.
Heel veel sterkte daarbij Mal .
Zo plotseling afscheid moeten nemen is zo pijnlijk.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Oh, je indrukwekkende kanjer ...
Heel veel sterkte met dit grote verlies
------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar im
Je mooie kanjer, heel erg veel sterkte met dit zo plotse overlijden
Heel veel sterkte met het verlies van Xavi.
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Heel veel sterkte
Wat plotseling. Mooi geschreven over je kanjer. Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte met het plotselinge verlies van je grote kanjer. 13 jaar wat een mooie leeftijd maar het is en blijft een groot gemis. Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
- GoldenGizmo
- Honden: 1
- Welke: Golden retriever
Heel veel sterkte
- thom
- Honden: 1
- Welke: Farah het Portugese meisje
Dikke brok in mijn keel...
Heel veel sterkte.
Heel veel sterkte.
Ons Portugese meisje Farah.
- pioenroos
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Och sterkte
Prachtige leeftijd maar zeker zo plotseling alsnog veel te vroeg
Prachtige leeftijd maar zeker zo plotseling alsnog veel te vroeg
Oh Xavi. Ongelooflijk.
Hij is wel Xavi waardig gegaan. Heel veel sterkte met dit grote verlies
Hij is wel Xavi waardig gegaan. Heel veel sterkte met dit grote verlies
-
- Welke: Lente [Chihuahua] Famke [klein mixje] Zoë [Lhasa Apso]
Heel veel sterkte met dit grote verlies .
Lente (2013) Famke (2012) Zoë (2012)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
In herinnering
Sinne (2007-2017-2019)
Joy (2003-2011-2017)
Wat verdrietig, zo plotseling...
Heel veel sterkte met het verlies van je grote vriendje Xavi...
Heel veel sterkte met het verlies van je grote vriendje Xavi...
Heel veel sterkte
Oh nee toch ,sterkte