De malle meiden

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Dagmar
Posts in topic: 4

De malle meiden

Bericht door Dagmar »

Ze hadden elkaar niet meer gezien sinds Zus bij mij kwam wonen. Even een paar seconden ruiken en Mini had het door. Mama!
Voor groots en meeslepend hoef je ze niet te bellen :mann:
Altijd hetzelfde als ze poolhonden ontmoeten. Ze moeten er heen, maken beleefd kennis en doen dan vooral alsof ze elkaar altijd zien en er niets bijzonders is. Maar de blik in hun ogen en de blije staarten zeggen genoeg.
Ze hebben apetrots het hele dorp doorkruist en hadden alleen maar aandacht voor elkaar.
Ik wilde Nikita nog graag een aai over haar bol geven, maar daar had ze geen zin in :LOL: Liever nog een rondje lopen en met haar kind mee naar huis.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
*Esther
Posts in topic: 1
Honden: 3
Welke: Grote Poedel Waterhond en Powderpuff

Re: De malle meiden

Bericht door *Esther »

Te schattig. Nikita bedankt beleefd voor het aangeboden lekkers.
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

:LOL: :LOL: :LOL:

Afbeelding
Dagmar

Bericht door Dagmar »

Nanna schreef: 03 nov 2021, 13:42 :LOL: :LOL: :LOL:

Afbeelding
Hahaha ja, dat was het moment dat ik beledigd zei dat ze wél fotogeniek is :LOL:
Afbeelding
Izzie_Lot

Bericht door Izzie_Lot »

Hahaha, wat heeft Zus een expressief hoofd :F:
Kruimel
Honden: 2
Welke: IJslandse honden

Bericht door Kruimel »

Lekker stel!
Afbeelding

Het duo Olie en Bol
Alex
Welke: русская бабушка en västgötaspets

Bericht door Alex »

Fotogeniek of niet, blijf Zus echt geweldig vinden :I: En die kop van Nikita met het koekje naast haar :lol1:
Saba 💜 23-05-24
_Tiny_
Honden: 4
Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle

Bericht door _Tiny_ »

Wat leuk dat de herkenning er nog was!
Afbeelding
mijke

Bericht door mijke »

Komt dat kleine ding uit die hele grote?
Zamunda
Posts in topic: 2
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Apart joh dat ze dan al zo snel doen alsof ze elkaar dagelijks zien. Maar ondertussen stiekem toch wel heel trots samen door het dorp paraderen hè :F: .
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Tamara

Bericht door Tamara »

Knappies. :I:

Haha, die kop van Zus op de onderste foto. Ze is echt een leuk ding en ik vind het altijd mooi om jouw verhalen over Zus en je roedel te lezen. Ik wil nu ook een pratende poolhond zoals Naap bijvoorbeeld :LOL:

Gisteren zag ik een kleine Sjaak, zó leuk: met die voorpootjes in de lucht zwaaien als een dolle, NIET luisteren naar zijn baasjes want hij wilde met Feta spelen. Zijn baasjes moesten hem komen ophalen en toen ging de pomeriaan zich verschuilen tussen MIJN benen :LOL: een en al joligheid.
Afbeelding
HillieS
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Bericht door HillieS »

Leuk stel!
Afbeelding
Dagmar

Bericht door Dagmar »

Zamunda schreef: 03 nov 2021, 17:06 Apart joh dat ze dan al zo snel doen alsof ze elkaar dagelijks zien. Maar ondertussen stiekem toch wel heel trots samen door het dorp paraderen hè :F: .
Altijd. Staan ze te gillen dat ze naar een poolhond toe willen en als ze er eenmaal zijn is het een totale anticlimax. Met andere types kunnen ze spelen en aftasten, met poolhonden denken ze "wij zijn hetzelfde" en dan willen ze niet meer dan gezapig oplopen.
Maar dit was wel anders hoor, Zus schoot een paar seconden in puppymodus, onderdanig, druk, kwispelstaartje, veel beklikken en grote ogen :hartjes:
Dat heb ik haar nog nooit zien doen.
Ze mag altijd haar route bepalen en heeft mama op de grootste tour meegenomen :mrgreen:

En toch echt een kind van haar moeder, thuis gingen ze allebei uit de hoogte interessant lopen doen bij hun reuen. Jaap heeft haar bijna opgesnoven en zij zat er vorstelijk van te genieten.
Afbeelding
Zamunda
Posts in topic: 2
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Dagmar schreef: 03 nov 2021, 19:26Altijd. Staan ze te gillen dat ze naar een poolhond toe willen en als ze er eenmaal zijn is het een totale anticlimax. Met andere types kunnen ze spelen en aftasten, met poolhonden denken ze "wij zijn hetzelfde" en dan willen ze niet meer dan gezapig oplopen.
Maar dit was wel anders hoor, Zus schoot een paar seconden in puppymodus, onderdanig, druk, kwispelstaartje, veel beklikken en grote ogen :hartjes:
Dat heb ik haar nog nooit zien doen.
Ze mag altijd haar route bepalen en heeft mama op de grootste tour meegenomen :mrgreen:

En toch echt een kind van haar moeder, thuis gingen ze allebei uit de hoogte interessant lopen doen bij hun reuen. Jaap heeft haar bijna opgesnoven en zij zat er vorstelijk van te genieten.
Mooi zeg, genieten om je hond zo te zien dan. En dan thuis de koningin uithangen :F: .
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Dagmar

Bericht door Dagmar »

Alex schreef: 03 nov 2021, 15:00 Fotogeniek of niet, blijf Zus echt geweldig vinden :I: En die kop van Nikita met het koekje naast haar :lol1:
Meer dan twee keer wat aanpakken stond niet in de agenda :LOL:

Tamara schreef: 03 nov 2021, 18:21 Knappies. :I:

Haha, die kop van Zus op de onderste foto. Ze is echt een leuk ding en ik vind het altijd mooi om jouw verhalen over Zus en je roedel te lezen. Ik wil nu ook een pratende poolhond zoals Naap bijvoorbeeld :LOL:

Gisteren zag ik een kleine Sjaak, zó leuk: met die voorpootjes in de lucht zwaaien als een dolle, NIET luisteren naar zijn baasjes want hij wilde met Feta spelen. Zijn baasjes moesten hem komen ophalen en toen ging de pomeriaan zich verschuilen tussen MIJN benen :LOL: een en al joligheid.
:mann: Nikita kan alleen maar monotoon roeptoeteren.

Dat heeft Sjaak z'n kinderen wel meegegeven. Veel opener, aanhankelijker en mensgerichter. Guus is ook zo'n blije dodo.
mijke schreef: 03 nov 2021, 17:03 Komt dat kleine ding uit die hele grote?
Wij dachten dat ze met ouders van 4 en 40 kilo ergens in het midden uit zouden komen. Dat zei iedereen :Q: :dunno:
Afbeelding
Plaats reactie