Weekendje trailen met Duo Penotti

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Eilfy
Posts in topic: 2

Weekendje trailen met Duo Penotti

Bericht door Eilfy »

Na een week gevloerd te zijn geweest door buikgriep Afbeelding de schade dit weekend ingehaald voor de mannen

Gisteren samen met Jannine & Jasper 10km over de Veluwe, startend vanaf de Zijpenberg.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Nou vinden we wild niet zo erg maar zo groot en pal naast het pad was wel wat teveel van het goede Afbeelding we hebben onszelf maar getroost achteraf Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Vandaag 13km in Schoorl. Schitterend gebied en het laatste stukje over het strand was een cadeautje!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door Eilfy op 31 okt 2021, 17:57, 5 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
~Choose what helps your heart bloom~
Vicky
Posts in topic: 1
Honden: 4
Welke: BC Markiesje Wocker

Re: Weekendje trailen met Duo Penotti

Bericht door Vicky »

Lekker weekeind voor jou en de honden. Ze zijn weer goed aan hun trekken gekomen. Lijkt me ook best spannend zo'n flink everzwijn zo dichtbij.
Afbeelding
Bo en de honden
Eilfy
Posts in topic: 2

Re: Weekendje trailen met Duo Penotti

Bericht door Eilfy »

Vicky schreef:Lekker weekeind voor jou en de honden. Ze zijn weer goed aan hun trekken gekomen. Lijkt me ook best spannend zo'n flink everzwijn zo dichtbij.
Ja dat was heel spannend. We zagen eerst alleen de keiler, later bleken er ook nog een halfwas jong en (ik denk) wat andere volwassenen bij te lopen. We zijn ook omgelopen... Durfden het met de honden niet aan
Afbeelding
~Choose what helps your heart bloom~
Plaats reactie