Ouwe Crunchje's filmpjes
- Inge O
- Posts in topic: 7
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Ouwe Crunchje's filmpjes
@Zamunda : belofte maakt schuld : eerste filmpje is haar avondritueeltje dat ze echt elke avond moét doen (voor een koekje natuurlijk) en tweede loopt ze te glunderen hoe goed ze toch wel het oefeningetje 'voet' kan, haar absolute lievelingsoefeningetje :
(Bij het eerste filmpje : geluidalarm!! Crunchje is bijna doof en na het filmpje jullie vast ook .)
(Bij het eerste filmpje : geluidalarm!! Crunchje is bijna doof en na het filmpje jullie vast ook .)
- glashelder
- Posts in topic: 2
Re: Ouwe Crunchje's filmpjes
Aaaahhhhhh
Mijn verzoek is die grappige foto van de pup in de achterbak van de auto? Niet Mafje? Wie was het? Die zo serieus keek?
Mijn verzoek is die grappige foto van de pup in de achterbak van de auto? Niet Mafje? Wie was het? Die zo serieus keek?
Lynnepien
- Inge O
Ooohhh, hahaha, nee, dat was wijlen mevrouw Attackjeglashelder schreef: ↑16 nov 2021, 19:08 Aaaahhhhhh
Verzoek ingewilligd
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Ahhh met de piep-eend
- glashelder
Dank je!Inge O schreef: ↑16 nov 2021, 19:19Ooohhh, hahaha, nee, dat was wijlen mevrouw Attackjeglashelder schreef: ↑16 nov 2021, 19:08 Aaaahhhhhh
Verzoek ingewilligd
Lynnepien
- Zamunda
- Posts in topic: 4
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Haha, mooi hoe dat Echt Moet elke avond . Komt ze er dan zelf om vragen of is het een vast moment?
En dan zo blij en netjes 'voet' met haar mooie pasjes.
En dan zo blij en netjes 'voet' met haar mooie pasjes.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Inge O
Ik weet al niet eens meer hoe dat erin is geslopen, het is al jaren vaste prik dat ze 's avonds bij het binnenkomen allemaal 'iets' moeten doen om een snoepje te verdienen, en zij heeft blijkbaar ooit besloten dat dit haar nummer was .
- Zamunda
Ah, dat is dus bij het binnenkomen. Wat leuk dat ze allemaal iets moeten doen voor het snoepje op dat moment.
- Dirkje
- Posts in topic: 3
- Welke: Border Collies
Oooww, wat is ze schattig!
Die zachte blije oogjes.
Wat een heerlijke, vrolijke filmpjes.
Als de wereld bestond uit Crunchjes zou het er allemaal heel anders uitzien.
Die zachte blije oogjes.
Wat een heerlijke, vrolijke filmpjes.
Als de wereld bestond uit Crunchjes zou het er allemaal heel anders uitzien.
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ach
Als ze toch eens allemaal zo blij en kwiek 14 mochten worden
Als ze toch eens allemaal zo blij en kwiek 14 mochten worden
- Lothian
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Ik wil nu ook een Crunchje.
- Inge O
Wahahaha, dat laatste wil ze jou juist zo graag laten geloven, maar ondertussen........ . In haar iets jongere jaren zou ze met plezier elke teef te lijf zijn gegaan, ware het niet van haar rotbaasje van wie dat niet mocht . En toen ik hier verbouwde moest ze elke dag dat ik hierheen kwam mee (omwille van ruzie tussen haar en Plezant, wel Plussies fout) en toen ik aan de twee aannemers zei dat ze moesten opletten voor haar moesten ze eens heel hard lachen, maar dat deden ze niet lang .
Maar toch heeft ze inderdaad wel een levensvisie die past bij haar gezichtje : 'het leven is één groot feest en daar geniet ik van met volle teugen '.
En voor mij is ze de grootste knuffel aller tijden .
Nog steeds als je dit hierboven leest ?
Ja, ik geniet er zó van, ze wordt ook dagelijks platgeknuffeld .
Ik kan ook altijd zo genieten van haar foto's na een wandeling, dan valt pas extra op dat ze echt zo goed als de hele tijd loopt te lachen
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Wat is ze nog fit! Oke, ze zit iets wijd maar voor de rest, wow, toch geen klein hondje en een hele mooie leeftijd en dan zo fit!
Ik wil later als ik groot ben (tegen dan heeft Kika me wel geduld in consequent zijn en vast in mijn schoenen staan) ook een Crunchje. Met 1 ander klein hondje er bij, een Do'tje dan terug.
Ik wil later als ik groot ben (tegen dan heeft Kika me wel geduld in consequent zijn en vast in mijn schoenen staan) ook een Crunchje. Met 1 ander klein hondje er bij, een Do'tje dan terug.
