Doet me qua blik aan Mojo denken.
Zoekt baas-draadje
-
Kelperuaantjes
- Posts in topic: 12
- Honden: 3
Re: Zoekt baas-draadje
Wat een prachtige hond, die expressie! 
Ja, die kop deed mij ook meteen aan Mojo denkenKelperuaantjes schreef: 17 aug 2026, 12:05 Wat een prachtige hond, die expressie!

-
Kelperuaantjes
https://www.facebook.com/share/1c3oRgX3mr/
Wat een prachtige Mechelaar, niet te geloven dat die al 4 jaar in een asiel zit, gezien het verhaal dat hij eigenlijk geen issues heeft.
Wat een prachtige Mechelaar, niet te geloven dat die al 4 jaar in een asiel zit, gezien het verhaal dat hij eigenlijk geen issues heeft.
Het is een kruising Duitser ×Mechelaar.Kelperuaantjes schreef: 17 aug 2026, 16:02 https://www.facebook.com/share/1c3oRgX3mr/
Hij zit in het asiel waar ik ooit Dobey de doberman van heb geplaatst.
Deze herplaatsing is in samenwerking met het asiel en je kunt met mij contact opnemen voor verdere informatie bij interesse.
Bismarck is een braverd maar heeft wel de energie passende bij zijn ras.
Daar kan hij niets mee in het asiel en daar zien ze dat hij steeds ongelukkiger wordt daardoor
Soms wandelt een vrijwilliger met hem en dat is echt een hoogtepunt voor hem.
Hij heeft een tijdje in opvang bij twee oudere vrijwilligers van het asiel verbleven, dat vond hij echt geweldig.
Echter door hun hoge leeftijd zagen zij wel in dat zij hem.niet een permanent thuis konden bieden , daar was hij te energiek voor en zij op een te hoge leeftijd.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
-
Kelperuaantjes
Fijn nieuws , Bismarck heeft opvang in Nederland en kan dus gelukkig het asiel binnenkort verlaten
De zoektocht naar een fijne plek voor hem gaat gewoon door maar hij is in ieder geval straks uit dat hok waar hij zich zo ongelukkig voelt
De zoektocht naar een fijne plek voor hem gaat gewoon door maar hij is in ieder geval straks uit dat hok waar hij zich zo ongelukkig voelt

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- thom
- Posts in topic: 4
- Honden: 1
- Welke: Farah het Portugese meisje
Dat is echt heel goed nieuws.Tineke schreef: 18 aug 2026, 15:29 Fijn nieuws , Bismarck heeft opvang in Nederland en kan dus gelukkig het asiel binnenkort verlaten![]()
De zoektocht naar een fijne plek voor hem gaat gewoon door maar hij is in ieder geval straks uit dat hok waar hij zich zo ongelukkig voelt![]()

Ons Portugese meisje Farah.
-
Kelperuaantjes
- hakunamatata
- Posts in topic: 8
- Honden: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Dankjewel voor het delen, want er is nog geen leuke aanvraag voor haar. Ze is ook écht heel leukTeckeltoos schreef: 17 aug 2026, 10:44 Prachthondje. Zit in De Wissel in Leeuwarden op een zachte bank te wachten.
KLIK
![]()
Ze is nog jong, dol op mensen en aandacht, sociaal met andere honden, als ze beweging heeft gehad ligt ze thuis het liefst met 4 poten in de lucht op de bank. Ze heeft wel jachtinstinct en tussen weilanden gaat dat aan, maar alsnog is ze heel braaf aan de lijn met wandelen. Ze vindt alleen zijn nog heel moeilijk, maar is zo rustig dat ze gerust mee kan naar werk of thuiswerken met haar geen probleem is. Ze verblijft bij een medewerker en haar eigen hond thuis en daardoor is ze het huisleven intussen ook al gewend. Dus mocht iemand voor haar vallen of iemand weten!
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~