4 generaties
- ellen en de birmanen
- Posts in topic: 1
4 generaties
gister en vandaag hadden we 4 generaties is huis.
van links naar rechts Kaylee (11 jaar), dochter Twinkel (8 jaar), kleindochter Kaya (4 jaar) en achterkleindochter Pippa (1 jaar)
Pippa is hier omdat we een show hebben morgen en haar moeder Kaya was hier omdat ze loops was en gedekt is. Kaylee en Twinkel wonen gewoon bij ons en de andere twee zitten in gastgezinnen dus zo vaak komt het niet voor dat we 4 generaties in huis hebben.
en Pippa met moeder Kaya.
van links naar rechts Kaylee (11 jaar), dochter Twinkel (8 jaar), kleindochter Kaya (4 jaar) en achterkleindochter Pippa (1 jaar)
Pippa is hier omdat we een show hebben morgen en haar moeder Kaya was hier omdat ze loops was en gedekt is. Kaylee en Twinkel wonen gewoon bij ons en de andere twee zitten in gastgezinnen dus zo vaak komt het niet voor dat we 4 generaties in huis hebben.
en Pippa met moeder Kaya.
Re: 4 generaties
Ik weet niet wie wie is, maar ik zou die ene met die volledig bruine kop zo meenemen. Wat een knapperd. De rest ook hoor, mooi stel:)
-
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
heel bijzonder!
- Gretha
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Wat bijzonder zo'n foto
- Zamunda
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Mooi zeg.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