- Kells
- Welke: Ierse Setters
Wat een lief oudje.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Inge O
Ja, ik ben echt verwend wat dat betreft, mijn laatste wartjes zijn respectievelijk 15.5, 11.5, 13.5 en 13 geworden - 11.5 vond ik zelfs nog jong. Relax is er nu ook 11.5 en tot vorig jaar ging ze nog 10km mee naast de fiets, en dan op de stopplaats tussendoor (aan het strand) spelen alsof ze in geen dagen was buitengeweest. Nu is de fiets acuut gedaan voor haar, zo'n afstanden trekt ze niet meer en korter is hier in de buurt niet echt iets.
Toen ik mijn eerste wartje kreeg had ik ook een Cairntje, ging prima samen .Ik wil later als ik groot ben (tegen dan heeft Kika me wel geduld in consequent zijn en vast in mijn schoenen staan) ook een Crunchje. Met 1 ander klein hondje er bij, een Do'tje dan terug.
Ik las dat jij die ook hebt, heerlijk zijn ze, die oudjes .
- Zamunda
Schijn bedriegt, blijkt maar weer .Inge O schreef: ↑17 nov 2021, 08:56Wahahaha, dat laatste wil ze jou juist zo graag laten geloven, maar ondertussen........ . In haar iets jongere jaren zou ze met plezier elke teef te lijf zijn gegaan, ware het niet van haar rotbaasje van wie dat niet mocht . En toen ik hier verbouwde moest ze elke dag dat ik hierheen kwam mee (omwille van ruzie tussen haar en Plezant, wel Plussies fout) en toen ik aan de twee aannemers zei dat ze moesten opletten voor haar moesten ze eens heel hard lachen, maar dat deden ze niet lang .
Toch nog extra foto's! Wat een lief en vooral tevreden-met-zichzelf-zijnd hoofd.
- Inge O
Niet helemaal, gelukkig, ze is niet makkelijk met vreemde teven maar is daarin prima stuurbaar, en waaks is ze ook maar mits mensen zich aan haar regels houden is ze echt wel vriendelijk. Toen ik hier aan het verbouwen was lag ze telkens bij mij in de kamer waar ik aan het werk was - kwamen 'de mannen' daar dan binnen dan schoot ze geweldig uit (niet zo erg dat ze zou gebeten hebben, maar ze had het wel gewild ), maar als we dan allemaal bij elkaar in de 'werkkeuken' zaten voor de lunch ging ze overal knuffeltjes halen : dat was voor haar de neutrale ruimte en daar mochten ze zijn.
- Zamunda
Die stuurbaarheid maakt het heel goed hanteerbaar, heel fijn.Inge O schreef: ↑17 nov 2021, 21:11Niet helemaal, gelukkig, ze is niet makkelijk met vreemde teven maar is daarin prima stuurbaar, en waaks is ze ook maar mits mensen zich aan haar regels houden is ze echt wel vriendelijk. Toen ik hier aan het verbouwen was lag ze telkens bij mij in de kamer waar ik aan het werk was - kwamen 'de mannen' daar dan binnen dan schoot ze geweldig uit (niet zo erg dat ze zou gebeten hebben, maar ze had het wel gewild ), maar als we dan allemaal bij elkaar in de 'werkkeuken' zaten voor de lunch ging ze overal knuffeltjes halen : dat was voor haar de neutrale ruimte en daar mochten ze zijn.
- Dirkje
Wat schrijf je lief over haar.Inge O schreef: ↑17 nov 2021, 08:56Wahahaha, dat laatste wil ze jou juist zo graag laten geloven, maar ondertussen........ . In haar iets jongere jaren zou ze met plezier elke teef te lijf zijn gegaan, ware het niet van haar rotbaasje van wie dat niet mocht . En toen ik hier verbouwde moest ze elke dag dat ik hierheen kwam mee (omwille van ruzie tussen haar en Plezant, wel Plussies fout) en toen ik aan de twee aannemers zei dat ze moesten opletten voor haar moesten ze eens heel hard lachen, maar dat deden ze niet lang .
Maar toch heeft ze inderdaad wel een levensvisie die past bij haar gezichtje : 'het leven is één groot feest en daar geniet ik van met volle teugen '.
En voor mij is ze de grootste knuffel aller tijden .Nog steeds als je dit hierboven leest ?
Ja, ik geniet er zó van, ze wordt ook dagelijks platgeknuffeld .
Ik kan ook altijd zo genieten van haar foto's na een wandeling, dan valt pas extra op dat ze echt zo goed als de hele tijd loopt te lachen
Leuke foto’s heb je er nog bij geplaatst.
Heb jij niet ooit eens een Pyreneese Herder gehad of ben ik in de war?
- Inge O
Nee, wel een Picardische, Kwastje - waarschijnlijk bedoel je haar?
- Dirkje
Ja, inderdaad, haar bedoel ik.
Nu je het zegt weet ik weer dat het ze een Picardische Herder was. Met een geweldige naam.