Mijn honden
- Vicky
- Posts in topic: 4
- Honden: 4
- Welke: BC Markiesje Wocker
Mijn honden
Vicky houdt niet zo van foto's, maar hier showt ze haar nieuwe oorbeschermers gemaakt door Zinodo. Je zou het zo niet zeggen maar ze is er blij mee.
Mable is onze grand old dame. Ze is dik 13 (februari wordt ze 14). Ze is de roedelleider, stabiel ,vol zelfvertrouwen en dominant op een goede manier. Aperelaxed maar als er iets leuks te beleven is staat ze klaar.
Dolfje is het markiesje van nu 8 jaar. Weet wat hij wil en is voor de duvel niet bang.
En Abeltje van nu 2 jaar. Altijd blij en in voor actie.
Bo en de honden
- annnie
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo
Re: Mijn honden
Wat een heerlijke roedel
- Zamunda
- Posts in topic: 2
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Leuk om weer meer beeld te krijgen bij je honden, Mable lijkt me een bijzondere hond.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Vicky
Mable is een speciaaltje. Ze is erg groot voor een bc teef, 58 cm. Ze wil nog altijd spelen, werken etc, maar dat gaan natuurlijk niet altijd meer. Ze heeft de rest vd honden prima onder de knoet, en heeft de jongste geweldig mee opgevoed. Andere honden buiten hebben altijd diep respect voor haar, ze hoeft haar wenkbrauw maar op te trekken. Ze is erg gevoelig voor de emoties van mensen, ze is sowieso gek op mensen. Echt een geweldig karakter heeft ze.
Bo en de honden
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Wat een rijkdom zo'n hond en dat ze dan ook nog Abel mee heeft opgevoed.Vicky schreef: ↑14 nov 2021, 19:27Mable is een speciaaltje. Ze is erg groot voor een bc teef, 58 cm. Ze wil nog altijd spelen, werken etc, maar dat gaan natuurlijk niet altijd meer. Ze heeft de rest vd honden prima onder de knoet, en heeft de jongste geweldig mee opgevoed. Andere honden buiten hebben altijd diep respect voor haar, ze hoeft haar wenkbrauw maar op te trekken. Ze is erg gevoelig voor de emoties van mensen, ze is sowieso gek op mensen. Echt een geweldig karakter heeft ze.
OS met dank aan Hakunamatata
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Mooie bende!
- Vicky
Nee, dit is sowieso een samengesteld gezin. Mijn vriend en ik zijn 7 jaar samen. De borderdames zijn oorspronkelijk van mij. Hij had toen ook 2 borders en het markiesje. Zijn borders zijn inmiddels dood. We wilden geen borders meer. Wel een kleinere, sportieve en gezellige hond. Dat werd de wocker en hopelijk komt er daar komend jaar nog een van bij.
Bo en de honden
- Yvette
- Honden: 2
- Welke: Toy Poedel + Kelpie kruising
- Contacteer:
Wat leuk om ze eens te zien. Abel is een knap hondje zeg! Maar ook je oudere garde ziet er nog goed uit, zo fijn ook als ze kunnen meehelpen opvoeden, dat is echt een meerwaarde als ze zich zelf fijn weten te gedragen
Groetjes Yvette
Freek (2020), Barrie (2021)
Freek (2020), Barrie (2021)
-
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Wat een leuke gevarieerde roedel!
- alinelaila
- Honden: 1
- Welke: Friese Stabij
- Inge O
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Klinkt als een leuk ouwetje .Vicky schreef: ↑14 nov 2021, 19:27Mable is een speciaaltje. Ze is erg groot voor een bc teef, 58 cm. Ze wil nog altijd spelen, werken etc, maar dat gaan natuurlijk niet altijd meer. Ze heeft de rest vd honden prima onder de knoet, en heeft de jongste geweldig mee opgevoed. Andere honden buiten hebben altijd diep respect voor haar, ze hoeft haar wenkbrauw maar op te trekken. Ze is erg gevoelig voor de emoties van mensen, ze is sowieso gek op mensen. Echt een geweldig karakter heeft ze.
- Hondenpoot
Aaah Mable… weet nog dat zij en Ziva pupjes waren.
Leuke roedel hebben jullie!
- Vicky
Ja, samen oefeningetjes doen bij Cathy toch, in Oud Beijerland? Kwamen jullie helemaal naar Oud Beijerland?Hondenpoot schreef: ↑16 nov 2021, 14:46 Aaah Mable… weet nog dat zij en Ziva pupjes waren.
Bo en de honden
- Hondenpoot
Ja klopt! Daar zijn we toen begonnen.Vicky schreef:Ja, samen oefeningetjes doen bij Cathy toch, in Oud Beijerland? Kwamen jullie helemaal naar Oud Beijerland?Hondenpoot schreef: ↑16 nov 2021, 14:46 Aaah Mable… weet nog dat zij en Ziva pupjes waren.
Wij kwamen ook naar oud Beijerland ja. Was wel erg gezellig toen!