Wellicht leuk voor beginnende fokkers om te zien; de geboorte van mijn B-nest. De eerste was al geboren voor ik begon met filmen. Die kwam bij mij in bed ter wereld. De andere 6 in de werpkist. Moeder Kells deed het prima en had verder geen bemoeienissen van mij nodig.
De geboorte van de pups.
- Kells
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
De geboorte van de pups.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- kloesje
- Posts in topic: 1
- Welke: Australian kelpies
Re: De geboorte van de pups.
Geweldig om te zienKells schreef:Wellicht leuk voor beginnende fokkers om te zien; de geboorte van mijn B-nest. De eerste was al geboren voor ik begon met filmen. Die kwam bij mij in bed ter wereld. De andere 6 in de werpkist. Moeder Kells deed het prima en had verder geen bemoeienissen van mij nodig.
Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
Mooi om te zien. Prachtige vacht heeft zij!
Fantastisch, niet alleen voor beginnende fokkers. Mooie moeder, mooie pups!
- ellen en de birmanen
- Posts in topic: 1
blijft altijd een wonder hoe ze weten wat ze moeten doen. zelfs bij het eerste nest.
- Kells
- Posts in topic: 2
- Welke: Ierse Setters
Ja, bijzonder is dat. Bij haar eerste nest wist ze ook prima wat ze moest doen. Ik was toen best wel nerveus, maar onterecht bleek achteraf.ellen en de birmanen schreef: ↑23 okt 2021, 12:26 blijft altijd een wonder hoe ze weten wat ze moeten doen. zelfs bij het eerste nest.
Allen bedankt voor jullie leuke reacties. Kells wordt volgende maand alweer 12 en ze ziet er best wel jeugdig uit. Ik zal binnenkort weer eens wat foto's plaatsen.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.