Memoryfoam mand 80x60cm

Wil je wat verkopen? Kopen? Weggeven? Wellicht zoek je iets voor niet te veel geld? Zoek je opvang voor je hond? Daar is dit subforum voor.
Plaats reactie
Ybbihs
Posts in topic: 4

Memoryfoam mand 80x60cm

Bericht door Ybbihs »

Een Karlie Visco orthopedische memoryfoam mand.
Lou heeft er op de slaapkamer heerlijk gebruik van gemaakt, maar sinds de verhuizing heeft ze andere voorkeursplekken (een gekregen boxkleed :19: )
De kat vindt 'm ook heerlijk liggen, maar ik ga geen grote mand bewaren voor een kat :mrgreen:

Het ligvlak is 80x60cm. De hoes kan in de wasmachine en is een veloursachtige stof. De stof trekt haren aan, maar zijn er wel weer makkelijk af te vegen.

Nieuw via bol nog te krijgen voor zo'n 180 euro, maar dat hoef ik er niet voor te hebben. ;)

Op te halen in regio Weert

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Ybbihs

Re: Memoryfoam mand 80x60cm

Bericht door Ybbihs »

Tara schreef: 04 nov 2021, 07:24 Wat hoef je er wel voor te hebben? Dit is misschien wel een heel fijn mandje voor onze twee bejaardo's. Zijn er eventueel nog losse hoezen bij te krijgen?
Losse hoezen zijn er voor zover ik weet niet.
En ik dacht aan 60 euro?
Afbeelding
Ybbihs

Bericht door Ybbihs »

Tara schreef: 06 nov 2021, 10:20 Sorry voor de late reactie, ik was de hele dag weg. Ik twijfel een beetje. Voor in huis is deze kleur niet ideaal, maar voor in de garage is hij misschien niet handig omdat er dan vooral natte, vieze honden op liggen.
Wat betreft de kleur snap ik het. Het moet inderdaad maar net passen ;)
In de garage zou je er een vetbed op kunnen leggen? Want de hoes is wel wasbaar, maar het is wel een beetje een gedoe om 'm er weer goed omheen te krjjgen
Afbeelding
Meta
Posts in topic: 1
Honden: 3

Bericht door Meta »

Ybbihs schreef: 06 nov 2021, 11:33
Tara schreef: 06 nov 2021, 10:20 Sorry voor de late reactie, ik was de hele dag weg. Ik twijfel een beetje. Voor in huis is deze kleur niet ideaal, maar voor in de garage is hij misschien niet handig omdat er dan vooral natte, vieze honden op liggen.
Wat betreft de kleur snap ik het. Het moet inderdaad maar net passen ;)
In de garage zou je er een vetbed op kunnen leggen? Want de hoes is wel wasbaar, maar het is wel een beetje een gedoe om 'm er weer goed omheen te krjjgen
Als je de hoes eraf kan halen en je bent een beetje handig met naald en draad zou je er zelf toch een passende kleur hoes om kunnen maken @Tara
Afbeelding
------------------------- Daisy----------------------- Goofy--------------------Zaar im
Ybbihs

Bericht door Ybbihs »

:ok:
Afbeelding
Plaats reactie