Nimrod
Nimrod
Is bij ons in het bos, dus maar even heen gewandeld. Vies weer, dus maar 1 proef gekeken
Kwamen we ook nog een dalmaat tegen 2 vreemde eenden in de bijt.
Deze had volgens mij alles binnen.
Nova is schotvast
Kwamen we ook nog een dalmaat tegen 2 vreemde eenden in de bijt.
Deze had volgens mij alles binnen.
Nova is schotvast
- Kells
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Re: Nimrod
Wij kwamen er aan het einde van de middag pas achter toen we de honden gingen uitlaten. Eigenlijk jammer, want ik had best wel even willen kijken.
Weet jij trouwens of er een site is waar de evenementen in Gieten op staan? Ik organiseer regelmatig clubwandelingen daar en gelukkig is het tot nog toe altijd goed gegaan.
Weet jij trouwens of er een site is waar de evenementen in Gieten op staan? Ik organiseer regelmatig clubwandelingen daar en gelukkig is het tot nog toe altijd goed gegaan.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
HΓ©, wat leuk! Ik had eigenlijk willen gaan, maar het lukte even niet. Paar jaar geleden wel geweest en toen voelde ik me nogal underdressed, haha
- Fenneke
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hΓΊn
T is vandaag toch ?Kells schreef: β08 nov 2021, 12:38 Wij kwamen er aan het einde van de middag pas achter toen we de honden gingen uitlaten. Eigenlijk jammer, want ik had best wel even willen kijken.
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
Amos en Buster
- Fenneke
Ja weet ik maar omdat kells schrijft dat ze er pas eind van de middag achterkwam en graag had willen kijken
Dat kan dus nog
Amos en Buster
Amos en Buster
Nova en ik vielen behoorlijk uit de toon geen jachtlijn, maar tuig met loopgordel. En ik liep rond in mijn grijs met witte jas
En ik had natuurlijk ook niet zo'n krukje
De schakel op fb, plaats vaak wel iets dergelijks. En de MTB route gieten zorgt er ook voor dat het bekend is. Vandaar dat ik ook wist dat dit er was.Kells schreef: β08 nov 2021, 12:38 Wij kwamen er aan het einde van de middag pas achter toen we de honden gingen uitlaten. Eigenlijk jammer, want ik had best wel even willen kijken.
- Kells
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
@Fenneke ik woon daar helaas niet.
@Mausyi dank je.
@Mausyi dank je.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Fenneke
Ja dat weet ik
Maar je zei eind van de middag alsof het gisteren was maar dat is het nog lang niet
Amos en Buster
Amos en Buster